Die heb ik inmiddels ook alquote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stelt ook geen reet voor, gewoon op tijd schakelen
[..]
Morgenavond eens kijken of ze m'n pasje al klaar hebben
Kijk, dat bedoel ik dusquote:Op maandag 8 juli 2013 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee precies, hij is 1 x tegen me uitgevallen, op een tering druk kruispunt in Rotterdam, ik wilde links voorang geven (ik dacht ik wacht wel even) nou dat mocht dus niet![]()
Daarna reed ik zoals hij wilde
Nu pleur ik overal mijn tuut voor
Ik rijd altijd in ontzettend lage toerentallen en uitrollen enzo. Maar echt geleerd is het me niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stelt ook geen reet voor, gewoon op tijd schakelen
[..]
Morgenavond eens kijken of ze m'n pasje al klaar hebben
Ja mag best, op een normale manier inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik duszo moet je ze hebben, ik heb ook wel op m'n donder gehad van mijn eigen instructeur, maar dat verdiende ik ook
Ik heb de mijne al een een tijdje, ik moest welquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik 'm binnen heb hoop ik hem voorlopig niet weer te hoeven halen
Toen ik die ging halen, ging die vrouw achter de balie me uitgebreid feliciteren met mijn rijbewijsquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik 'm binnen heb hoop ik hem voorlopig niet weer te hoeven halen
Ja precies, ik rij normaal ook heel relaxt, armen ontspannen zoals het hoort..hier zat ik rechtop in de stoel, voet krampachtig bij de rem, handen stijf aan het stuurquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mag best, op een normale manier inderdaad
Dat verstaan ze inderdaad onder zuinig rijdenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik rijd altijd in ontzettend lage toerentallen en uitrollen enzo. Maar echt geleerd is het me niet.
Ja snap ik, was je 4e les toch pas?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja precies, ik rij normaal ook heel relaxt, armen ontspannen zoals het hoort..hier zat ik rechtop in de stoel, voet krampachtig bij de rem, handen stijf aan het stuur
Snap ikquote:Op maandag 8 juli 2013 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al een een tijdje, ik moest wel
Haha leuk complimentquote:Op maandag 8 juli 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen ik die ging halen, ging die vrouw achter de balie me uitgebreid feliciteren met mijn rijbewijsdie dacht dat ik 'm net gehaald had en geloofde niet dat ik 29 was
Bij die proefrit vorige week:quote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat verstaan ze inderdaad onder zuinig rijdenKan je ook makkelijk zelf aanleren.
Awesomequote:Op maandag 8 juli 2013 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij die proefrit vorige week:
Dit is eco modus en dit powermodus, leaserijders gebruiken die eerste nooit.
Als er zo iemand naast je zit word je zelfs nerveus met je rijbewijs al op zak, laat staan je 4e les, mafklap.quote:
Ik was blij toen ik de auto uit kon, en dat zeg ik niet snelquote:Op maandag 8 juli 2013 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als er zo iemand naast je zit word je zelfs nerveus met je rijbewijs al op zak, laat staan je 4e les, mafklap.
Ik ben altijd nerveus als er iemand naast me zitquote:Op maandag 8 juli 2013 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Als er zo iemand naast je zit word je zelfs nerveus met je rijbewijs al op zak, laat staan je 4e les, mafklap.
Ik niet, maar die vriend die rij instructeur is mag niet naast mequote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben altijd nerveus als er iemand naast me zitdan rijd ik ook echt heel anders
Gewoon zeggen dat hij kan kiezen, bek houden of eruitquote:Op maandag 8 juli 2013 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet, maar die vriend die rij instructeur is mag niet naast me
Heerlijk als mensen echt "meerijden" he; sommige ZIE je gewoon op de rem trappen, naast je!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben altijd nerveus als er iemand naast me zitdan rijd ik ook echt heel anders
Nee, hij zou niet eens wat zeggen denk ikquote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij kan kiezen, bek houden of eruit
Dat doe ik onbewust ook hoor, alleen bij mensen die ik echt goed ken en weet dat ze goed rijden nietquote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk als mensen echt "meerijden" he; sommige ZIE je gewoon op de rem trappen, naast je!
Mijn vader doet dat, maar die heeft het zelf niet doorquote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heerlijk als mensen echt "meerijden" he; sommige ZIE je gewoon op de rem trappen, naast je!
Succes meisquote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga nog even verder met theorie leren, tot later
Succesquote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga nog even verder met theorie leren, tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |