quote:
Mooiquote:
Hoe ist?quote:
Same herequote:Op maandag 8 juli 2013 19:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen kinderen, houd van ze en vind ze leuk, maar ik zie mijzelf niet als een ouder
Ja, heb ik ook tijd voor he? 36 uur werken, huishouding, kinderen opvoeden, sociale contacten onderhouden, de tering ik heb geen leven manquote:
Kan stukken beter, maar is een lang verhaalquote:Op maandag 8 juli 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
Prima, lekker vroeg vrij vandaag
Met jou?
Oh oke. Succesquote:Op maandag 8 juli 2013 19:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kan stukken beter, maar is een lang verhaalik kom er wel
en, staat die?quote:
quote:
Ik weet hetquote:
spannend. ook al aan het lessen?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik weet hetik ben ondertussen mijn auto theorie aan het leren wel
niemand aangereden?quote:
We hadden kunnen meeten, ik was er zaterdag nacht met de bus..quote:
Haha, nee lessen gaan heel goed. Had alleen een andere instructeur vandaag omdat mijn vaste instructeur op vakantie is voor 2 weken, nou wat een eikel was dat! Ik zat stokstijf achter het stuur, moest allerlei handelingen verrichten tijdens het rijden die ik nog helemaal niet geleerd had, hij liep te vloeken en te snauwen...ik stap NIET meer bij die gast in de autoquote:
Ik heb ooit bij mijn rijlessen geweigerd naast water te parkeren, was een hele discussie, maar ik heb het niet gedaanquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij mijn rijlessen geweigerd naast water te parkeren, was een hele discussie, maar ik heb het niet gedaan
heb ook eens 1 les een vervanger gehad.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Haha, nee lessen gaan heel goed. Had alleen een andere instructeur vandaag omdat mijn vaste instructeur op vakantie is voor 2 weken, nou wat een eikel was dat! Ik zat stokstijf achter het stuur, moest allerlei handelingen verrichten tijdens het rijden die ik nog helemaal niet geleerd had, hij liep te vloeken en te snauwen...ik stap NIET meer bij die gast in de auto
Die instructeur, en wat als het nou echt moet...quote:
Ja echt hoor, die vent leek eerder een dictator dan een rij-instructeur. Ik heb medelijden met de mensen die standaard les van hem hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ook eens 1 les een vervanger gehad.
wat een ramp was dat
Ik zou serieus hetzelfde hebben gedaanquote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die instructeur, en wat als het nou echt moet...
Ik: sommige dingen moeten nooit
Had ik ook last van. Echt ergquote:Op maandag 8 juli 2013 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ook eens 1 les een vervanger gehad.
wat een ramp was dat
Ja, is toch onzin. Al moet ik een kilometer lopen, ik zet mijn auto niet naast een gracht zonder hekjequote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zou serieus hetzelfde hebben gedaan
Dit was m'n 4e les en ik gaf dus aan dat ik nog niet geoefend had met remmen....zegt 'ie serieus: Ja eens moet de eerste keer zijn, je gaat het maar leren, IK ga je niet helpen!quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die instructeur, en wat als het nou echt moet...
Ik: sommige dingen moeten nooit
volgens mij was ik 1 van de redenen dat hij daarna niet is aangenomen bij die rijschoolquote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja echt hoor, die vent leek eerder een dictator dan een rij-instructeur. Ik heb medelijden met de mensen die standaard les van hem hebben
Waarom niet? Met een instructeur naast je kan er niets mis gaan. Stel dat je een keer langs het water MOET parkeren?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij mijn rijlessen geweigerd naast water te parkeren, was een hele discussie, maar ik heb het niet gedaan
Wat een instructeurquote:Op maandag 8 juli 2013 19:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit was m'n 4e les en ik gaf dus aan dat ik nog niet geoefend had met remmen....zegt 'ie serieus: Ja eens moet de eerste keer zijn, je gaat het maar leren, IK ga je niet helpen!
Say whut?
Wat een eikel, jij betaalt hem om les te krijgen, niet om verrot gescholden te worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja echt hoor, die vent leek eerder een dictator dan een rij-instructeur. Ik heb medelijden met de mensen die standaard les van hem hebben
Dat MOET nooitquote:Op maandag 8 juli 2013 19:46 schreef Viro het volgende:
Is toch niet zo lastig om aan te passen aan een nieuwe situatie tijdens het rijden? Ik had totaal geen probleem met een vervangend instructeur die een klootzak eerste klas was.
[..]
Waarom niet? Met een instructeur naast je kan er niets mis gaan. Stel dat je een keer langs het water MOET parkeren?
Ben ik blij dat ik les had bij een familie. Ik heb vader, moeder, dochter en zelfs een tijdelijke vervangster, die een goede vriendin van de moeder was, naast me gehad als instructeur. Geen enkele moeite met verschillende personen en sommige waren echt wel iets moeilijker dan de anderen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit dus...weet je hoe mijn rijles verliep? ''Remmen....REMMEN! REM DAN! SCHIET OP, REMMEN!'' en ga zo maar verderquote:
Dat dus. Ik vind het gewoon zonde van de rijlesquote:Op maandag 8 juli 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een eikel, jij betaalt hem om les te krijgen, niet om verrot gescholden te worden.
gewoon deur open maken en kijkenquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit dus...weet je hoe mijn rijles verliep? ''Remmen....REMMEN! REM DAN! SCHIET OP, REMMEN!'' en ga zo maar verder
[..]
Dat dus. Ik vind het gewoon zonde van de rijles
Als je nog niet zelfstandig hebt lerenn remmen of inparkeren, en de vervangende instructeur instrueert je er niet in dan wordt het 'm niet hoor..quote:Op maandag 8 juli 2013 19:46 schreef Viro het volgende:
Is toch niet zo lastig om aan te passen aan een nieuwe situatie tijdens het rijden? Ik had totaal geen probleem met een vervangend instructeur die een klootzak eerste klas was.
[..]
Waarom niet? Met een instructeur naast je kan er niets mis gaan. Stel dat je een keer langs het water MOET parkeren?
Gewoon 2 straten verderop gaan staanquote:
Al gedaanquote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het aankaarten bij je rijschool.
hmm, nee, dat zou niet in mij opkomenquote:
Als je al 15jr je rijbewijs hebt en dagelijks minimaal 2x parkeert ook nietquote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je nog niet zelfstandig hebt lerenn remmen of inparkeren, en de vervangende instructeur instrueert je er niet in dan wordt het 'm niet hoor..
Had ik ook al aangegevenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het aankaarten bij je rijschool.
Dit dus. Ik kreeg het gewoon Spaans benauwd van die vent, ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweestquote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je nog niet zelfstandig hebt lerenn remmen of inparkeren, en de vervangende instructeur instrueert je er niet in dan wordt het 'm niet hoor..
Nee alleen dat...ik ben wel de discussie aangegaan over het bochtje achteruit op mijn examen, wat een nutteloze handeling is datquote:Op maandag 8 juli 2013 19:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer geweigerd tijdens je rijlessen?
Mjah, voor mij is het anders natuurlijk..quote:Op maandag 8 juli 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je al 15jr je rijbewijs hebt en dagelijks minimaal 2x parkeert ook nietik weiger het gewoon.
nee, met rijlessen niet, daarna welquote:Op maandag 8 juli 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
Deur open maken tijdens het parkeren met rijlessen mag niet
hoezo nutteloos?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee alleen dat...ik ben wel de discussie aangegaan over het bochtje achteruit op mijn examen, wat een nutteloze handeling is dat
Ja ok, maar voor mij is het niet noodzakelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, voor mij is het anders natuurlijk..
Ik vond 'm wel makkelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee alleen dat...ik ben wel de discussie aangegaan over het bochtje achteruit op mijn examen, wat een nutteloze handeling is dat
Ja dus je hebt er geen flikker aan tijdens je rijlessen.quote:
Ik ga gewoon 3x linksaf, en als ik wel moet steken, dan hoeft dat niet strak langs de stoeprandquote:
Echt hequote:Op maandag 8 juli 2013 19:51 schreef xBubbles het volgende:
Oh, maar het kan nog beterWe stonden stil en een vuilniswagen kwam ons tegemoet, hij wilde een U-bocht maken, zijn opmerking: ''Oh nee, waaaaaacht...dat kan jij natuurlijk OOK niet he?''
Ik rij harder achteruit dan vooruit, en dat wil wat zeggenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 3x linksaf, en als ik wel moet steken, dan hoeft dat niet strak langs de stoeprand
Slaan die ventquote:
Lekker dan, ik zou mijn mond open getrokken hebben. Sommigen denken dat ze alles kunnen maken omdat ze weten dat er geen controles van het cbr zijn die het niveau van instructeurs peilenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit dus...weet je hoe mijn rijles verliep? ''Remmen....REMMEN! REM DAN! SCHIET OP, REMMEN!'' en ga zo maar verder
[..]
Dat dus. Ik vind het gewoon zonde van de rijles
Heb ik gedaan, vond 'ie niet zo leukquote:Op maandag 8 juli 2013 19:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Lekker dan, ik zou mijn mond open getrokken hebben. Sommigen denken dat ze alles kunnen maken omdat ze weten dat er geen controles van het cbr zijn die het niveau van instructeurs peilen
toch is het wel eens handig om achteruit te kunnenquote:
Zijn probleem.quote:
Het mag niet, maar als je langs het water parkeert en geen goed overzicht heb is het slim om het wel te doen dan met je auto te water gaan.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
Deur open maken tijdens het parkeren met rijlessen mag niet
Die examinator zei: welke van die speciale verrichtingen wil je niet doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik rij harder achteruit dan vooruit, en dat wil wat zeggen
Oh sowiesoquote:
Ja ik laat zoiets niet op me zitten, die man is gekquote:
Dus je hebt er niks aan tijdens je rijlessen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Het mag niet, maar als je langs het water parkeert en geen goed overzicht heb is het slim om het wel te doen dan met je auto te water gaan.
Je gaat wel anders piepen als kosten op jou worden verhaald om jouw auto uit het water te vissenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
In het water parkeren en er net op tijd uitspringen. *Oeps*.
PI niet lezenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Je gaat wel anders piepen als kosten op jou worden verhaald om jouw auto uit het water te vissen
Vlgende keer als hij gaat schreeuwen, zet je hem tegen een lantaarnpaal aan (wel zachtjes). As ie wat zegt, zeg je dat je schrokquote:Op maandag 8 juli 2013 19:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oh sowieso
[..]
Ja ik laat zoiets niet op me zitten, die man is gek
Rijles auto's hebben extra spiegeltjes waardoor overzicht beter is daardoor doe je je deur niet openquote:Op maandag 8 juli 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je hebt er niks aan tijdens je rijlessen.
Oh ja, ennnn hij hoort in te grijpenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vlgende keer als hij gaat schreeuwen, zet je hem tegen een lantaarnpaal aan (wel zachtjes). As ie wat zegt, zeg je dat je schrok
Mijn rijlesauto en alle andere hier niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Rijles auto's hebben extra spiegeltjes waardoor overzicht beter is daardoor doe je je deur niet open
die zijn voor de instructeurquote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Rijles auto's hebben extra spiegeltjes waardoor overzicht beter is daardoor doe je je deur niet open
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vlgende keer als hij gaat schreeuwen, zet je hem tegen een lantaarnpaal aan (wel zachtjes). As ie wat zegt, zeg je dat je schrok
Uhh vriend van mij is rij instructeur en die heeft echt geen extra spiegels hoor, ja voor hem om in te kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Viro het volgende:
[..]
De kleine spiegeltjes op de zijspiegel zijn er ook zodat leerling stoepband kan zien tijdens het parkeren.quote:
Die heb ik nooit gehad hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
De kleine spiegeltjes op de zijspiegel zijn er ook zodat leerling stoepband kan zien tijdens het parkeren.
Nou hier niet, anders leer je het dus niet met gewone spiegels.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
De kleine spiegeltjes op de zijspiegel zijn er ook zodat leerling stoepband kan zien tijdens het parkeren.
Nee hoor, die zijn ervoor dat de instructeur fatsoenlijk naar achteren kan kijken.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
hmm, die hadden ze dan schijnbaar niet toen ik rijles kreeg.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 8 juli 2013 20:01 schreef Kally het volgende:
Maar serieus, lekker aso is het wel dat zo'n vent zo tekeer gaat
Je betaalt om het te leren
Je kan er niets van!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:01 schreef Kally het volgende:
Maar serieus, lekker aso is het wel dat zo'n vent zo tekeer gaat
Je betaalt om het te leren
En terechtquote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef Kally het volgende:
God ik had me toch gaan rellen met hem
Mijn moeder is een keer uitgestapt tijdens haar examen, die vent zei iets, mijn moeder zei dat kan niet, bleek er een kind over te steken, ze stapte uit en zei van jou hoef ik geen examen jij kan niet rijden
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh vriend van mij is rij instructeur en die heeft echt geen extra spiegels hoor, ja voor hem om in te kijken.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn rijlesauto en alle andere hier niet.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou hier niet, anders leer je het dus niet met gewone spiegels.
Het verschilt per rijschool en instructeur. Maar hier in DH zie ik bijna iedere rijles auto met de extra spiegeltjes rijdenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn ervoor dat de instructeur fatsoenlijk naar achteren kan kijken.
Ik heb het niet van een vreemdequote:
je bent de eerste van wie ik dat hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het verschilt per rijschool en instructeur. Maar hier in DH zie ik bijna iedere rijles auto met de extra spiegeltjes rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |