Misschien kan Escha over haar aanstaande huwelijk praten, lijkt me interessant.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
Wie komt er voor Eddy vanavond? Of gewoon een lege plek? Die zoon was iig geen succes.
Nee dat lijkt mij nou weer niet interessant. En ik ben nog wel een vrouw, kun je nagaan, die zouden verhalen over trouwen en huwelijk toch romantisch moeten vinden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Escha over haar aanstaande huwelijk praten, lijkt me interessant.
Schelveccio is naar het schijnt niet uitgenodigd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan Derksen komt ook op het huwelijk. Dries wellicht.
Ja die vrolijkt een verjaardag wel opquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Walter lacht iets minder dan de andere Planckaerts
Dit zit vandaag, net als gisteren, bij Vive le Velo.quote:
Gertje vertelt ze al, dus ik ben bang dat Walter niet zo anekdoterig is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:35 schreef Redefine het volgende:
Misschien komen de anekdotes van Walter dan weer wel beter uit de verf.
Hij ziet er serieus uit, dat is ook weleens fijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:35 schreef Redefine het volgende:
Misschien komen de anekdotes van Walter dan weer wel beter uit de verf.
Gertje zal straks wel even erbij vertellen dat later Raas nog het peloton in reed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Gertje vertelt ze al, dus ik ben bang dat Walter niet zo anekdoterig is.
Een knappe rondemiss maakt alles goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat geen topuitzending worden vrees ik.
Maar dat geheel terzijde?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef tralalala het volgende:
Breaking Bad volgende maand.
Walter White
Er is niet echt een klik tussen de heren lijkt wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Pedroso het volgende:
Dit gaat geen topuitzending worden vrees ik.
Meer een Boskamp. Deelde even een koek uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Cavendish was tijdens de sprint wel een kenkster
Echt welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Cavendish was tijdens de sprint wel een kenkster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |