G.I. Jane is leukerquote:
Owwww jammer! Die vond ik ook altijd echt leuk!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben (door het overlijden van Mick Aston) weer bij seizoen 1, afl 1, begonnen. Zijn maar 2 afleveringen tot nu toe die ik niet gezien had
Oi, die kan ik mij niet herinneren. Maar ik ben nu alle seizoenen vanaf 1994 tot 2010 aan het 'kopen'quote:Op maandag 8 juli 2013 23:23 schreef ToT het volgende:
Ook ooit een aflevering gezien van iemand die zijn land te koop had staan, en die allemaal middeleeuwse zooi daar gevonden had. Als Time Team kon bevestigen dat het een arcehologisch belangrijke plaats was, zou dat een enorme impact hebben op de waarde van het land wat hij wilde verkopen.
Ze vonden echt achterlijk veel spulletjes, en het lag allemaal zo voor het oprapen.
Een put lag helemaal vol met knopen uit verschillende tijdperken die ook allemaal door verschillende grondsoorten en zuurtegraden waren aangetast, een middeleeuws zwaard lag over een stuk prikkeldraad heen wat op de grond lag enz.
Dus tja; toen hebben die lui van Time Team die kerel midden voor de camera beschuldigd van oplichterij, en hij sputterde niet eens tegen!
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oi, die kan ik mij niet herinneren. Maar ik ben nu alle seizoenen vanaf 1994 tot 2010 aan het 'kopen'
Dus die kom ik vanzelf wel tegen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik probeerde possie te plagen
Onze tijd is SF voor de mensen uit de middeleeuwen
Ah, 2005, ik kijk nu 1997quote:Op maandag 8 juli 2013 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
King of bling is ook erg tof; is iemand stomtoevallig bij het aanleggen van een weg op het graf van een zeer oude, zeer belangrijke koning gestuit!Heb ik op youtube gekeken.
Ach je weet toch, dat buiten Doctor Who, Battlestar Galactica en the Thunderbirds ik weinig van SF houquote:Op maandag 8 juli 2013 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Moet je wel wat meer voor mee brengen!
Ik heb deze meteen opgezocht en in de download gezet. Het is niet wat ik vroeg maar wel een toffe serie!
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach je weet toch, dat buiten Doctor Who, Battlestar Galactica en the Thunderbirds ik weinig van SF hou
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach je weet toch, dat buiten Doctor Who, Battlestar Galactica en the Thunderbirds ik weinig van SF hou
Heyyyy tof!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef dekatophetspek het volgende:
volgende is een live opname uit een radioshow uit mijn schimmige verleden
Een van de eerste afleveringen gingen ze voor het eerst gebruik maken van GPS, droge opmerking van Tony Robbinson "At least the satellites are something positive that came out of the Star Wars program"quote:Op maandag 8 juli 2013 23:33 schreef ToT het volgende:
Volgens mij hadden ze het in die aflevering ook over "defensterisation".....mensen uit het venster naar beneden tyfen!
Whehehe idd!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een van de eerste afleveringen gingen ze voor het eerst gebruik maken van GPS, droge opmerking van Tony Robbinson "At least the satellites are something positive that came out of the Star Wars program"
Nah, Thunderbirds blijftquote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]dat zijn op 1 na de meest trieste sf series aller tijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |