SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Haha nicequote:Op maandag 8 juli 2013 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het niet van een vreemde
Hij riep nog mevrouw kom terug u bent al geslaagd, als u dat kind al zag, ze geloofde hem niet
Ze kreeg hem wel toen
Ik dacht na, moet ik ook niet doenquote:
Ik had geen rijles in Wladiwostok hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het verschilt per rijschool en instructeur. Maar hier in DH zie ik bijna iedere rijles auto met de extra spiegeltjes rijden
gelukkig niet, oostblokkers kunnen allemaal niet rijdenquote:
In Parijs ook nietquote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig niet, oostblokkers kunnen allemaal niet rijden
Ik niet in DH, gelukkig maar want het is echt niet te doen. Ik ga liever met OV dan met auto in DHquote:
Die mag dus alleen maar invallen en is daar stik saggo overquote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef xBubbles het volgende:
Ergste was nog...ik zou MORGEN rijles hebben, maar volgens hem was het toch echt vandaag. Dus hij was ook nog eens een dag te vroeg, ik moest nog snel spullen pakken waardoor we niet op tijd startten, vervolgens zat 'ie me enorm op te jagen om op tijd bij de volgende te zijn, was dat ook nog eens de verkeerde persoon. Moest ik opschuiven en reed hij als 1 of andere asociale wegpiraat naar het juiste adres
Dat begin ik ook te denken jaquote:Op maandag 8 juli 2013 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Die mag dus alleen maar invallen en is daar stik saggo over
Die heeft waarschijnlijk geen eigen leerlingen
Z'n licentie zou ingenomen moeten wordenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef xBubbles het volgende:
Ergste was nog...ik zou MORGEN rijles hebben, maar volgens hem was het toch echt vandaag. Dus hij was ook nog eens een dag te vroeg, ik moest nog snel spullen pakken waardoor we niet op tijd startten, vervolgens zat 'ie me enorm op te jagen om op tijd bij de volgende te zijn, was dat ook nog eens de verkeerde persoon. Moest ik opschuiven en reed hij als 1 of andere asociale wegpiraat naar het juiste adres
Arme mensenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:08 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat begin ik ook te denken jamaar volgens mijn eigen instructeur heeft hij echt eigen leerlingen
Ik heb echt medelijden, als ik mijn instructeur vergelijk met hem...quote:
Binnenstad rijden heb ik dan weer totaal geen problemen mee, al ga ik privé meestal wel met OV.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik niet in DH, gelukkig maar want het is echt niet te doen. Ik ga liever met OV dan met auto in DH
Ik had ook een toffequote:Op maandag 8 juli 2013 20:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden, als ik mijn instructeur vergelijk met hem...
Nou dat heb ik nooit geleerdquote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb wel eens een vervangende instructeur die van de oude garde is, dus niet van het zuinige rijden. Ik moest de hele tijd plankgas volgens hem terwijl ik normaal 'zuinig' moest rijden
Kijk, zo moet je ze hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had ook een toffe
Nee schat van een man, maar die vond dat ik wel best reed dus zat meer shaggies te draaien dan op te letten
Nou ja hij kreeg een beroerte, ik naar een ander, die was echt
Heel streng maar zo mee gelachen.
Nee precies, hij is 1 x tegen me uitgevallen, op een tering druk kruispunt in Rotterdam, ik wilde links voorang geven (ik dacht ik wacht wel even) nou dat mocht dus nietquote:Op maandag 8 juli 2013 20:12 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kijk, zo moet je ze hebbenze mogen best streng zijn, ze moeten je tenslotte auto leren rijden, maar vloeken en tieren is ook weer niet nodig
Stelt ook geen reet voor, gewoon op tijd schakelenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dat heb ik nooit geleerdnou waren mijn lessen in de vorige eeuw
Morgenavond eens kijken of ze m'n pasje al klaar hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:12 schreef Kally het volgende:
Ennn toen kon je nog meteen je rijbewijs halen na het slagen, dus wij naar het stadskantoor, papiertje ophalen, zat hij naast me zo zegt hij rij jij maar en deed zijn ogen dicht
Die heb ik inmiddels ook alquote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stelt ook geen reet voor, gewoon op tijd schakelen
[..]
Morgenavond eens kijken of ze m'n pasje al klaar hebben
Kijk, dat bedoel ik dusquote:Op maandag 8 juli 2013 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee precies, hij is 1 x tegen me uitgevallen, op een tering druk kruispunt in Rotterdam, ik wilde links voorang geven (ik dacht ik wacht wel even) nou dat mocht dus niet![]()
Daarna reed ik zoals hij wilde
Nu pleur ik overal mijn tuut voor
Ik rijd altijd in ontzettend lage toerentallen en uitrollen enzo. Maar echt geleerd is het me niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stelt ook geen reet voor, gewoon op tijd schakelen
[..]
Morgenavond eens kijken of ze m'n pasje al klaar hebben
Ja mag best, op een normale manier inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik duszo moet je ze hebben, ik heb ook wel op m'n donder gehad van mijn eigen instructeur, maar dat verdiende ik ook
Ik heb de mijne al een een tijdje, ik moest welquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik 'm binnen heb hoop ik hem voorlopig niet weer te hoeven halen
Toen ik die ging halen, ging die vrouw achter de balie me uitgebreid feliciteren met mijn rijbewijsquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik 'm binnen heb hoop ik hem voorlopig niet weer te hoeven halen
Ja precies, ik rij normaal ook heel relaxt, armen ontspannen zoals het hoort..hier zat ik rechtop in de stoel, voet krampachtig bij de rem, handen stijf aan het stuurquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mag best, op een normale manier inderdaad
Dat verstaan ze inderdaad onder zuinig rijdenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik rijd altijd in ontzettend lage toerentallen en uitrollen enzo. Maar echt geleerd is het me niet.
Ja snap ik, was je 4e les toch pas?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja precies, ik rij normaal ook heel relaxt, armen ontspannen zoals het hoort..hier zat ik rechtop in de stoel, voet krampachtig bij de rem, handen stijf aan het stuur
Snap ikquote:Op maandag 8 juli 2013 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al een een tijdje, ik moest wel
Haha leuk complimentquote:Op maandag 8 juli 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik die ging halen, ging die vrouw achter de balie me uitgebreid feliciteren met mijn rijbewijsdie dacht dat ik 'm net gehaald had en geloofde niet dat ik 29 was
Bij die proefrit vorige week:quote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat verstaan ze inderdaad onder zuinig rijdenKan je ook makkelijk zelf aanleren.
Awesomequote:Op maandag 8 juli 2013 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij die proefrit vorige week:
Dit is eco modus en dit powermodus, leaserijders gebruiken die eerste nooit.
Als er zo iemand naast je zit word je zelfs nerveus met je rijbewijs al op zak, laat staan je 4e les, mafklap.quote:
Ik was blij toen ik de auto uit kon, en dat zeg ik niet snelquote:Op maandag 8 juli 2013 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als er zo iemand naast je zit word je zelfs nerveus met je rijbewijs al op zak, laat staan je 4e les, mafklap.
Ik ben altijd nerveus als er iemand naast me zitquote:Op maandag 8 juli 2013 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als er zo iemand naast je zit word je zelfs nerveus met je rijbewijs al op zak, laat staan je 4e les, mafklap.
Ik niet, maar die vriend die rij instructeur is mag niet naast mequote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben altijd nerveus als er iemand naast me zitdan rijd ik ook echt heel anders
Gewoon zeggen dat hij kan kiezen, bek houden of eruitquote:Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, maar die vriend die rij instructeur is mag niet naast me
Heerlijk als mensen echt "meerijden" he; sommige ZIE je gewoon op de rem trappen, naast je!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben altijd nerveus als er iemand naast me zitdan rijd ik ook echt heel anders
Nee, hij zou niet eens wat zeggen denk ikquote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij kan kiezen, bek houden of eruit
Dat doe ik onbewust ook hoor, alleen bij mensen die ik echt goed ken en weet dat ze goed rijden nietquote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk als mensen echt "meerijden" he; sommige ZIE je gewoon op de rem trappen, naast je!
Mijn vader doet dat, maar die heeft het zelf niet doorquote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk als mensen echt "meerijden" he; sommige ZIE je gewoon op de rem trappen, naast je!
Succes meisquote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga nog even verder met theorie leren, tot later
Succesquote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef xBubbles het volgende:
U wilt bij een T-splitsing rechtdoor....mag dat?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef xBubbles het volgende:
Waarschijnlijk bedoelt ie dat hij centraal staat ...ik was jullie ook even kwijtquote:
Staat toch gewoon in je actieve topics?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt ie dat hij centraal staat ...ik was jullie ook even kwijt
Dat zegt iedereen elke keer als ik een topic kwijt ben...maar ik vergeet nog altijd dat dat bestaatquote:
quote:
Owjah!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik, Lola, Kally en jij minus Pheno = 3
Ik leen even je postquote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Een lerares Spaans probeerde aan haar klas uit te leggen dat in het Spaans, in tegenstelling tot bijvoorbeeld het Engels, zelfstandig naamwoorden mannelijk of vrouwelijk zijn.
Huis bijvoorbeeld, is in het Spaans vrouwelijk: la casa,potlood daarentegen, is mannelijk: el lapiz Daarop vroeg een van de studenten: welk geslacht heeft een computer?
In plaats van direct een antwoord te geven, deelde de lerares de klas in twee groepen, meisjes en jongens, en vroeg hen zelf te bepalen of een computer een mannelijk of vrouwelijk zelfstandig naamwoord was. Elke groep moest vier redenen opgeven voor hun keuze.
De groep jongens besloot dat het woord computer zonder twijfel een vrouwelijk woord was (la computadora), omdat:
1. Niemand anders dan de schepper ervan de logica begrijpt
2. De taal waarmee computers met elkaar communiceren onbegrijpelijk is voor alle anderen
3. Zelfs de kleinste foutjes opgeslagen worden in het geheugen om later terug gehaald te kunnen worden
4. Je, zodra je een band opbouwt met een computer, je halve salaris uitgeeft aan accessoires (maar het wordt beter)
De groep meisjes echter, constateerde dat computers mannelijk (elcomputador) moesten zijn, want:
1. Voordat je iets met hem kunt doen, moet je hem eerst opstarten
2. Ze bevatten veel gegevens, maar kunnen niet zelfstandig denken
3. Ze worden geacht problemen op te lossen, maar meestal vormen ze zelf het probleem
4. Zodra je er een hebt gekozen, realiseer je je dat je, als je wat langer had gewacht, een beter model had kunnen hebben.
De meisjes wonnen.![]()
3 van de meisjesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Een lerares Spaans probeerde aan haar klas uit te leggen dat in het Spaans, in tegenstelling tot bijvoorbeeld het Engels, zelfstandig naamwoorden mannelijk of vrouwelijk zijn.
Huis bijvoorbeeld, is in het Spaans vrouwelijk: la casa,potlood daarentegen, is mannelijk: el lapiz Daarop vroeg een van de studenten: welk geslacht heeft een computer?
In plaats van direct een antwoord te geven, deelde de lerares de klas in twee groepen, meisjes en jongens, en vroeg hen zelf te bepalen of een computer een mannelijk of vrouwelijk zelfstandig naamwoord was. Elke groep moest vier redenen opgeven voor hun keuze.
De groep jongens besloot dat het woord computer zonder twijfel een vrouwelijk woord was (la computadora), omdat:
2. De taal waarmee computers met elkaar communiceren onbegrijpelijk is voor alle anderen
3. Zelfs de kleinste foutjes opgeslagen worden in het geheugen om later terug gehaald te kunnen worden
4. Je, zodra je een band opbouwt met een computer, je halve salaris uitgeeft aan accessoires (maar het wordt beter)
De groep meisjes echter, constateerde dat computers mannelijk (elcomputador) moesten zijn, want:
3. Ze worden geacht problemen op te lossen, maar meestal vormen ze zelf het probleem
4. Zodra je er een hebt gekozen, realiseer je je dat je, als je wat langer had gewacht, een beter model had kunnen hebben.
De meisjes wonnen.![]()
Zit je mobiel?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef adnapekkid het volgende:
niemands ui laadt en dat laad ronddraaiding blijft maar ronddraaien
Sorry ToT, vandaag nietquote:
Ik moest glimlachenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
De meisjes wonnen.![]()
nee, gewoon flaptoppie. maar alles lijkt weer oke.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit je mobiel?
Ik heb er geen last van trouwens
Geen idee, ik was er ook niet echtquote:Op maandag 8 juli 2013 21:22 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
nee, gewoon flaptoppie. maar alles lijkt weer oke.
hier nog iets gebeurd afgelopen weekend
Het was nogal dood van wat ik heb gezien.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:22 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:22 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Gup was dood, daardoor kon zaterdag niemand draaien. Gister was ik er niet, maar ik begrijp dat de Gup-dokter is langsgeweest.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was nogal dood van wat ik heb gezien.
Niet echt naar de tekst geluisterdquote:Op maandag 8 juli 2013 21:32 schreef ToT het volgende:
Ik vind alleen haar uitspraak vande letter "w" iets storend en de tekst is wat eentonig, maar verder vind ik 'm heerlijk!
Ik kan de rust wel even gebruikenquote:
Ja, zo erg zelfs dat ik vandaag niet eens heb kunnen werkenquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zo erg zelfs dat ik vandaag niet eens heb kunnen werken
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was nogal dood van wat ik heb gezien.
ik ben ook dood dus ik ga platquote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Gup was dood, daardoor kon zaterdag niemand draaien. Gister was ik er niet, maar ik begrijp dat de Gup-dokter is langsgeweest.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:42 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ben ook dood dus ik ga plat
zal zeker lukkenquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:42 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ben ook dood dus ik ga plat
Mailtje over mijn moeder.quote:
morgen nog kapotter als vandaag ben ik bangquote:Op maandag 8 juli 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Morgen wel als een Feniks weer uit de as verrijzen hè
Nee, ik wil niet weten wat je vandaag gedaan hebt dan. Slaap lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
morgen nog kapotter als vandaag ben ik bang
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet weten wat je vandaag gedaan hebt dan. Slaap lekker
Ook geen zin om terug te lezen.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh snap ik. Even een lekker rustig avondje om bij te komen van vandaag?
Oeiiii vanwege dat gestuiter?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..], maar ik heb het grootste deel van vandaag geslapen
Ja, gedoe van gisteren heeft veel van mijn lichaam/geest geeist. Ik was totaal kapot vanochtend.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, gedoe van gisteren heeft veel van mijn lichaam/geest geeist. Ik was totaal kapot vanochtend.
Ach, tegenslagen horen erbij, en een kortstondige terugval ookquote:
Komt omdat ik nu met ToT aan de telefoon zitquote:Op maandag 8 juli 2013 22:22 schreef dekatophetspek het volgende:
kom net binnen hoor wachtmuziekje en opeens totale stilte???
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:22 schreef dekatophetspek het volgende:
kom net binnen hoor wachtmuziekje en opeens totale stilte???
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef dekatophetspek het volgende:
zal ik dan nog maar effe gaan draaien dan ?
Nog even dan gaat 't volume bij mij weer omhoogquote:
Gooi die eens deze kant op via Zippy.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef dekatophetspek het volgende:
heb zo ook een bijzondere liveopname van Beef met Brainpower
komt goed...quote:Op maandag 8 juli 2013 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en avond
[..]
Gooi die eens deze kant op via Zippy.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en avond
[..]
Gooi die eens deze kant op via Zippy.
Olympus Has Fallen al gezien?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand nog een leuke sf \ aktie of fantasie serie om te bekijken?
Hoe was Unbound?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
Als ie echt goed was geweest had ie wel een 10+ gehad.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef dekatophetspek het volgende:
8+ kijk dat is een cijfer van een persoon met een goeie filmsmaak
Welke?quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja. Was een dikke 8+
[..]
Nog niet gezien.
[..]
Time team?
http://www.youtube.com/re(...).youtube.9ccc1z5krTIquote:
Ahhhh dus toch wat ik dacht!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
http://www.youtube.com/re(...).youtube.9ccc1z5krTI
Ik ben nu (weer) met seizoen 4 bezig
Ik probeerde possie te plagenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh dus toch wat ik dacht!Die archeologen, toch? Ik dacht dat het actie/sf/fantasy was, omdat Possie dat vroeg!
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik probeerde possie te plagen
Onze tijd is SF voor de mensen uit de middeleeuwen
G.I.Joe.Retaliation.quote:
Ik ben (door het overlijden van Mick Aston) weer bij seizoen 1, afl 1, begonnen. Zijn maar 2 afleveringen tot nu toe die ik niet gezien hadquote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef ToT het volgende:
Maar Time Team was altijd tof ja!Phil vond ik altijd zo'n toffe gast!
Tijdje geleden weer een aflevering gezien: The king of bling!
G.I. Jane is leukerquote:
Owwww jammer! Die vond ik ook altijd echt leuk!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben (door het overlijden van Mick Aston) weer bij seizoen 1, afl 1, begonnen. Zijn maar 2 afleveringen tot nu toe die ik niet gezien had
Oi, die kan ik mij niet herinneren. Maar ik ben nu alle seizoenen vanaf 1994 tot 2010 aan het 'kopen'quote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef ToT het volgende:
Ook ooit een aflevering gezien van iemand die zijn land te koop had staan, en die allemaal middeleeuwse zooi daar gevonden had. Als Time Team kon bevestigen dat het een arcehologisch belangrijke plaats was, zou dat een enorme impact hebben op de waarde van het land wat hij wilde verkopen.
Ze vonden echt achterlijk veel spulletjes, en het lag allemaal zo voor het oprapen.
Een put lag helemaal vol met knopen uit verschillende tijdperken die ook allemaal door verschillende grondsoorten en zuurtegraden waren aangetast, een middeleeuws zwaard lag over een stuk prikkeldraad heen wat op de grond lag enz.
Dus tja; toen hebben die lui van Time Team die kerel midden voor de camera beschuldigd van oplichterij, en hij sputterde niet eens tegen!
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oi, die kan ik mij niet herinneren. Maar ik ben nu alle seizoenen vanaf 1994 tot 2010 aan het 'kopen'
Dus die kom ik vanzelf wel tegen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik probeerde possie te plagen
Onze tijd is SF voor de mensen uit de middeleeuwen
Ah, 2005, ik kijk nu 1997quote:Op maandag 8 juli 2013 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
King of bling is ook erg tof; is iemand stomtoevallig bij het aanleggen van een weg op het graf van een zeer oude, zeer belangrijke koning gestuit!Heb ik op youtube gekeken.
Ach je weet toch, dat buiten Doctor Who, Battlestar Galactica en the Thunderbirds ik weinig van SF houquote:Op maandag 8 juli 2013 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Moet je wel wat meer voor mee brengen!
Ik heb deze meteen opgezocht en in de download gezet. Het is niet wat ik vroeg maar wel een toffe serie!
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach je weet toch, dat buiten Doctor Who, Battlestar Galactica en the Thunderbirds ik weinig van SF hou
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach je weet toch, dat buiten Doctor Who, Battlestar Galactica en the Thunderbirds ik weinig van SF hou
Heyyyy tof!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef dekatophetspek het volgende:
volgende is een live opname uit een radioshow uit mijn schimmige verleden
Een van de eerste afleveringen gingen ze voor het eerst gebruik maken van GPS, droge opmerking van Tony Robbinson "At least the satellites are something positive that came out of the Star Wars program"quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef ToT het volgende:
Volgens mij hadden ze het in die aflevering ook over "defensterisation".....mensen uit het venster naar beneden tyfen!
Whehehe idd!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een van de eerste afleveringen gingen ze voor het eerst gebruik maken van GPS, droge opmerking van Tony Robbinson "At least the satellites are something positive that came out of the Star Wars program"
Nah, Thunderbirds blijftquote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dat zijn op 1 na de meest trieste sf series aller tijden!
Thunderbirds Are Go!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat jij nog jong bent
@Kat Thunderbirds [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel wat losse afleveringen gezien, maar dat was net niet helemaal mijn ding.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:43 schreef dekatophetspek het volgende:
Britten zijn sowieso superieur in scifi en humor.
Zijn hier vast wel mensen die ook The Red Dwarf hebben gezien destijds...
Heb meerdere afleveringen origineel op VHSquote:
Jong?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat jij nog jong bent
@Kat Thunderbirds [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wél typische humor uit Britse seriesquote:Op maandag 8 juli 2013 23:42 schreef ToT het volgende:
Die humor ook in Doctor Who!
In 1 aflevering is een kind in de 2e Wereldoorlog overleden, maar wordt door alien-technologie weer tot leven gebracht. Hij had tijdens zijn overlijden een gasmasker op, en die alien-technologie dacht dat dat masker een deel van de normale menselijke fysiologie was. Het kind vroeg zich bij zijn dood ook af of een bepaalde dame zijn moeder was, en ook die gedachte was volgens die alien technologie iets wat bij de mensheid hoorde.
De nano-bots waaruit die technologie bestond, pasten daarop alle mensen in de omgeving aan: hun gezicht veranderde in een gasmasker, en ze vroegen steeds: "Are you my mummy?"
Enfin, uiteindelijk is dat allemaal opgelost.
Weken, WEKEN later in een compleet andere aflevering (en ik weet niet eens meer of het met de zelfde acteur/doctor was of niet), maar op een gegeven moment kreeg Doctor Who een gasmasker in zijn handen terwijl iemand een boze preek tegen hem houdt of zo over iets. Hij zet die gasmasker op en zegt tegen dat boze figuur: "Are you my mummy?".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat losse afleveringen. Britten en humor kwam wat mij betrof vooral naar voren bij bijv. NOT the 9 'o clock news.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:43 schreef dekatophetspek het volgende:
Hier splitsen onze wegen helaas kat....quote:Op maandag 8 juli 2013 23:43 schreef dekatophetspek het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jong?![]()
Tunderbirds wel gezien maar zo lame en niet boeie.Vond het zo nep (wat het te overduidelijk ook was uiteraard) en te overdreven....
Dr Whoquote:Op maandag 8 juli 2013 23:42 schreef ToT het volgende:
Die humor ook in Doctor Who!
In 1 aflevering is een kind in de 2e Wereldoorlog overleden, maar wordt door alien-technologie weer tot leven gebracht. Hij had tijdens zijn overlijden een gasmasker op, en die alien-technologie dacht dat dat masker een deel van de normale menselijke fysiologie was. Het kind vroeg zich bij zijn dood ook af of een bepaalde dame zijn moeder was, en ook die gedachte was volgens die alien technologie iets wat bij de mensheid hoorde.
De nano-bots waaruit die technologie bestond, pasten daarop alle mensen in de omgeving aan: hun gezicht veranderde in een gasmasker, en ze vroegen steeds: "Are you my mummy?"
Enfin, uiteindelijk is dat allemaal opgelost.
Weken, WEKEN later in een compleet andere aflevering (en ik weet niet eens meer of het met de zelfde acteur/doctor was of niet), maar op een gegeven moment kreeg Doctor Who een gasmasker in zijn handen terwijl iemand een boze preek tegen hem houdt of zo over iets. Hij zet die gasmasker op en zegt tegen dat boze figuur: "Are you my mummy?".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop ze nooit meer te zien!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Komt omdat jij met de kleurenTV bent opgegroeid.
Voor het eerst Thunderbirds in kleur zien
Zeker ja!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is wél typische humor uit Britse series
paar x afl gezien, maar kan ook mij niet boeienquote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Koen
![]()
Thunderbirds [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Echt een keer downloaden man!quote:
ik weet niet eens dat het nog gemaakt wordt zelfsquote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt een keer downloaden man!Een absolute aanrader!
David Tennant blijft echt mijn favoriete doctor, maar zijn voorloper is ook VERDOMD goed!!!Echt een badass James Bond, maar dan met een flinke dosis humor!
De recente series van Dr. Who ken ik niet. Wist niet eens dat ze in 2005 opnieuw begonnen warenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!Ja soms is het wel moeilijk hoor; dan heb je meerdere super spannende en complexe afleveringen gehad, en dan komt er ineens eentje die pure kolder is en een aantal compleet onlogische dingen in zich heeft. Dan moet je dat serieuze echt even loslaten en die kolder maar over je heen laten komen.
Die huidige doctor heb ik heel lang een sterke aversie tegen gehad, maar tijdens het bekijken van al deze afleveringen in 2 weken, zakte dat wel wat weg, maar bij 1 specifieke aflevering waarin een andere beroemdheid meespeelde, kwam dat weer KEIHARD terug! Hij was namelijk gestrand op aarde met ogenschijnlijk geen mogelijkheid om meer met de TARDIS weg te komen, dus toen ging hij een kamer huren. En een sociaal onvaardige KLUNS dat hij ineens was zeg!
Hij wist echt niet hoe je met mensen om moest gaan, en ook heel veel basisvaardigheden van gewone dingen in het leven was hij compleet kwijt.
Het was echt een mislukte slapstick, die aflevering!
John Pewtree en Tom Baker, zijn voor mij de enige echte Doctorsquote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt een keer downloaden man!Een absolute aanrader!
David Tennant blijft echt mijn favoriete doctor, maar zijn voorloper is ook VERDOMD goed!!!Echt een badass James Bond, maar dan met een flinke dosis humor!
Da's knap, want in de '90s was er geen Doctor Who!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet niet eens dat het nog gemaakt wordt zelfs
ben in de 90's blijven steken
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet niet eens dat het nog gemaakt wordt zelfs
ben in de 90's blijven steken
Komt omdat we al wat ouder zijn?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De recente series van Dr. Who ken ik niet. Wist niet eens dat ze in 2005 opnieuw begonnen waren
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar x afl gezien, maar kan ook mij niet boeien
in SF wil ik altijd al is het maar een klein minibeetje, het gevoel hebben dat het 'zou kunnen'quote:
guess soquote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Komt omdat we al wat ouder zijn?
Ah, dat is waar. Ik vond het ondanks de poppen wél gewoon een hele leuke seriequote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in SF wil ik altijd al is het maar een klein minibeetje, het gevoel hebben dat het 'zou kunnen'
poppen geven dat gevoel gewoon nooit
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wist niet eens dat er een dr Who was voor 2005.
100% mee eensch!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in SF wil ik altijd al is het maar een klein minibeetje, het gevoel hebben dat het 'zou kunnen'
poppen geven dat gevoel gewoon nooit
bij een tijdreizende telefooncel kan je er nog bijbedenken dat ie cloaked is ofzoquote:
Precies. Mja met poppen heb ik dat niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij een tijdreizende telefooncel kan je er nog bijbedenken dat ie cloaked is ofzo
Ja, maar Jim Hensonquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
95% mee eens. The dark crysta; (sci-fi/fantasy) was een poppenfilm, maar die vond ik wel erg goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Of zoals Meet The Feebles van Peter Jacksonquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies. Mja met poppen heb ik dat niet.
Als het nou zo was als bij Dark Kristal is het weer wat anders.
Klopt daar doel ik net ook op maar dat heeft niets Aards en dus is het meer fantasie dan sf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
95% mee eens. The dark crysta; (sci-fi/fantasy) was een poppenfilm, maar die vond ik wel erg goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is-ie ook!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij een tijdreizende telefooncel kan je er nog bijbedenken dat ie cloaked is ofzo
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies. Mja met poppen heb ik dat niet.
Als het nou zo was als bij Dark Kristal is het weer wat anders.
Veel SF films hebben ook sowieso niets aards!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt daar doel ik net ook op maar dat heeft niets Aards en dus is het meer fantasie dan sf.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
¤3000 lichter, en ik voel mij zoveel beter
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Of zoals Meet The Feebles van Peter Jackson
Op star wars na ken ik maar weinig sf films die niets met de aarde te maken hebben...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel SF films hebben ook sowieso niets aards!
Begint nu pas in te zinken.quote:
Is zijn tweede film. Kwam uit na Bad Taste en is een combinatie van The Muppet Show, de pornofilm Deep Throat en The Evil Deadquote:
Moet ik mn rekening gaan checken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
¤3000 lichter, en ik voel mij zoveel beter
Klassieker uit de 'jaren '50 (meen ik) Invasion of the Body Snatchersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op star wars na ken ik maar weinig sf films die niets met de aarde te maken hebben...
Als jij mijn moeder bentquote:
Porno en poppen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Is zijn tweede film. Kwam uit na Bad Taste en is een combinatie van The Muppet Show, de pornofilm Deep Throat en The Evil Dead
Dat is er 1 dan misschien maar damn dat is uit de jaren 50!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klassieker uit de 'jaren '50 (meen ik) Invasion of the Body Snatchers
Zijn er genoeg van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op star wars na ken ik maar weinig sf films die niets met de aarde te maken hebben...
Speelt zich op de aarde af!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klassieker uit de 'jaren '50 (meen ik) Invasion of the Body Snatchers
Toch een aanraderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is er 1 dan misschien maar damn dat is uit de jaren 50!
Als kind vond ik die echt DOODENG!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch een aanrader
Invasion of the Body Snatchers (1956) - IMDb
Blijkbaar zelfs een remake uit 1978
Invasion of the Body Snatchers (1978) - IMDb
quote:
+1quote:
Ik ben echt dune fan maar nog nooit een goede tor kunnen vinden om alles goed te kunnen bekijken...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn er genoeg van.
Een hele goede, uit de zelfde tijd als Star Wars:
[ afbeelding ]
(Ja, die rechter gozer is Sting!)
Nieuwere mini-serie er van:
[ afbeelding ]
(Die dikzak schuin achter de hoofdrolspeler heb ik wel vaker in erg goede rollen in verschillende films gezien!)
Een film uit de jaren 50 een aanrader?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch een aanrader
Invasion of the Body Snatchers (1956) - IMDb
Blijkbaar zelfs een remake uit 1978
Invasion of the Body Snatchers (1978) - IMDb
Ik heb het origineel, de miniserie en The children of dune allemaal origineel gekocht!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben echt dune fan maar nog nooit een goede tor kunnen vinden om alles goed te kunnen bekijken...
Goed dat is 2 tegen de tig...
Danse Macabre is toch van Saint Sains, dit is toch Edward Grieg?quote:
Rippen, branden en meenemen de 27e een optie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het origineel, de miniserie en The children of dune allemaal origineel gekocht!
Grieg klopt idd, wie Danse macabre heeft geschreven, weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Danse Macabre is toch van Saint Sains, dit is toch Edward Grieg?
yepquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Danse Macabre is toch van Saint Sains, dit is toch Edward Grieg?
Heb ik ook al heel lang niet meer gehoordquote:
Whehehe of gewoon meenemen en dat jij het gaat rippen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rippen, branden en meenemen de 27e een optie?![]()
Camille Saint-Saënsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Grieg klopt idd, wie Danse macabre heeft geschreven, weet ik niet.
Overigens heeft Apocalyptica ook een erg gave versie van In the hall of the mountain king gemaakt!
Ik zou niet weten hoe!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe of gewoon meenemen en dat jij het gaat rippen?
En dat is de tune van het Spookhuis in de Efteling.quote:
idd!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is de tune van het Spookhuis in de Efteling.
Rippen van wat? Zelfs ik kan rippenquote:
Ik heb stukken gezien en die is idd erg traag en eehm ergens niet t bekijken waard. Mja ik heb hier ook alle boeken staan en heb de games. Dus de films \ series zijn het laatste stukje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef ToT het volgende:
Maar die originele film van Dune is wel moeilijk te verteren hoor!Die is wel HEEL erg gedateerd en verloopt traag. Volgens mij is dat alleen op het 1e boek gebaseerd, en gaat die mini-serie over meerdere.
Geen idee komt van een obscuur singeltje van Biotex Records... Jaren zestigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
Wie is dit ook al weer..... is toch die ene die ook in Farce Majeur meedeed Fred Benevante of zo?
Schiet lekker op!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook nit!Ja met Windows Mediaplayer schijn je al een heel eind te kunnen komen.
Stem kwam mij bekend voor, dacht wel direct aan begin jaren '70quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Geen idee komt van een obscuur singeltje van Biotex Records... Jaren zestig
trustequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben inmiddels ruim uitgestuiterd dus ik ga lekker
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
trusten en bedankt voor het luisteren...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
Slaap lekker muisjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
Tijd vliegt idd ja!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:33 schreef dekatophetspek het volgende:
Damn ben alweer twee uren aan het draaien tijd vliegt ook voorbij...
quote:
Ook aan de thee?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:55 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ow, en voor mijn ogen ging een bellende fietser hard onderuit
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |