Ik heb het origineel, de miniserie en The children of dune allemaal origineel gekocht!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben echt dune fan maar nog nooit een goede tor kunnen vinden om alles goed te kunnen bekijken...
Goed dat is 2 tegen de tig...
Danse Macabre is toch van Saint Sains, dit is toch Edward Grieg?quote:
Rippen, branden en meenemen de 27e een optie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het origineel, de miniserie en The children of dune allemaal origineel gekocht!
Grieg klopt idd, wie Danse macabre heeft geschreven, weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Danse Macabre is toch van Saint Sains, dit is toch Edward Grieg?
yepquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Danse Macabre is toch van Saint Sains, dit is toch Edward Grieg?
Heb ik ook al heel lang niet meer gehoordquote:
Whehehe of gewoon meenemen en dat jij het gaat rippen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rippen, branden en meenemen de 27e een optie?![]()
Camille Saint-Saënsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Grieg klopt idd, wie Danse macabre heeft geschreven, weet ik niet.
Overigens heeft Apocalyptica ook een erg gave versie van In the hall of the mountain king gemaakt!
Ik zou niet weten hoe!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe of gewoon meenemen en dat jij het gaat rippen?
En dat is de tune van het Spookhuis in de Efteling.quote:
idd!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is de tune van het Spookhuis in de Efteling.
Rippen van wat? Zelfs ik kan rippenquote:
Ik heb stukken gezien en die is idd erg traag en eehm ergens niet t bekijken waard. Mja ik heb hier ook alle boeken staan en heb de games. Dus de films \ series zijn het laatste stukje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef ToT het volgende:
Maar die originele film van Dune is wel moeilijk te verteren hoor!Die is wel HEEL erg gedateerd en verloopt traag. Volgens mij is dat alleen op het 1e boek gebaseerd, en gaat die mini-serie over meerdere.
Geen idee komt van een obscuur singeltje van Biotex Records... Jaren zestigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
Wie is dit ook al weer..... is toch die ene die ook in Farce Majeur meedeed Fred Benevante of zo?
Schiet lekker op!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook nit!Ja met Windows Mediaplayer schijn je al een heel eind te kunnen komen.
Stem kwam mij bekend voor, dacht wel direct aan begin jaren '70quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Geen idee komt van een obscuur singeltje van Biotex Records... Jaren zestig
trustequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben inmiddels ruim uitgestuiterd dus ik ga lekker
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
trusten en bedankt voor het luisteren...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
Slaap lekker muisjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
Tijd vliegt idd ja!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:33 schreef dekatophetspek het volgende:
Damn ben alweer twee uren aan het draaien tijd vliegt ook voorbij...
quote:
Ook aan de thee?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:55 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
Ow, en voor mijn ogen ging een bellende fietser hard onderuit
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |