Oh sowiesoquote:
Ja ik laat zoiets niet op me zitten, die man is gekquote:
Dus je hebt er niks aan tijdens je rijlessen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Het mag niet, maar als je langs het water parkeert en geen goed overzicht heb is het slim om het wel te doen dan met je auto te water gaan.
Je gaat wel anders piepen als kosten op jou worden verhaald om jouw auto uit het water te vissenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
In het water parkeren en er net op tijd uitspringen. *Oeps*.
PI niet lezenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Je gaat wel anders piepen als kosten op jou worden verhaald om jouw auto uit het water te vissen
Vlgende keer als hij gaat schreeuwen, zet je hem tegen een lantaarnpaal aan (wel zachtjes). As ie wat zegt, zeg je dat je schrokquote:Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oh sowieso
[..]
Ja ik laat zoiets niet op me zitten, die man is gek
Rijles auto's hebben extra spiegeltjes waardoor overzicht beter is daardoor doe je je deur niet openquote:Op maandag 8 juli 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je hebt er niks aan tijdens je rijlessen.
Oh ja, ennnn hij hoort in te grijpenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vlgende keer als hij gaat schreeuwen, zet je hem tegen een lantaarnpaal aan (wel zachtjes). As ie wat zegt, zeg je dat je schrok
Mijn rijlesauto en alle andere hier niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Rijles auto's hebben extra spiegeltjes waardoor overzicht beter is daardoor doe je je deur niet open
die zijn voor de instructeurquote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Rijles auto's hebben extra spiegeltjes waardoor overzicht beter is daardoor doe je je deur niet open
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vlgende keer als hij gaat schreeuwen, zet je hem tegen een lantaarnpaal aan (wel zachtjes). As ie wat zegt, zeg je dat je schrok
Uhh vriend van mij is rij instructeur en die heeft echt geen extra spiegels hoor, ja voor hem om in te kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Viro het volgende:
[..]
De kleine spiegeltjes op de zijspiegel zijn er ook zodat leerling stoepband kan zien tijdens het parkeren.quote:
Die heb ik nooit gehad hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
De kleine spiegeltjes op de zijspiegel zijn er ook zodat leerling stoepband kan zien tijdens het parkeren.
Nou hier niet, anders leer je het dus niet met gewone spiegels.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
De kleine spiegeltjes op de zijspiegel zijn er ook zodat leerling stoepband kan zien tijdens het parkeren.
Nee hoor, die zijn ervoor dat de instructeur fatsoenlijk naar achteren kan kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
hmm, die hadden ze dan schijnbaar niet toen ik rijles kreeg.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 8 juli 2013 20:01 schreef Kally het volgende:
Maar serieus, lekker aso is het wel dat zo'n vent zo tekeer gaat
Je betaalt om het te leren
Je kan er niets van!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:01 schreef Kally het volgende:
Maar serieus, lekker aso is het wel dat zo'n vent zo tekeer gaat
Je betaalt om het te leren
En terechtquote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef Kally het volgende:
God ik had me toch gaan rellen met hem
Mijn moeder is een keer uitgestapt tijdens haar examen, die vent zei iets, mijn moeder zei dat kan niet, bleek er een kind over te steken, ze stapte uit en zei van jou hoef ik geen examen jij kan niet rijden
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh vriend van mij is rij instructeur en die heeft echt geen extra spiegels hoor, ja voor hem om in te kijken.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn rijlesauto en alle andere hier niet.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou hier niet, anders leer je het dus niet met gewone spiegels.
Het verschilt per rijschool en instructeur. Maar hier in DH zie ik bijna iedere rijles auto met de extra spiegeltjes rijdenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn ervoor dat de instructeur fatsoenlijk naar achteren kan kijken.
Ik heb het niet van een vreemdequote:
je bent de eerste van wie ik dat hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het verschilt per rijschool en instructeur. Maar hier in DH zie ik bijna iedere rijles auto met de extra spiegeltjes rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |