Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Stuur nog eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleur komt over 2 weken goedYour beauty never ever scared me.
Hmm ik heb wel een betere fotoquote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als geheel, ik zie enkel 2 plukken haar en een zonnebril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterkant had wel ietsjes langer mogen blijven maar groeit toch vet snel weer aan. Het was voor mijn haar wel beter, het is nog steeds best wel dood zei zeYour beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
Zo veel mogelijk USB-apparaten aangesloten.
Plas in z'n kont.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
Zitten hier ICT-nerds? Mijn USBmuis valt de hele tijd uit namelijk. Soms doet die het weer als ik 'em in een ander gleufje steek, soms geeft 'ie aan dat 'ie het USB-apparaat niet herkend. Best wel irritant om je toetsenbord als muis te gebruiken of je PC weer opnieuw op te starten. Heb al naar nieuwe stuurprogramma's gekeken. Tijdje de stekker uit de computer gehad. Zo min mogelijk USB-apparaten aangesloten. Zo veel mogelijk USB-apparaten aangesloten. USB-meuk in apparaatbeheer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Snap niet van deze kut.
Nicequote:Op maandag 8 juli 2013 19:53 schreef Unscrewed het volgende:
Net naar de kermis geweest.
Bij pinball kreeg je voor 80 punten een wietsetje met daarin een metalenpijpje om te smoken, extra gaasjes voor in het pijpje, een best wel goeie grinder en een storm-aansteker
Pijpjes
Komt veel harder aan & bespaard veel wiet.
En het is best goeie kwaliteit.
Nicequote:Op maandag 8 juli 2013 19:53 schreef Unscrewed het volgende:
Net naar de kermis geweest.
Bij pinball kreeg je voor 80 punten een wietsetje met daarin een metalenpijpje om te smoken, extra gaasjes voor in het pijpje, een best wel goeie grinder en een storm-aansteker
Pijpjes
Komt veel harder aan & bespaard veel wiet.
En het is best goeie kwaliteit.
Mwah, hoor dat je snel badtrips krijgt met Salvia.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceDat wil ik ook wel winnen op de kermis
Mindset dit dat toch.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah, hoor dat je snel badtrips krijgt met Salvia.
True, true. Kan wiet smoken helpen bij een positieve mindset krijgen?quote:
Ik zou het niet doen als je al helemaal stoned bent.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
True, true. Kan wiet smoken helpen bij een positieve mindset krijgen?
Ja, maar ik vercrack liever niet mijn neus.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als je al helemaal stoned bent.
Sos helpt wel.
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:19 schreef Unscrewed het volgende:
Ik blijf maar bij Paddo's, Truffels, Wiet en misschien LSD of Salvia.
Wat? Wat probeer je daarmee te zeggen?quote:
Vage shit is dat manquote:
Leidt toch wel tot meer.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat? Wat probeer je daarmee te zeggen?
Alsof ik een of andere crack&meth-head wordtquote:
Doe dan ook een keer mdmaquote:Op maandag 8 juli 2013 20:19 schreef Unscrewed het volgende:
Ja idd.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vage shit is dat mankeer of drie gedaan, maar vond het niet per se chill.. Gewoon heel vreemd vooral
Tot meer?quote:
Super slecht voor je.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alsof ik een of andere crack&meth-head wordt
Sorry, mag wiet enzo wel een gateway-drug zijn, maar die gate staat niet net zo ver open als jouw kutje![]()
![]()
_____
Valt mee imo, de LD50 ligt tenminste enorm hoog (of laag, ligt eraan hoe je het opvat). Het is misschien wel een extreme ervaring, maar het is 1000x beter dan cocaine, etc. imo.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja idd.
[..]
Tot meer?Volgens mij zijn LSD en dergelijke toch wel bijna de final frontier.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Valt mee imo, de LD50 ligt tenminste enorm hoog (of laag, ligt eraan hoe je het opvat). Het is misschien wel een extreme ervaring, maar het is 1000x beter dan cocaine, etc. imo.
Je weet er niet eens wat vanaf man, hou die 16jarige wijsheden lekker voor je of ga dat met je vriendjes bespreken maar ga het ons niet vertellenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Valt mee imo, de LD50 ligt tenminste enorm hoog (of laag, ligt eraan hoe je het opvat). Het is misschien wel een extreme ervaring, maar het is 1000x beter dan cocaine, etc. imo.
Lol.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf, het is toch zo?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet er niet eens wat vanaf man, hou die 16jarige wijsheden lekker voor je of ga dat met je vriendjes bespreken maar ga het ons niet vertellen
Ik ging echt helemaal stuk.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf, het is toch zo?
Physical risks of LSD:
LSD is non-toxic, has no known adverse physical after-effects other than fatigue and a lingering sensation of mind-expansion.
Physical risks of Cocaine:
The main health risk with cocaine is overdose. Most cocaine deaths have been caused by accidental overdose, especially with cocaine dissolved in drinks. There is no such thing as a "safe" dose of coke, and a person can overdose even if they have only ingested a relatively small amount of the drug. Cocaine overdose is not nice: victims suffer convulsions, heart failure, or the depression of vital brain centers controlling respiration, usually with fatal results.
Zo is dat ongeveer overal uitgelegd. Een OD met LSD is fucking moeilijk.
En cocaine is ook fucking verslavend, LSD totaal niet - tenzij je een personality hebt die verslavend is.
Heeft niks met '16-jarige wijsheden' te maken, dom mens.
Kijk nu eens naar de mental risks.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef Unscrewed het volgende:
FOK! > Bijna iedere unbiased bron van info opeens
Ja, dat is een totaal ander verhaal, maar ik heb het meer over fysieke risico's.quote:
De enige reden waarom LSD niet net zo verslavend is als cocaïne is vanwege tolerantie. Cocaïne is vooral geestelijk verslavend en niet/nauwelijks lichamelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf, het is toch zo?
Physical risks of LSD:
LSD is non-toxic, has no known adverse physical after-effects other than fatigue and a lingering sensation of mind-expansion.
Physical risks of Cocaine:
The main health risk with cocaine is overdose. Most cocaine deaths have been caused by accidental overdose, especially with cocaine dissolved in drinks. There is no such thing as a "safe" dose of coke, and a person can overdose even if they have only ingested a relatively small amount of the drug. Cocaine overdose is not nice: victims suffer convulsions, heart failure, or the depression of vital brain centers controlling respiration, usually with fatal results.
Zo is dat ongeveer overal uitgelegd. Een OD met LSD is fucking moeilijk.
En cocaine is ook fucking verslavend, LSD totaal niet - tenzij je een personality hebt die snel verslaafd is.
Heeft niks met '16-jarige wijsheden' te maken, dom mens.
Je noemt het gevaarlijk, gebaseerd op het risico tot OD?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, dat is een totaal ander verhaal, maar ik heb het meer over fysieke risico's.
Wat ZEER duidelijk was, overigens.
Eigenlijk wel ja, Ik geef wel toe dat LSD, Paddo's, etc allemaal vage mentale ziektes kan activeren en je helemaal gek kan maken, vooral ook met bad trips etc... maar dat is lang niet bij ieder mens zo, tenzij je de drug abused, maar geen een drug is goed voor je als je het abused, ook wiet niet...quote:Op maandag 8 juli 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je noemt het gevaarlijk, gebaseerd op het risico tot OD?
Hou je mond eens met je 'wijsheden' ik zoek gewoon info op op het internet, dat jij mentaal belangrijker vind dan fysieke risico's zegt niks over mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat wij helemaal stuk gaan om jouw "wijsheden"?
Alcoholquote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Typisch het volgende:
Gewoon allemaal aan de LSD, alcohol, wiet en coke is troep.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hou je mond eens met je 'wijsheden' ik zoek gewoon info op op het internet, dat jij mentaal belangrijker vind dan fysieke risico's zegt niks over mij.
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flikker lekker op naar JNG anders, kleuter.
Uh, oké.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Alcoholpast in het rijtje hero, meth, ...
Over welke fysieke risico's heb je het nu precies dan? Het is geen krokodil dat je langzaam wegrot ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hou je mond eens met je 'wijsheden' ik zoek gewoon info op op het internet, dat jij mentaal belangrijker vind dan fysieke risico's zegt niks over mij.
LSD kan je geen OD van nemen, en Coke wel. dus coke is slecht.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over welke fysieke risico's heb je het nu precies dan? Het is geen krokodil dat je langzaam wegrot ofzo.
Ohnee, cocaine is zeker goed voor bv. je neus, je afweersysteem en je hart.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over welke fysieke risico's heb je het nu precies dan? Het is geen krokodil dat je langzaam wegrot ofzo.
Water kan ook dodelijk zijn. Jouw redenatie is gewoon pure aids.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohnee, cocaine is zeker goed voor bv. je neus, je afweersysteem en je hart.
Wtf gast.
Je zit ons niet eens te trollen. Dat is nog wel het bizarstequote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf gast.
Water kan indirect dodelijk zijn (bv. teveel drinken), cocaine kan direct dodelijk zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Water kan ook dodelijk zijn. Jouw redenatie is gewoon pure aids.
Zeg dit eens in uvt, je word keihard afgemaakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf gast.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zit ons niet eens te trollen. Dat is nog wel het bizarste
Alles kan direct dodelijk zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Water kan indirect dodelijk zijn (bv. teveel drinken), cocaine kan direct dodelijk zijn.
quote:
Zeggen we toch ook niet, waar heb je ons dat horen zeggen?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nou vier een feest.
Jullie hebben allemaal waanbeelden als je zegt dat cocaine totaal geen impact heeft op je lichaam.
Niemand heeft zoiets gezegd hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nou vier een feest.
Jullie hebben allemaal waanbeelden als je zegt dat cocaine totaal geen impact heeft op je lichaam.
Ja, zo kan ik het ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-11660210
Dat zeg ik nergens en dat bedoelt niemand hier ook. Een beetje kinderachtig om er zo op in te gaan. Maar goed. Steek vooral nog een blowtje op en neem flink wat LSD, ik ben naar buiten.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Nou vier een feest.
Al de hele tijd. Telkens als ik zeg dat het schadelijk is, doe je net alsof ik een 12-jarig kind ben die voorgelogen is door zijn ouders. Ik geloof studies eerder dan een of andere crackhead op een forum.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeggen we toch ook niet, waar heb je ons dat horen zeggen?
Je kunt doodgaan aan cocaïne bij een overdosis, een teveel dus.. Dat het iets langer duurt en meer moeite kost om dood te gaan aan water maakt het nog geen indirecte dood.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Water kan indirect dodelijk zijn (bv. teveel drinken), cocaine kan direct dodelijk zijn.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook.
The study involved 16 criteria, including a drug's affects on users' physical and mental health, social harms including crime, "family adversities" and environmental damage, economic costs and "international damage".
Die laatste 3 zijn er dan bijvoorbeeld alleen al vooral bij alcohol omdat het legaal is..De schade van de productie van coke of heroine is niet bekend omdat dat niet geregistreerd is.
[..]
Dat zeg ik nergens en dat bedoelt niemand hier ook. Een beetje kinderachtig om er zo op in te gaan. Maar goed. Steek vooral nog een blowtje op en neem flink wat LSD, ik ben naar buiten.
Nou word ie mooi, beetje mij crackhead noemenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Al de hele tijd. Telkens als ik zeg dat het schadelijk is, doe je net alsof ik een 12-jarig kind ben die voorgelogen is door zijn ouders. Ik geloof studies eerder dan een of andere crackhead op een forum.
Waar kwam het ineens vandaan?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het is beter dan niets.
Ik drink alleen eens in de zoveel tijd wat alcohol, dus nee bedankt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]LSD > Paddo's, yeah right.
Gaan jullie maak lekker genieten van lab-made drugs waar de cocaine onpuur is en waar rattengif in (neppe) XTC pillen terwijl ik mijn lekkere wietje of paddenstoeltje gewoon kan plukken in de natuur zonder dat ik eraan dood ga.
Ja maar de LD50 is niet bij iedereen hetzelfde, je kan er ook veel gevoeliger voor zijn. Liever iets waar ik helemaal geen long-term risico's bij een overdosis heb.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je kunt doodgaan aan cocaïne bij een overdosis, een teveel dus.. Dat het iets langer duurt en meer moeite kost om dood te gaan aan water maakt het nog geen indirecte dood.
Dat mag inderdaad wel wat minder.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou word ie mooi, beetje mij crackhead noemen![]()
^quote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou word ie mooi, beetje mij crackhead noemenFlikker toch op man, ga discussiëren met iemand van je eigen leeftijd ofzo, wij hebben geen behoefte aan dit soort woedeaanvallen als je ongelijk hebt
.
Ik heb het over die mensen bij uvt of hoe dat ook heetquote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou word ie mooi, beetje mij crackhead noemenFlikker toch op man, ga discussiëren met iemand van je eigen leeftijd ofzo, wij hebben geen behoefte aan dit soort woedeaanvallen als je ongelijk hebt
.
Onderbuikgevoelensquote:
Ik vind dit ook maar een beetje een zwakke opmerking telkens.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dit ook maar een beetje een zwakke opmerking telkens.
Tot zo ver mijn bevindingen over deze 'discussie'.
Ga je theorieen even hier spuien:quote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]LSD > Paddo's, yeah right.
Gaan jullie maak lekker genieten van lab-made drugs waar de cocaine onpuur is en waar rattengif in (neppe) XTC pillen terwijl ik mijn lekkere wietje of paddenstoeltje gewoon kan plukken in de natuur zonder dat ik eraan dood ga.
Als kind was ik al geniaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens
Nee gewoon, je manier van discussiëren, maar die kende ik stiekem al uit VBL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de objectiviteit zelve. Kijk vooral niet naar mijn ui.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Eindelijk unbiased commentaar.
Iemand die mensen niet naar beneden haalt om zelf naar boven te stijgen en echt discusseert om de discussie zelf en niet om een of andere populariteitscontest.
Dat zal dan best maar jij zit hier ook niet zo vaak en weet niet hoe unsc afentoe doet met zijn wijshedenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dit ook maar een beetje een zwakke opmerking telkens.
Tot zo ver mijn bevindingen over deze 'discussie'.
Je hebt wel gelijk, maar neemt niet weg dat de schadelijkheid van alcohol, en dan met name gebruik in te grote hoeveelheden, vaak onderschat wordt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook.
The study involved 16 criteria, including a drug's affects on users' physical and mental health, social harms including crime, "family adversities" and environmental damage, economic costs and "international damage".
Die laatste 3 zijn er dan bijvoorbeeld alleen al vooral bij alcohol omdat het legaal is..De schade van de productie van coke of heroine is niet bekend omdat dat niet geregistreerd is.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als kind was ik al geniaal.
De volledige quote in deze spoilerWelkom bij songteksten van Steen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godallemachtig.
Natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb het over die mensen bij uvt of hoe dat ook heet
Ja prima, maar kom niet met die bullshit kreten als dat het slechter is dan heroïne of crack.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar neemt niet weg dat de schadelijkheid van alcohol, en dan met name gebruik in te grote hoeveelheden, vaak onderschat wordt.
Zitten ook normale mensen hoor, geen idee waarom je zo op de man probeert te spelen, vind ik een beetje vervelend, hou er mee op.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb het over die mensen bij uvt of hoe dat ook heet
Ik heb ook gescheiden ouders, was al vroeg tamelijk geniaal en ben een normale jongen. Daarom is deze quote mij heel veel waard. Ik ga hem binnekort in het Chinees op mijn rug laten zetten.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welkom bij songteksten van Steen jagodallemachtig.
"Ik ben het er niet mee eens, dus het is niet waar. *Gevolgd door persoonlijke, close-minded "inkoppertjes" en argumenten die totaal niet onderbouwd zijn.*" - Vaseline_quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zal dan best maar jij zit hier ook niet zo vaak en weet niet hoe unsc afentoe doet met zijn wijsheden.
Dus dan moet je haar gelijk een crackhead noemen. Slim wel. goed dat je haar punt toch even bewijst.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"Ik ben het er niet mee eens, dus het is niet waar. *Gevolgd door persoonlijke, close-minded "inkoppertjes" en argumenten die totaal niet onderbouwd zijn.*" - Vaseline_
Omdat ze me anders behandeld vanwege mijn leeftijd, vind ik ook vervelend, dubbele moraal?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zitten ook normale mensen hoor, geen idee waarom je zo op de man probeert te spelen, vind ik een beetje vervelend, hou er mee op.
Als je het persoonlijk maakt, doe ik dat ook. Kan je verwachten, wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus dan moet je haar gelijk een crackhead noemen. Slim wel. goed dat je haar punt toch even bewijst.
Eventjes tussendoor, de eerste die ik 'persoonlijk' zag worden met dingen over leeftijd was Vas. Of ik heb dat verkeerd gezien, of het is een beetje een pot en ketel verhaal. In beide gevallen is het nogal een trieste conversatie zo. Een FOK!stelletje tegen een 16 jarige.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus dan moet je haar gelijk een crackhead noemen. Slim wel. goed dat je haar punt toch even bewijst.
En dan nog terugkruipen alsof je het over anderen had.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als je het persoonlijk maakt, doe ik dat ook. Kan je verwachten, wel.
Terecht! En dan staat er gewoon "Long Wok Afhaalwok" eigenlijk, maakt niet uit ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook gescheiden ouders, was al vroeg tamelijk geniaal en ben een normale jongen. Daarom is deze quote mij heel veel waard. Ik ga hem binnekort in het Chinees op mijn rug laten zetten.
Je betuigt mij nu van dubbel moraal?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ze me anders behandeld vanwege mijn leeftijd, vind ik ook vervelend, dubbele moraal?
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eventjes tussendoor, de eerste die ik 'persoonlijk' zag worden met dingen over leeftijd was Vas. Of ik heb dat verkeerd gezien, of het is een beetje een pot en ketel verhaal. In beide gevallen is het nogal een trieste conversatie zo. Een FOK!stelletje tegen een 16 jarige.
Vond je dit onpersoonlijk ja?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry, mag wiet enzo wel een gateway-drug zijn, maar die gate staat niet net zo ver open als jouw kutje![]()
![]()
_____
Ja, omdat Vas_ mij kleuter noemt en mij anders behandeld vanwege mijn leeftijd, en daar wordt niks over gezegd. Dan het eerste moment dat ik er eindelijk in hap, wordt ik erop aangesproken. Dat is of dubbele moraal, of onoplettendheid, maar dan vind ik dat je het hele verhaal moet lezen voordat je een persoon eruit pakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht! En dan staat er gewoon "Long Wok Afhaalwok" eigenlijk, maakt niet uit ook.
[..]
Je betuigt mij nu van dubbel moraal?
Het gaat om het verhaal he, niet om de tatoeage zelf!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht! En dan staat er gewoon "Long Wok Afhaalwok" eigenlijk, maakt niet uit ook.
Toen was ik er nog niet. Maar laat het gaan man.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Vond je dit onpersoonlijk ja?
Want hier was de toon mee gezet.
Mij maakt het echt geen fuck uit hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet. Maar laat het gaan man.
Ik kan je gewoon niet serieus nemen door de manier hoe je dingen brengt, alleen jij hebt gelijk volgens jezelfquote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, omdat Vas_ mij kleuter noemt en mij anders behandeld vanwege mijn leeftijd, en daar wordt niks over gezegd. Dan het eerste moment dat ik er eindelijk in hap, wordt ik erop aangesproken. Dat is of dubbele moraal, of onoplettendheid, maar dan vind ik dat je het hele verhaal moet lezen voordat je een persoon eruit pakt.
Heb ik nergens gezegd. Qua schadelijkheid vergelijkbaar heb ik gezegd, wat gewoon waar is. Natuurlijk wel pas bij overmatig gebruik, niet bij drie biertjes op een avond ofzo. Maar als jij elke dag een fles sterk wegtikt, is dat zeker vergelijkbaar hoor. Schade aan hersenen, lever, maag, slokdarm, etc. + gevaar in verkeer + vandalisme/gewelddadigheid.. Dat bijv. mdma illegaal is en alcohol niet is eigenlijk niet te verdedigen. Heeft enkel met de maatschappelijke acceptatie ervan te maken denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja prima, maar kom niet met die bullshit kreten als dat het slechter is dan heroïne of crack.
Ik vroeg het naar aanleiding van mijn mening over UVT, geen idee waarom je dit erbij haalt. En ik lees terug ja, meer dan je denkt zelfs.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, omdat Vas_ mij kleuter noemt en mij anders behandeld vanwege mijn leeftijd, en daar wordt niks over gezegd. Dan het eerste moment dat ik er eindelijk in hap, wordt ik erop aangesproken. Dat is of dubbele moraal, of onoplettendheid, maar dan vind ik dat je het hele verhaal moet lezen voordat je een persoon eruit pakt.
Bij vrouwen vind ik het soms mooi, soms niet, ik heb er zelf twee op m'n bovenarmen, maar die show ik niet vaak, is persoonlijk gewoon.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat om het verhaal he, niet om de tatoeage zelf!
Nee, ik heb een hekel aan tatoeages. Er zijn maar weinig vrouwen die ik mij kan herinneren waar ik zo'n plakplaatje mooi vond.
Zeker, had meer de discussie met unscrewed.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mij maakt het echt geen fuck uit hoor.Heb goed gelachen, prima vermaak, maar jouw stellige overtuiging was wellicht wat incorrect. Geen probleem, maar dan mag ik je er best even op wijzen toch?
Eigenlijk zette dit de toon:quote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Vond je dit onpersoonlijk ja?
Want hier was de toon mee gezet.
Niet serieus genomen worden, mij doubten en denken dat ik zwak ben.quote:
Haha ik heb graag dat je er over doorgaat eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk zette dit de toon:
[..]
Niet serieus genomen worden, mij doubten en denken dat ik zwak ben.
Daarna gevolgd door een opmerking die misschien onnodig was, maar een opmerking die te verwachten is.
Sowieso, wat zit je er nou nog steeds over door te lullen, gast. Wat wil je hiermee bereiken? Accepteer gewoon de feiten en laat de rest gaan, dan doe ik dat ook.
Nijntjequote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
Oke niet het moment maar /care. Mijn jonkodoos > Un's jonkodoos.
[ afbeelding ]
Hier weer het zelfde: dat gaat over een heel ander gebruik. Dit kun je ook zeggen over water. Is ook slecht voor je lichaam als je elke dag 8 liter weg tikt. Maar goed, ik heb hier niet zo'n zin in.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb ik nergens gezegd. Qua schadelijkheid vergelijkbaar heb ik gezegd, wat gewoon waar is. Natuurlijk wel pas bij overmatig gebruik, niet bij drie biertjes op een avond ofzo. Maar als jij elke dag een fles sterk wegtikt, is dat zeker vergelijkbaar hoor. Schade aan hersenen, lever, maag, slokdarm, etc. + gevaar in verkeer + vandalisme/gewelddadigheid.. Dat bijv. mdma illegaal is en alcohol niet is eigenlijk niet te verdedigen. Heeft enkel met de maatschappelijke acceptatie ervan te maken denk ik.
Je trekt het je te veel aan, laat varen. Als ik moet gaan huilen om elke emo.gif die ik krijg lig ik de hele dag in foetushouding in de wc.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk zette dit de toon:
[..]
Niet serieus genomen worden, mij doubten en denken dat ik zwak ben.
Daarna gevolgd door een opmerking die misschien onnodig was, maar een opmerking die te verwachten is.
Sowieso, wat zit je er nou nog steeds over door te lullen, gast. Wat wil je hiermee bereiken? Accepteer gewoon de feiten en laat de rest gaan, dan doe ik dat ook.
Nee dat zou raar zijn.quote:
Rot eens op trut, jij bent ook al zo'n vervelend kind van 16quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de vergelijking sowieso amper te trekken is.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier weer het zelfde: dat gaat over een heel ander gebruik. Dit kun je ook zeggen over water. Is ook slecht voor je lichaam als je elke dag 8 liter weg tikt. Maar goed, ik heb hier niet zo'n zin in.
Ach sowieso heeft iedereen zijn eigen waarheid en is het moeilijk een unbiased persoon te vinden, iedereen wordt wel beinvloed door random shit.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan je gewoon niet serieus nemen door de manier hoe je dingen brengt, alleen jij hebt gelijk volgens jezelf.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rot eens op trut, jij bent ook al zo'n vervelend kind van 16![]()
.
Wel jammer dat ze 16 is tho. 15 is veel schattiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je trekt het je te veel aan, laat varen. Als ik moet gaan huilen om elke emo.gif die ik krijg lig ik de hele dag in foetushouding in de wc.
Ik wil er niets meer over horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rot eens op trut, jij bent ook al zo'n vervelend kind van 16![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok doei
![]()
Ohja.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die pussy is zeker niet de baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nooit naar holly dudequote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Typisch het volgende:
Snow wanneer coma zuipen in holly dan? Nu mag het eventjes.
picsquote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben minder white girl trouwens. Wees trots.
moet... me... inhouden...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
Heb ik een pijpje & grinder, maar geen wiet
noob, dat was de shit man toen ik 15-16 was. Smaatjes op de bil slaan jwz.quote:
Wat, heb ik weer iets 'doms' gezegd dan?quote:
Ik heb drie skere joints. Verder helemaal niets.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
un srs hap niet zoquote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat, heb ik weer iets 'doms' gezegd dan?
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat, heb ik weer iets 'doms' gezegd dan?
Een mening is wat anders dan zogenaamd de 'feiten' in iemands strot te duwenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach sowieso heeft iedereen zijn eigen waarheid en is het moeilijk een unbiased persoon te vinden, iedereen wordt wel beinvloed door random shit.
Ander gebruik ben ik het niet mee eens, in beide gevallen gaat het om een serieuze drugsverslaving. Alleen omdat heroïne bij een lagere dosis even schadelijk is als alcohol bij een hogere dosis, maakt het nog geen ander gebruik imo.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier weer het zelfde: dat gaat over een heel ander gebruik. Dit kun je ook zeggen over water. Is ook slecht voor je lichaam als je elke dag 8 liter weg tikt. Maar goed, ik heb hier niet zo'n zin in.
Mijn pijp ligt nog bij mijn ouders, maar heb toch geen pijptabak. Wel nog een olifantje tuitknak.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een pijp en pijptabak
Ik pijp gaarne
Verslavingen zijn altijd schadelijk, in welke vorm dan ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ander gebruik ben ik het niet mee eens, in beide gevallen gaat het om een serieuze drugsverslaving. Alleen omdat heroïne bij een lagere dosis even schadelijk is als alcohol bij een hogere dosis, maakt het nog geen ander gebruik imo.
Maar goed, boeie. Komt er op neer dat ik liever een jointje rook dan een avondje bier drink
Kom meeten, stoppen we het in een pijpje. Veel stoneder voor veel minder wietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb drie skere joints. Verder helemaal niets.
Tuitnakquote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn pijp ligt nog bij mijn ouders, maar heb toch geen pijptabak. Wel nog een olifantje tuitknak.
hihiquote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kom meeten, stoppen we het in een pijpje. Veel stoneder voor veel minder wiet
Zou tabak stoppen in zo'n wiet pijpje werken?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb een pijp en pijptabak
Ik pijp gaarne
Een wat?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn pijp ligt nog bij mijn ouders, maar heb toch geen pijptabak. Wel nog een olifantje tuitknak.
Sigaar?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga weg.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kom meeten, stoppen we het in een pijpje. Veel stoneder voor veel minder wiet
Nee, trekt niet voldoendequote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zou tabak stoppen in zo'n wiet pijpje werken?
Doen dan, gewoon genieten manquote:Op maandag 8 juli 2013 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb eigenlijk wel zin om hem op te stekenmet een Caol Ila erbij.
Het gaat je goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef Typisch het volgende:
nou het was weer een genot om hier te mogen posten, gelukkig was moira er niet om mij weg te jagen.
doag
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:18 schreef Typisch het volgende:
nou het was weer een genot om hier te mogen posten, gelukkig was moira er niet om mij weg te jagen.
doag
Gewoon op een zwoele zomeravond doen, lekker chillen buiten met een vuurtje erbij enzo, boh.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil het eigenlijk voor een speciale gelegenheid bewaren
heb nog een dikke Cubaanse liggen, mag je ook wel hebben?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil het eigenlijk voor een speciale gelegenheid bewaren
serieus?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
heb nog een dikke Cubaanse liggen, mag je ook wel hebben?
Sowieso buitenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon op een zwoele zomeravond doen, lekker chillen buiten met een vuurtje erbij enzo, boh.
Het liefst dan langs een meer, IJsselmeer bijvoorbeeld, daar kan dat heel goed en dan ken ik wel iemand die even een lekker kruidenpijpje meerookt en daar een lekker speciaalbiertje bij kan nuttigenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sowieso buitendie geur blijft lang hangen
na een bbqtje ofzo, op een prachtige dag. om het af te maken.
Klinkt als een bazenplanquote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het liefst dan langs een meer, IJsselmeer bijvoorbeeld, daar kan dat heel goed en dan ken ik wel iemand die even een lekker kruidenpijpje meerookt en daar een lekker speciaalbiertje bij kan nuttigen
Ben zelf niet van plan om hem op te roken, dus jaquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ben zelf niet van plan om hem op te roken, dus javind de smaak niet lekker en na een paar poffen ga ik uit automatisme over m'n longen roken en krijg ik ongecontroleerde schijtneigingen :p
Regel jij die?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op een zeilboot kan ook, dat is nog relaxter, heb je ook geen muggen 'n shit
Ouch, jammer. Heb namelijk alleen nog maar shag gruis en dat is kut... (kan er ook geen J van draaien want heb geen wiet en om nou een shaggie met een tipje te rollen..quote:
Si, vaarbewijs heb ik sowieso, bootje kunnen we e.v.t. huren, maar ken ook zat mensen met een bootjequote:
Nee dat gaat niet werkenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ouch, jammer. Heb namelijk alleen nog maar shag gruis en dat is kut... (kan er ook geen J van draaien want heb geen wiet en om nou een shaggie met een tipje te rollen..)
Ouch.quote:
Wajowquote:Op maandag 8 juli 2013 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, vaarbewijs heb ik sowieso, bootje kunnen we e.v.t. huren, maar ken ook zat mensen met een bootje
Ik ga hier morgen even over nadenken, dat zou wel superchill zijn, gewoon een beetje hangen, zo'n bootje voor 6 personen ofzo, kunnen er nog wat mee.quote:
Gruwelijk. I'm in.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga hier morgen even over nadenken, dat zou wel superchill zijn, gewoon een beetje hangen, zo'n bootje voor 6 personen ofzo, kunnen er nog wat mee.
Oh en geen wiet aan boord, want daar kan de stuurman nare shit van verwachten qua boetes.
Yish, maat van me heeft een knappe boete gehad een tijdje terugquote:
Yo schatje, wel braaf ff tot je 18e wachten met die heftigere shit hequote:Op maandag 8 juli 2013 20:19 schreef Unscrewed het volgende:
hoeveel?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yish, maat van me heeft een knappe boete gehad een tijdje terug
Flitsers op de snelweg zijn er niets bij
Gast, als je nooit mdma hebt geprobeerd dan heb je gewoonweg niet geleefd. Iedereen die het ooit heeft geprobeerd zal dat met me eens zijnquote:
Heb ik ook niet gedaan krijg ik nu petsen van Moir?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yo schatje, wel braaf ff tot je 18e wachten met die heftigere shit he
Nah, 25 liever.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yo schatje, wel braaf ff tot je 18e wachten met die heftigere shit he
Was iets van 120 ofzo, en het stond nog niet eens aan, was een paar gramquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast, als je nooit mdma hebt geprobeerd dan heb je gewoonweg niet geleefd. Iedereen die het ooit heeft geprobeerd zal dat met me eens zijn
damn.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was iets van 120 ofzo, en het stond nog niet eens aan, was een paar gram
Ach, zelfde wel dat de stuurman niet met een flesje pils meer in de hand mag zitten tijdens het varen.
Nooit gehad, geen behoefte aan gehad ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast, als je nooit mdma hebt geprobeerd dan heb je gewoonweg niet geleefd. Iedereen die het ooit heeft geprobeerd zal dat met me eens zijn
maargoed 18 enzo
ZOMBIEEEquote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit gehad, geen behoefte aan gehad ook.
Alcoholpromilage mag wel hoog zijn trouwens, hoger dan op de wegquote:
Neuh, ik heb het gewoon niet op chemicaliën man, paddo's vond ik dan wel weer baas, maar gewoon voor een enkele keer. Zelfde dat ik XTC of LSD niet hoef.quote:
Haha, Hork heeft geen leven en nooit gehad!!!!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
oh nice.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alcoholpromilage mag wel hoog zijn trouwens, hoger dan op de wegdus gewoon omwisselen, want ik heb een vaarbewijs, maar iedereen aan boord mag ook sturen
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha, Hork heeft geen leven en nooit gehad!!!!!!![]()
Nah, slaat nergens op, als jij met je boot tegen een jacht aan vaart ben je ook gewoon de lulquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh nice.
Ergens ook wel logisch, als je aan het stuur zit, blik op oneindig, kratje naast je, dan kan het hard gaan.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Nah, slaat nergens op, als jij met je boot tegen een jacht aan vaart ben je ook gewoon de lul
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het gewoon niet op chemicaliën man, paddo's vond ik dan wel weer baas, maar gewoon voor een enkele keer. Zelfde dat ik XTC of LSD niet hoef.
Is denk ik ook het enige wat ik ooit eens ga proberen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het gewoon niet op chemicaliën man, paddo's vond ik dan wel weer baas, maar gewoon voor een enkele keer. Zelfde dat ik XTC of LSD niet hoef.
Godver Nijnquote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
Oke niet het moment maar /care. Mijn jonkodoos > Un's jonkodoos.
[ afbeelding ]
quote:
Doen in een rustige omgeving als je je goed voelt, komt goed danquote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is denk ik ook het enige wat ik ooit eens ga proberen.
hehe ik kende vroeger een meisje dat alleen wiet, lsd en truffels gebruikte, die waren niet ongezond omdat ze "natuurlijk" waren en je er geen kater van kreeg. Dus dat kon je elk weekend nemenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat ik hem echt uitflip als ik dat alleen ga doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen in een rustige omgeving als je je goed voelt, komt goed dan
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ik heb geen pijpje, geen grinder én geen wiet.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
Zo'n geestveruimend middel moet je niet elke week nemen, dat is vragen om problemen...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ik kende vroeger een meisje dat alleen wiet, lsd en truffels gebruikte, die waren niet ongezond omdat ze "natuurlijk" waren en je er geen kater van kreeg. Dus dat kon je elk weekend nemen
Wel een grappig kind.
Ik hoef er niet bij te vermelden dat die al een aantal jaar in een gesloten inrichting zit of wel?
Klinkt als een tof wijfiequote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ik kende vroeger een meisje dat alleen wiet, lsd en truffels gebruikte, die waren niet ongezond omdat ze "natuurlijk" waren en je er geen kater van kreeg. Dus dat kon je elk weekend nemen
Wel een grappig kind.
Ik hoef er niet bij te vermelden dat die al een aantal jaar in een gesloten inrichting zit of wel?
Moet ik nog iemand erbij hebben die sterker is dan ik?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doen in een rustige omgeving als je je goed voelt, komt goed dan
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een grappig kind.
Jij moet sowieso even wachten tot je wat ouder bent, want je maakt gewoon je hersenen kapot terwijl het nog aan het groeien is, NOFI overigens.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat ik hem echt uitflip als ik dat alleen ga doen.
Dan weet ik niet wat ik die 6u moet doen en ga ik mezelf helemaal gek maken ofzo.
Ik niet, want die liggen hier.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen pijpje, geen grinder én geen wiet.
Wie voelt mijn pijn?
Neuh, je bent dan toch zo slap als de teringquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik nog iemand erbij hebben die sterker is dan ik?
Alleen als je de kleine lepel wil zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ik nog iemand erbij hebben die sterker is dan ik?
Awww.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie voelt mijn pijn?
Ja, veel harder dan die van jou warenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan krijg ik nu petsen van Moir?
Ik niet, zelfs een dagje vrijwillig nuchter vandaagquote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie voelt mijn pijn?
Jij bent sowieso een lijkquote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee weet ik, en ik weet dat het NOFI is, verschil tussen zeggen het volwassen zeggen of neerbuigend zeggenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]______! LSD kan je zwaar in blijven hangen, echt ziek link spul. Wat een raar kind was dat dan
[..]
Jij moet sowieso even wachten tot je wat ouder bent, want je maakt gewoon je hersenen kapot terwijl het nog aan het groeien is, NOFI overigens.
Ik was bang voor een roid rage oidquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, je bent dan toch zo slap als de tering
Probeer Joop een keer.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik niet, zelfs een dagje vrijwillig nuchter vandaagMorgen dagje goed smoken dat wel
Amsterdamse wiet
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Beach het volgende:
ik moest hier kijken van typisch scheen fittie te zijn
Jij hebt toch 3x truffels gedaan binnen korte tijd?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zo'n geestveruimend middel moet je niet elke week nemen, dat is vragen om problemen...
Ik persoonlijk zou het houden op 4x per jaar als je het echt graag wilt.
Serieus?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Lees net op Wikipedia dat de verkoop van paddo's sinds 2008 verboden is? Ik was laatst nog in Amsterdam en daar verkochten ze ze gewoon nog
*leest er overheen*quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt toch 3x truffels gedaan binnen korte tijd?
Niet echt.quote:
Meh. Zelfde hoor, zoals ik al zei: trek je er niet zoveel van aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee weet ik, en ik weet dat het NOFI is, verschil tussen zeggen het volwassen zeggen of neerbuigend zeggen
Nee manquote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was bang voor een roid rage oid
Ik huil.quote:
Dat was altijd mijn favo wiet.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wie is Joop en waar kan ik Joop vinden?
Ik kan langs de shop ja, alleen kom ik er dan zonder wiet weer uit, want geen geldquote:Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Awww.
Ga langs de shop
Jij kan het tenminste
Kunnen ook truffels zijn geloof ik... ik had mijn truffels van een site genaamd magic mushrooms... en daar verkochten ze alleen truffels.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet niet, magic mushrooms zijn paddo's toch?
Wiet die Joop heet?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was altijd mijn favo wiet.
Leiden uiteraard.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Beach het volgende:
ik moest hier kijken van typisch scheen fittie te zijn
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan langs de shop ja, alleen kom ik er dan zonder wiet weer uit, want geen geld
Matigquote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan langs de shop ja, alleen kom ik er dan zonder wiet weer uit, want geen geld
Nicequote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik niet, zelfs een dagje vrijwillig nuchter vandaagMorgen dagje goed smoken dat wel
Amsterdamse wiet
Mja, maar ik ga geen postcode en huisnummer op de achterkant schrijven, pliesie en allesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik huil.
Ohja wij hadden trouwens het idee dat je wellicht de wiet en grinder (en als je dan toch bezig bent de vloei en tips) per post op kan sturen, in zo'n enveloppe weetje.
En dan maken wij je wel ff de verzendkosten en een extra centje voor de moeite over enzo.
En dan komt de pot (die ik ook mis) later wel een keer als we weer meeten
Idee?![]()
Ama trakteertquote:
Ja dat was toch nadat zo'n meisje in een trip van het Nemo gebouw af was gesprongen?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Lees net op Wikipedia dat de verkoop van paddo's sinds 2008 verboden is? Ik was laatst nog in Amsterdam en daar verkochten ze ze gewoon nog
Haha.. Ik ben ook een arme stakker. Als Moira dicht in de buurt woonde had ik wel een dikke joint gehad voor derquote:
Niet bewust.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft ie toch al geprobeerd, ik passte hem ook mijn jonko door toen ie naast me zat.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet echt.
[..]
Meh. Zelfde hoor, zoals ik al zei: trek je er niet zoveel van aan.
[..]
Nee mandat kan niet eens.
Ik lees hier anders dat ik door paddo's te nemen de samenleving, volksgezondheid en de openbare orde een gering risico lopen.quote:Gezondheid individu: geen risico
Volksgezondheid/samenleving: gering risico
Openbare orde en veiligheid: gering risico
Criminele betrokkenheid: geen risico
Niet bij de shop iigquote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]dan heb je nog altijd tetten waarmee je wel een paar gram kunt fixen.
Vraag me altijd af waarom die mensen alleen aan het trippen zijn. Ik vind het altijd wel prettig als er iemand bij is die de boel een beetje in de gaten houdt. Willen de meeste van mijn vrienden sowieso.. 1 of 2 mensen moeten nuchter blijvenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat was toch nadat zo'n meisje in een trip van het Nemo gebouw af was gesprongen?
Echt zo'n "als het kalf verdronken is, dempt men de put" verhaal
Een vriend van mij is ook bijna gesprongen onder invloed van paddo's. Net van de richel gegrist door een andere tripper.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat was toch nadat zo'n meisje in een trip van het Nemo gebouw af was gesprongen?
Echt zo'n "als het kalf verdronken is, dempt men de put" verhaal
Wat is "hier"quote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Ik lees hier anders dat ik door paddo's te nemen de samenleving, volksgezondheid en de openbare orde een gering risico lopen.
Sowieso altijd een tripsitterquote:Op maandag 8 juli 2013 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag me altijd af waarom die mensen alleen aan het trippen zijn. Ik vind het altijd wel prettig als er iemand bij is die de boel een beetje in de gaten houdt. Willen de meeste van mijn vrienden sowieso.. 1 of 2 mensen moeten nuchter blijven
Moet je 't ff in een beetje aluminiumfolie vouwen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, maar ik ga geen postcode en huisnummer op de achterkant schrijven, pliesie en allesdikke kans dat ze het innemen bij de post vanwege de geur, want die shit ruikt sterk ouwe.
Aaaahquote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha.. Ik ben ook een arme stakker. Als Moira dicht in de buurt woonde had ik wel een dikke joint gehad voor der
Zit die een beetje bij het station in de buurt? Anders ga ik er morgen misschien op de terugweg uit damsco even langs als ik het niet vergeetquote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was altijd mijn favo wiet.
Leiden uiteraard.
Kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso altijd een tripsitter
Er wordt ook volgens mij altijd wel bij vermeld dat een tripsitter is aangeraden, en paddo's nemen in Nemo? Vragen om dikke problemen met al die mensen
hehe hij is het verste van het station helaasquote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit die een beetje bij het station in de buurt? Anders ga ik er morgen misschien op de terugweg uit damsco even langs als ik het niet vergeet
Sowieso is één meisje dat onder invloed van paddo's van een gebouw af springt nou niet echt representatief voor paddo-trips ofzoquote:Op maandag 8 juli 2013 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag me altijd af waarom die mensen alleen aan het trippen zijn. Ik vind het altijd wel prettig als er iemand bij is die de boel een beetje in de gaten houdt. Willen de meeste van mijn vrienden sowieso.. 1 of 2 mensen moeten nuchter blijven
Wikipediaquote:
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Paddoquote:CAM Risicoschatting Paddo's anno 2000[bewerken]
Het Coördinatiepunt Assessment en Monitoring nieuwe drugs (CAM) is een overheidsorgaan dat bestaat uit topfunctionarissen van alle overheidsinstanties die met drugs te maken hebben en experts op het gebied van drugs. Het CAM adviseert de overheid over nieuwe drugs. Het CAM heeft in 2000 een risicoschatting paddo's[4] gemaakt. De conclusie van het CAM was dat er geen reden was om paddo's te verbieden:
Gezondheid individu: geen risico
Volksgezondheid/samenleving: gering risico
Openbare orde en veiligheid: gering risico
Criminele betrokkenheid: geen risico
Oh da's dan wel weerquote:Op maandag 8 juli 2013 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een vriend van mij is ook bijna gesprongen onder invloed van paddo's. Net van de richel gegrist door een andere tripper.
Ja pfff, aluminium, wat denk je dat 't kost?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je 't ff in een beetje aluminiumfolie vouwen.
En dat hoeft ook niet hoorGewoon mijn adres en ik heb het de volgende dag binnen.
Wiet is nog gewoon legaal, ook om een grammetje per post te versturen lijkt me.
Afgelopen week is er ook binnen 24u wat illegaals per post naar mij verstuurdGing prima
Volgens mij ben je dan sowieso al niet helemaal in ordequote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso is één meisje dat onder invloed van paddo's van een gebouw af springt nou niet echt representatief voor paddo-trips ofzo
Ja oke maar dat zat opgevouwen in een tipjes-pakketje en een enveloppe met bubbeltjesfolie voor extra incognito verzendingquote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je 't ff in een beetje aluminiumfolie vouwen.
En dat hoeft ook niet hoorGewoon mijn adres en ik heb het de volgende dag binnen.
Wiet is nog gewoon legaal, ook om een grammetje per post te versturen lijkt me.
Afgelopen week is er ook binnen 24u wat illegaals per post naar mij verstuurdGing prima
Niet ín Nemo.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso altijd een tripsitter
Er wordt ook volgens mij altijd wel bij vermeld dat een tripsitter is aangeraden, en paddo's nemen in Nemo? Vragen om dikke problemen met al die mensen
Je hoort dit soort verhalen helaas wel vaker.. Gebouw/brugquote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso is één meisje dat onder invloed van paddo's van een gebouw af springt nou niet echt representatief voor paddo-trips ofzo
Over die gasten is een docu gemaakt door Vice, voor het paddoverbod kweekten ze voornamelijk paddo's en nauwelijks truffelsquote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kunnen ook truffels zijn geloof ik... ik had mijn truffels van een site genaamd magic mushrooms... en daar verkochten ze alleen truffels.
Ok krijg je daar nóg een extra cent voorquote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja pfff, aluminium, wat denk je dat 't kost?
Nah, doe morgen (!) morgen he, niet nu. Even je adres DM'en dan. Gooi ik het op de post.
Jep, de monsters die je hersenen kunnen voortbrengen onder de juiste omstandigheden kunnen enger zijn dan wat dan ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hoort dit soort verhalen helaas wel vaker.. Gebouw/brug
Vergeet de duct-tape nietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke maar dat zat opgevouwen in een tipjes-pakketje en een enveloppe met bubbeltjesfolie voor extra incognito verzending.
Ik snap hem even niet..quote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep, de monsters die je hersenen kunnen voortbrengen onder de juiste omstandigheden kunnen enger zijn dan wat dan ook.
PM bedoel ik. En niet nuquote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ok krijg je daar nóg een extra cent voor
Zie DM, laat ook ff weten hoeveel je kwijt bent voor verzendkosten enzo dan
Ah, dan komt nog wel een keer.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe hij is het verste van het station helaas
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hallucinaties en/of waanbeelden I guess
Ja, dat is ook bullshit. Iedereen is bang dat ze gaan denken dat je kan vliegen als je Paddo's neemt of dat er dikke spinnen op ze afkomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet ín Nemo.
Ze was gewoon op dat gebouw geklommen, of zat daar te trippen of whatever. En sprong/viel er vanaf.
Het ging rond dat ze dacht dat ze kon vliegen, maar volgens mij bleek ze gewoon gevallen te zijn
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hallucinaties en/of waanbeelden I guess
Aah ja tuurlijkquote:
Die heb ik ook gezienquote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Over die gasten is een docu gemaakt door Vice, voor het paddoverbod kweekten ze voornamelijk paddo's en nauwelijks truffels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |