Ja, ik zei in de zwembroek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej de zwembroek van Dries is puur natuur he?
Scheelt, dat zijn m'n ouders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet je morgen bij je werkgever ondertekenen, anders moet je opstappen.
Jawel.quote:
Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Zit Gertje aan de downers of zo? Hij is stukken rustiger dan vorig jaar.
teruggefloten door Derksen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Het zal de warmte zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
het is toch mooi als hij losgaat.quote:
Wat erin zit ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Heej de zwembroek van Dries is puur natuur he?
Dat zei Lance ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben ook oud-sporter, maar geen doping gebruikt hoor..
Hij kijkt niet meer zo uit z'n ogen alsof hij vanochtend een bad heeft genomen in amfetaminesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Ja dat zie ik gewoon he? Kennersoogquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wat erin zit ookEn hoe weet jij dat
Idd, voorlopig geen rapeface gesignaleerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij kijkt niet meer zo uit z'n ogen alsof hij vanochtend een bad heeft genomen in amfetamines
Toch blijft Genee hem voorzetjes geven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hem iets is ingefluisterd ja. Viel me de eerste keer dat hij er was al op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |