John Pewtree en Tom Baker, zijn voor mij de enige echte Doctorsquote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt een keer downloaden man!Een absolute aanrader!
David Tennant blijft echt mijn favoriete doctor, maar zijn voorloper is ook VERDOMD goed!!!Echt een badass James Bond, maar dan met een flinke dosis humor!
Da's knap, want in de '90s was er geen Doctor Who!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet niet eens dat het nog gemaakt wordt zelfs
ben in de 90's blijven steken
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet niet eens dat het nog gemaakt wordt zelfs
ben in de 90's blijven steken
Komt omdat we al wat ouder zijn?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De recente series van Dr. Who ken ik niet. Wist niet eens dat ze in 2005 opnieuw begonnen waren
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar x afl gezien, maar kan ook mij niet boeien
in SF wil ik altijd al is het maar een klein minibeetje, het gevoel hebben dat het 'zou kunnen'quote:
guess soquote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Komt omdat we al wat ouder zijn?
Ah, dat is waar. Ik vond het ondanks de poppen wél gewoon een hele leuke seriequote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in SF wil ik altijd al is het maar een klein minibeetje, het gevoel hebben dat het 'zou kunnen'
poppen geven dat gevoel gewoon nooit
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
Ik wist niet eens dat er een dr Who was voor 2005.
100% mee eensch!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in SF wil ik altijd al is het maar een klein minibeetje, het gevoel hebben dat het 'zou kunnen'
poppen geven dat gevoel gewoon nooit
bij een tijdreizende telefooncel kan je er nog bijbedenken dat ie cloaked is ofzoquote:
Precies. Mja met poppen heb ik dat niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij een tijdreizende telefooncel kan je er nog bijbedenken dat ie cloaked is ofzo
Ja, maar Jim Hensonquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
95% mee eens. The dark crysta; (sci-fi/fantasy) was een poppenfilm, maar die vond ik wel erg goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Of zoals Meet The Feebles van Peter Jacksonquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies. Mja met poppen heb ik dat niet.
Als het nou zo was als bij Dark Kristal is het weer wat anders.
Klopt daar doel ik net ook op maar dat heeft niets Aards en dus is het meer fantasie dan sf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef ToT het volgende:
[..]
95% mee eens. The dark crysta; (sci-fi/fantasy) was een poppenfilm, maar die vond ik wel erg goed![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is-ie ook!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij een tijdreizende telefooncel kan je er nog bijbedenken dat ie cloaked is ofzo
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies. Mja met poppen heb ik dat niet.
Als het nou zo was als bij Dark Kristal is het weer wat anders.
Veel SF films hebben ook sowieso niets aards!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt daar doel ik net ook op maar dat heeft niets Aards en dus is het meer fantasie dan sf.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
¤3000 lichter, en ik voel mij zoveel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |