Kunnen ook truffels zijn geloof ik... ik had mijn truffels van een site genaamd magic mushrooms... en daar verkochten ze alleen truffels.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet niet, magic mushrooms zijn paddo's toch?
Wiet die Joop heet?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was altijd mijn favo wiet.
Leiden uiteraard.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Beach het volgende:
ik moest hier kijken van typisch scheen fittie te zijn
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan langs de shop ja, alleen kom ik er dan zonder wiet weer uit, want geen geld
Matigquote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan langs de shop ja, alleen kom ik er dan zonder wiet weer uit, want geen geld
Nicequote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik niet, zelfs een dagje vrijwillig nuchter vandaagMorgen dagje goed smoken dat wel
Amsterdamse wiet
Mja, maar ik ga geen postcode en huisnummer op de achterkant schrijven, pliesie en allesquote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik huil.
Ohja wij hadden trouwens het idee dat je wellicht de wiet en grinder (en als je dan toch bezig bent de vloei en tips) per post op kan sturen, in zo'n enveloppe weetje.
En dan maken wij je wel ff de verzendkosten en een extra centje voor de moeite over enzo.
En dan komt de pot (die ik ook mis) later wel een keer als we weer meeten
Idee?![]()
Ama trakteertquote:
Ja dat was toch nadat zo'n meisje in een trip van het Nemo gebouw af was gesprongen?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Lees net op Wikipedia dat de verkoop van paddo's sinds 2008 verboden is? Ik was laatst nog in Amsterdam en daar verkochten ze ze gewoon nog
Haha.. Ik ben ook een arme stakker. Als Moira dicht in de buurt woonde had ik wel een dikke joint gehad voor derquote:
Niet bewust.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heeft ie toch al geprobeerd, ik passte hem ook mijn jonko door toen ie naast me zat.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet echt.
[..]
Meh. Zelfde hoor, zoals ik al zei: trek je er niet zoveel van aan.
[..]
Nee mandat kan niet eens.
Ik lees hier anders dat ik door paddo's te nemen de samenleving, volksgezondheid en de openbare orde een gering risico lopen.quote:Gezondheid individu: geen risico
Volksgezondheid/samenleving: gering risico
Openbare orde en veiligheid: gering risico
Criminele betrokkenheid: geen risico
Niet bij de shop iigquote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]dan heb je nog altijd tetten waarmee je wel een paar gram kunt fixen.
Vraag me altijd af waarom die mensen alleen aan het trippen zijn. Ik vind het altijd wel prettig als er iemand bij is die de boel een beetje in de gaten houdt. Willen de meeste van mijn vrienden sowieso.. 1 of 2 mensen moeten nuchter blijvenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat was toch nadat zo'n meisje in een trip van het Nemo gebouw af was gesprongen?
Echt zo'n "als het kalf verdronken is, dempt men de put" verhaal
Een vriend van mij is ook bijna gesprongen onder invloed van paddo's. Net van de richel gegrist door een andere tripper.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat was toch nadat zo'n meisje in een trip van het Nemo gebouw af was gesprongen?
Echt zo'n "als het kalf verdronken is, dempt men de put" verhaal
Wat is "hier"quote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Ik lees hier anders dat ik door paddo's te nemen de samenleving, volksgezondheid en de openbare orde een gering risico lopen.
Sowieso altijd een tripsitterquote:Op maandag 8 juli 2013 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag me altijd af waarom die mensen alleen aan het trippen zijn. Ik vind het altijd wel prettig als er iemand bij is die de boel een beetje in de gaten houdt. Willen de meeste van mijn vrienden sowieso.. 1 of 2 mensen moeten nuchter blijven
Moet je 't ff in een beetje aluminiumfolie vouwen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, maar ik ga geen postcode en huisnummer op de achterkant schrijven, pliesie en allesdikke kans dat ze het innemen bij de post vanwege de geur, want die shit ruikt sterk ouwe.
Aaaahquote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha.. Ik ben ook een arme stakker. Als Moira dicht in de buurt woonde had ik wel een dikke joint gehad voor der
Zit die een beetje bij het station in de buurt? Anders ga ik er morgen misschien op de terugweg uit damsco even langs als ik het niet vergeetquote:Op maandag 8 juli 2013 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was altijd mijn favo wiet.
Leiden uiteraard.
Kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso altijd een tripsitter
Er wordt ook volgens mij altijd wel bij vermeld dat een tripsitter is aangeraden, en paddo's nemen in Nemo? Vragen om dikke problemen met al die mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |