hehe hij is het verste van het station helaasquote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zit die een beetje bij het station in de buurt? Anders ga ik er morgen misschien op de terugweg uit damsco even langs als ik het niet vergeet
Sowieso is één meisje dat onder invloed van paddo's van een gebouw af springt nou niet echt representatief voor paddo-trips ofzoquote:Op maandag 8 juli 2013 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag me altijd af waarom die mensen alleen aan het trippen zijn. Ik vind het altijd wel prettig als er iemand bij is die de boel een beetje in de gaten houdt. Willen de meeste van mijn vrienden sowieso.. 1 of 2 mensen moeten nuchter blijven
Wikipediaquote:
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Paddoquote:CAM Risicoschatting Paddo's anno 2000[bewerken]
Het Coördinatiepunt Assessment en Monitoring nieuwe drugs (CAM) is een overheidsorgaan dat bestaat uit topfunctionarissen van alle overheidsinstanties die met drugs te maken hebben en experts op het gebied van drugs. Het CAM adviseert de overheid over nieuwe drugs. Het CAM heeft in 2000 een risicoschatting paddo's[4] gemaakt. De conclusie van het CAM was dat er geen reden was om paddo's te verbieden:
Gezondheid individu: geen risico
Volksgezondheid/samenleving: gering risico
Openbare orde en veiligheid: gering risico
Criminele betrokkenheid: geen risico
Oh da's dan wel weerquote:Op maandag 8 juli 2013 21:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een vriend van mij is ook bijna gesprongen onder invloed van paddo's. Net van de richel gegrist door een andere tripper.
Ja pfff, aluminium, wat denk je dat 't kost?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je 't ff in een beetje aluminiumfolie vouwen.
En dat hoeft ook niet hoorGewoon mijn adres en ik heb het de volgende dag binnen.
Wiet is nog gewoon legaal, ook om een grammetje per post te versturen lijkt me.
Afgelopen week is er ook binnen 24u wat illegaals per post naar mij verstuurdGing prima
Volgens mij ben je dan sowieso al niet helemaal in ordequote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso is één meisje dat onder invloed van paddo's van een gebouw af springt nou niet echt representatief voor paddo-trips ofzo
Ja oke maar dat zat opgevouwen in een tipjes-pakketje en een enveloppe met bubbeltjesfolie voor extra incognito verzendingquote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je 't ff in een beetje aluminiumfolie vouwen.
En dat hoeft ook niet hoorGewoon mijn adres en ik heb het de volgende dag binnen.
Wiet is nog gewoon legaal, ook om een grammetje per post te versturen lijkt me.
Afgelopen week is er ook binnen 24u wat illegaals per post naar mij verstuurdGing prima
Niet ín Nemo.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso altijd een tripsitter
Er wordt ook volgens mij altijd wel bij vermeld dat een tripsitter is aangeraden, en paddo's nemen in Nemo? Vragen om dikke problemen met al die mensen
Je hoort dit soort verhalen helaas wel vaker.. Gebouw/brugquote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso is één meisje dat onder invloed van paddo's van een gebouw af springt nou niet echt representatief voor paddo-trips ofzo
Over die gasten is een docu gemaakt door Vice, voor het paddoverbod kweekten ze voornamelijk paddo's en nauwelijks truffelsquote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kunnen ook truffels zijn geloof ik... ik had mijn truffels van een site genaamd magic mushrooms... en daar verkochten ze alleen truffels.
Ok krijg je daar nóg een extra cent voorquote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja pfff, aluminium, wat denk je dat 't kost?
Nah, doe morgen (!) morgen he, niet nu. Even je adres DM'en dan. Gooi ik het op de post.
Jep, de monsters die je hersenen kunnen voortbrengen onder de juiste omstandigheden kunnen enger zijn dan wat dan ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hoort dit soort verhalen helaas wel vaker.. Gebouw/brug
Vergeet de duct-tape nietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke maar dat zat opgevouwen in een tipjes-pakketje en een enveloppe met bubbeltjesfolie voor extra incognito verzending.
Ik snap hem even niet..quote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep, de monsters die je hersenen kunnen voortbrengen onder de juiste omstandigheden kunnen enger zijn dan wat dan ook.
PM bedoel ik. En niet nuquote:Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ok krijg je daar nóg een extra cent voor
Zie DM, laat ook ff weten hoeveel je kwijt bent voor verzendkosten enzo dan
Ah, dan komt nog wel een keer.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe hij is het verste van het station helaas
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hallucinaties en/of waanbeelden I guess
Ja, dat is ook bullshit. Iedereen is bang dat ze gaan denken dat je kan vliegen als je Paddo's neemt of dat er dikke spinnen op ze afkomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet ín Nemo.
Ze was gewoon op dat gebouw geklommen, of zat daar te trippen of whatever. En sprong/viel er vanaf.
Het ging rond dat ze dacht dat ze kon vliegen, maar volgens mij bleek ze gewoon gevallen te zijn
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hallucinaties en/of waanbeelden I guess
Aah ja tuurlijkquote:
Die heb ik ook gezienquote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Over die gasten is een docu gemaakt door Vice, voor het paddoverbod kweekten ze voornamelijk paddo's en nauwelijks truffels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |