heb nog een dikke Cubaanse liggen, mag je ook wel hebben?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil het eigenlijk voor een speciale gelegenheid bewaren
serieus?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
heb nog een dikke Cubaanse liggen, mag je ook wel hebben?
Sowieso buitenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Gewoon op een zwoele zomeravond doen, lekker chillen buiten met een vuurtje erbij enzo, boh.
Het liefst dan langs een meer, IJsselmeer bijvoorbeeld, daar kan dat heel goed en dan ken ik wel iemand die even een lekker kruidenpijpje meerookt en daar een lekker speciaalbiertje bij kan nuttigenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sowieso buitendie geur blijft lang hangen
na een bbqtje ofzo, op een prachtige dag. om het af te maken.
Klinkt als een bazenplanquote:Op maandag 8 juli 2013 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het liefst dan langs een meer, IJsselmeer bijvoorbeeld, daar kan dat heel goed en dan ken ik wel iemand die even een lekker kruidenpijpje meerookt en daar een lekker speciaalbiertje bij kan nuttigen
Ben zelf niet van plan om hem op te roken, dus jaquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ben zelf niet van plan om hem op te roken, dus javind de smaak niet lekker en na een paar poffen ga ik uit automatisme over m'n longen roken en krijg ik ongecontroleerde schijtneigingen :p
Regel jij die?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op een zeilboot kan ook, dat is nog relaxter, heb je ook geen muggen 'n shit
Ouch, jammer. Heb namelijk alleen nog maar shag gruis en dat is kut... (kan er ook geen J van draaien want heb geen wiet en om nou een shaggie met een tipje te rollen..quote:
Si, vaarbewijs heb ik sowieso, bootje kunnen we e.v.t. huren, maar ken ook zat mensen met een bootjequote:
Nee dat gaat niet werkenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ouch, jammer. Heb namelijk alleen nog maar shag gruis en dat is kut... (kan er ook geen J van draaien want heb geen wiet en om nou een shaggie met een tipje te rollen..)
Ouch.quote:
Wajowquote:Op maandag 8 juli 2013 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, vaarbewijs heb ik sowieso, bootje kunnen we e.v.t. huren, maar ken ook zat mensen met een bootje
Ik ga hier morgen even over nadenken, dat zou wel superchill zijn, gewoon een beetje hangen, zo'n bootje voor 6 personen ofzo, kunnen er nog wat mee.quote:
Gruwelijk. I'm in.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga hier morgen even over nadenken, dat zou wel superchill zijn, gewoon een beetje hangen, zo'n bootje voor 6 personen ofzo, kunnen er nog wat mee.
Oh en geen wiet aan boord, want daar kan de stuurman nare shit van verwachten qua boetes.
Yish, maat van me heeft een knappe boete gehad een tijdje terugquote:
Yo schatje, wel braaf ff tot je 18e wachten met die heftigere shit hequote:Op maandag 8 juli 2013 20:19 schreef Unscrewed het volgende:
Ik blijf maar bij Paddo's, Truffels, Wiet en misschien LSD of Salvia.
hoeveel?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yish, maat van me heeft een knappe boete gehad een tijdje terug
Flitsers op de snelweg zijn er niets bij
Gast, als je nooit mdma hebt geprobeerd dan heb je gewoonweg niet geleefd. Iedereen die het ooit heeft geprobeerd zal dat met me eens zijnquote:
Heb ik ook niet gedaan krijg ik nu petsen van Moir?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yo schatje, wel braaf ff tot je 18e wachten met die heftigere shit he
Nah, 25 liever.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yo schatje, wel braaf ff tot je 18e wachten met die heftigere shit he
Was iets van 120 ofzo, en het stond nog niet eens aan, was een paar gramquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast, als je nooit mdma hebt geprobeerd dan heb je gewoonweg niet geleefd. Iedereen die het ooit heeft geprobeerd zal dat met me eens zijn
damn.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was iets van 120 ofzo, en het stond nog niet eens aan, was een paar gram
Ach, zelfde wel dat de stuurman niet met een flesje pils meer in de hand mag zitten tijdens het varen.
Nooit gehad, geen behoefte aan gehad ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast, als je nooit mdma hebt geprobeerd dan heb je gewoonweg niet geleefd. Iedereen die het ooit heeft geprobeerd zal dat met me eens zijn
maargoed 18 enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |