Ik heb ooit bij mijn rijlessen geweigerd naast water te parkeren, was een hele discussie, maar ik heb het niet gedaanquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij mijn rijlessen geweigerd naast water te parkeren, was een hele discussie, maar ik heb het niet gedaan
heb ook eens 1 les een vervanger gehad.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Haha, nee lessen gaan heel goed. Had alleen een andere instructeur vandaag omdat mijn vaste instructeur op vakantie is voor 2 weken, nou wat een eikel was dat! Ik zat stokstijf achter het stuur, moest allerlei handelingen verrichten tijdens het rijden die ik nog helemaal niet geleerd had, hij liep te vloeken en te snauwen...ik stap NIET meer bij die gast in de auto
Die instructeur, en wat als het nou echt moet...quote:
Ja echt hoor, die vent leek eerder een dictator dan een rij-instructeur. Ik heb medelijden met de mensen die standaard les van hem hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ook eens 1 les een vervanger gehad.
wat een ramp was dat
Ik zou serieus hetzelfde hebben gedaanquote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die instructeur, en wat als het nou echt moet...
Ik: sommige dingen moeten nooit
Had ik ook last van. Echt ergquote:Op maandag 8 juli 2013 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ook eens 1 les een vervanger gehad.
wat een ramp was dat
Ja, is toch onzin. Al moet ik een kilometer lopen, ik zet mijn auto niet naast een gracht zonder hekjequote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zou serieus hetzelfde hebben gedaan
Dit was m'n 4e les en ik gaf dus aan dat ik nog niet geoefend had met remmen....zegt 'ie serieus: Ja eens moet de eerste keer zijn, je gaat het maar leren, IK ga je niet helpen!quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die instructeur, en wat als het nou echt moet...
Ik: sommige dingen moeten nooit
volgens mij was ik 1 van de redenen dat hij daarna niet is aangenomen bij die rijschoolquote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja echt hoor, die vent leek eerder een dictator dan een rij-instructeur. Ik heb medelijden met de mensen die standaard les van hem hebben
Waarom niet? Met een instructeur naast je kan er niets mis gaan. Stel dat je een keer langs het water MOET parkeren?quote:Op maandag 8 juli 2013 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij mijn rijlessen geweigerd naast water te parkeren, was een hele discussie, maar ik heb het niet gedaan
Wat een instructeurquote:Op maandag 8 juli 2013 19:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit was m'n 4e les en ik gaf dus aan dat ik nog niet geoefend had met remmen....zegt 'ie serieus: Ja eens moet de eerste keer zijn, je gaat het maar leren, IK ga je niet helpen!
Say whut?
Wat een eikel, jij betaalt hem om les te krijgen, niet om verrot gescholden te worden.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja echt hoor, die vent leek eerder een dictator dan een rij-instructeur. Ik heb medelijden met de mensen die standaard les van hem hebben
Dat MOET nooitquote:Op maandag 8 juli 2013 19:46 schreef Viro het volgende:
Is toch niet zo lastig om aan te passen aan een nieuwe situatie tijdens het rijden? Ik had totaal geen probleem met een vervangend instructeur die een klootzak eerste klas was.
[..]
Waarom niet? Met een instructeur naast je kan er niets mis gaan. Stel dat je een keer langs het water MOET parkeren?
Ben ik blij dat ik les had bij een familie. Ik heb vader, moeder, dochter en zelfs een tijdelijke vervangster, die een goede vriendin van de moeder was, naast me gehad als instructeur. Geen enkele moeite met verschillende personen en sommige waren echt wel iets moeilijker dan de anderen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit dus...weet je hoe mijn rijles verliep? ''Remmen....REMMEN! REM DAN! SCHIET OP, REMMEN!'' en ga zo maar verderquote:
Dat dus. Ik vind het gewoon zonde van de rijlesquote:Op maandag 8 juli 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een eikel, jij betaalt hem om les te krijgen, niet om verrot gescholden te worden.
gewoon deur open maken en kijkenquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit dus...weet je hoe mijn rijles verliep? ''Remmen....REMMEN! REM DAN! SCHIET OP, REMMEN!'' en ga zo maar verder
[..]
Dat dus. Ik vind het gewoon zonde van de rijles
Als je nog niet zelfstandig hebt lerenn remmen of inparkeren, en de vervangende instructeur instrueert je er niet in dan wordt het 'm niet hoor..quote:Op maandag 8 juli 2013 19:46 schreef Viro het volgende:
Is toch niet zo lastig om aan te passen aan een nieuwe situatie tijdens het rijden? Ik had totaal geen probleem met een vervangend instructeur die een klootzak eerste klas was.
[..]
Waarom niet? Met een instructeur naast je kan er niets mis gaan. Stel dat je een keer langs het water MOET parkeren?
Gewoon 2 straten verderop gaan staanquote:
Al gedaanquote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het aankaarten bij je rijschool.
hmm, nee, dat zou niet in mij opkomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |