Thunderbirds Are Go!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat jij nog jong bent
@Kat Thunderbirds [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel wat losse afleveringen gezien, maar dat was net niet helemaal mijn ding.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:43 schreef dekatophetspek het volgende:
Britten zijn sowieso superieur in scifi en humor.
Zijn hier vast wel mensen die ook The Red Dwarf hebben gezien destijds...
Heb meerdere afleveringen origineel op VHSquote:
Jong?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat jij nog jong bent
@Kat Thunderbirds [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wél typische humor uit Britse seriesquote:Op maandag 8 juli 2013 23:42 schreef ToT het volgende:
Die humor ook in Doctor Who!
In 1 aflevering is een kind in de 2e Wereldoorlog overleden, maar wordt door alien-technologie weer tot leven gebracht. Hij had tijdens zijn overlijden een gasmasker op, en die alien-technologie dacht dat dat masker een deel van de normale menselijke fysiologie was. Het kind vroeg zich bij zijn dood ook af of een bepaalde dame zijn moeder was, en ook die gedachte was volgens die alien technologie iets wat bij de mensheid hoorde.
De nano-bots waaruit die technologie bestond, pasten daarop alle mensen in de omgeving aan: hun gezicht veranderde in een gasmasker, en ze vroegen steeds: "Are you my mummy?"
Enfin, uiteindelijk is dat allemaal opgelost.
Weken, WEKEN later in een compleet andere aflevering (en ik weet niet eens meer of het met de zelfde acteur/doctor was of niet), maar op een gegeven moment kreeg Doctor Who een gasmasker in zijn handen terwijl iemand een boze preek tegen hem houdt of zo over iets. Hij zet die gasmasker op en zegt tegen dat boze figuur: "Are you my mummy?".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat losse afleveringen. Britten en humor kwam wat mij betrof vooral naar voren bij bijv. NOT the 9 'o clock news.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:43 schreef dekatophetspek het volgende:
Hier splitsen onze wegen helaas kat....quote:Op maandag 8 juli 2013 23:43 schreef dekatophetspek het volgende:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jong?![]()
Tunderbirds wel gezien maar zo lame en niet boeie.Vond het zo nep (wat het te overduidelijk ook was uiteraard) en te overdreven....
Dr Whoquote:Op maandag 8 juli 2013 23:42 schreef ToT het volgende:
Die humor ook in Doctor Who!
In 1 aflevering is een kind in de 2e Wereldoorlog overleden, maar wordt door alien-technologie weer tot leven gebracht. Hij had tijdens zijn overlijden een gasmasker op, en die alien-technologie dacht dat dat masker een deel van de normale menselijke fysiologie was. Het kind vroeg zich bij zijn dood ook af of een bepaalde dame zijn moeder was, en ook die gedachte was volgens die alien technologie iets wat bij de mensheid hoorde.
De nano-bots waaruit die technologie bestond, pasten daarop alle mensen in de omgeving aan: hun gezicht veranderde in een gasmasker, en ze vroegen steeds: "Are you my mummy?"
Enfin, uiteindelijk is dat allemaal opgelost.
Weken, WEKEN later in een compleet andere aflevering (en ik weet niet eens meer of het met de zelfde acteur/doctor was of niet), maar op een gegeven moment kreeg Doctor Who een gasmasker in zijn handen terwijl iemand een boze preek tegen hem houdt of zo over iets. Hij zet die gasmasker op en zegt tegen dat boze figuur: "Are you my mummy?".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop ze nooit meer te zien!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Komt omdat jij met de kleurenTV bent opgegroeid.
Voor het eerst Thunderbirds in kleur zien
Zeker ja!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is wél typische humor uit Britse series
paar x afl gezien, maar kan ook mij niet boeienquote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Koen
![]()
Thunderbirds [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Echt een keer downloaden man!quote:
ik weet niet eens dat het nog gemaakt wordt zelfsquote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt een keer downloaden man!Een absolute aanrader!
David Tennant blijft echt mijn favoriete doctor, maar zijn voorloper is ook VERDOMD goed!!!Echt een badass James Bond, maar dan met een flinke dosis humor!
De recente series van Dr. Who ken ik niet. Wist niet eens dat ze in 2005 opnieuw begonnen warenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!Ja soms is het wel moeilijk hoor; dan heb je meerdere super spannende en complexe afleveringen gehad, en dan komt er ineens eentje die pure kolder is en een aantal compleet onlogische dingen in zich heeft. Dan moet je dat serieuze echt even loslaten en die kolder maar over je heen laten komen.
Die huidige doctor heb ik heel lang een sterke aversie tegen gehad, maar tijdens het bekijken van al deze afleveringen in 2 weken, zakte dat wel wat weg, maar bij 1 specifieke aflevering waarin een andere beroemdheid meespeelde, kwam dat weer KEIHARD terug! Hij was namelijk gestrand op aarde met ogenschijnlijk geen mogelijkheid om meer met de TARDIS weg te komen, dus toen ging hij een kamer huren. En een sociaal onvaardige KLUNS dat hij ineens was zeg!
Hij wist echt niet hoe je met mensen om moest gaan, en ook heel veel basisvaardigheden van gewone dingen in het leven was hij compleet kwijt.
Het was echt een mislukte slapstick, die aflevering!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |