Dat zal dan best maar jij zit hier ook niet zo vaak en weet niet hoe unsc afentoe doet met zijn wijshedenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dit ook maar een beetje een zwakke opmerking telkens.
Tot zo ver mijn bevindingen over deze 'discussie'.
Je hebt wel gelijk, maar neemt niet weg dat de schadelijkheid van alcohol, en dan met name gebruik in te grote hoeveelheden, vaak onderschat wordt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook.
The study involved 16 criteria, including a drug's affects on users' physical and mental health, social harms including crime, "family adversities" and environmental damage, economic costs and "international damage".
Die laatste 3 zijn er dan bijvoorbeeld alleen al vooral bij alcohol omdat het legaal is..De schade van de productie van coke of heroine is niet bekend omdat dat niet geregistreerd is.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als kind was ik al geniaal.
De volledige quote in deze spoilerWelkom bij songteksten van Steen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godallemachtig.
Natuurlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb het over die mensen bij uvt of hoe dat ook heet
Ja prima, maar kom niet met die bullshit kreten als dat het slechter is dan heroïne of crack.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar neemt niet weg dat de schadelijkheid van alcohol, en dan met name gebruik in te grote hoeveelheden, vaak onderschat wordt.
Zitten ook normale mensen hoor, geen idee waarom je zo op de man probeert te spelen, vind ik een beetje vervelend, hou er mee op.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb het over die mensen bij uvt of hoe dat ook heet
Ik heb ook gescheiden ouders, was al vroeg tamelijk geniaal en ben een normale jongen. Daarom is deze quote mij heel veel waard. Ik ga hem binnekort in het Chinees op mijn rug laten zetten.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welkom bij songteksten van Steen jagodallemachtig.
"Ik ben het er niet mee eens, dus het is niet waar. *Gevolgd door persoonlijke, close-minded "inkoppertjes" en argumenten die totaal niet onderbouwd zijn.*" - Vaseline_quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zal dan best maar jij zit hier ook niet zo vaak en weet niet hoe unsc afentoe doet met zijn wijsheden.
Dus dan moet je haar gelijk een crackhead noemen. Slim wel. goed dat je haar punt toch even bewijst.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"Ik ben het er niet mee eens, dus het is niet waar. *Gevolgd door persoonlijke, close-minded "inkoppertjes" en argumenten die totaal niet onderbouwd zijn.*" - Vaseline_
Omdat ze me anders behandeld vanwege mijn leeftijd, vind ik ook vervelend, dubbele moraal?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zitten ook normale mensen hoor, geen idee waarom je zo op de man probeert te spelen, vind ik een beetje vervelend, hou er mee op.
Als je het persoonlijk maakt, doe ik dat ook. Kan je verwachten, wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus dan moet je haar gelijk een crackhead noemen. Slim wel. goed dat je haar punt toch even bewijst.
Eventjes tussendoor, de eerste die ik 'persoonlijk' zag worden met dingen over leeftijd was Vas. Of ik heb dat verkeerd gezien, of het is een beetje een pot en ketel verhaal. In beide gevallen is het nogal een trieste conversatie zo. Een FOK!stelletje tegen een 16 jarige.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus dan moet je haar gelijk een crackhead noemen. Slim wel. goed dat je haar punt toch even bewijst.
En dan nog terugkruipen alsof je het over anderen had.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als je het persoonlijk maakt, doe ik dat ook. Kan je verwachten, wel.
Terecht! En dan staat er gewoon "Long Wok Afhaalwok" eigenlijk, maakt niet uit ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook gescheiden ouders, was al vroeg tamelijk geniaal en ben een normale jongen. Daarom is deze quote mij heel veel waard. Ik ga hem binnekort in het Chinees op mijn rug laten zetten.
Je betuigt mij nu van dubbel moraal?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ze me anders behandeld vanwege mijn leeftijd, vind ik ook vervelend, dubbele moraal?
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eventjes tussendoor, de eerste die ik 'persoonlijk' zag worden met dingen over leeftijd was Vas. Of ik heb dat verkeerd gezien, of het is een beetje een pot en ketel verhaal. In beide gevallen is het nogal een trieste conversatie zo. Een FOK!stelletje tegen een 16 jarige.
Vond je dit onpersoonlijk ja?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:26 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry, mag wiet enzo wel een gateway-drug zijn, maar die gate staat niet net zo ver open als jouw kutje![]()
![]()
_____
Ja, omdat Vas_ mij kleuter noemt en mij anders behandeld vanwege mijn leeftijd, en daar wordt niks over gezegd. Dan het eerste moment dat ik er eindelijk in hap, wordt ik erop aangesproken. Dat is of dubbele moraal, of onoplettendheid, maar dan vind ik dat je het hele verhaal moet lezen voordat je een persoon eruit pakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht! En dan staat er gewoon "Long Wok Afhaalwok" eigenlijk, maakt niet uit ook.
[..]
Je betuigt mij nu van dubbel moraal?
Het gaat om het verhaal he, niet om de tatoeage zelf!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht! En dan staat er gewoon "Long Wok Afhaalwok" eigenlijk, maakt niet uit ook.
Toen was ik er nog niet. Maar laat het gaan man.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Vond je dit onpersoonlijk ja?
Want hier was de toon mee gezet.
Mij maakt het echt geen fuck uit hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet. Maar laat het gaan man.
Ik kan je gewoon niet serieus nemen door de manier hoe je dingen brengt, alleen jij hebt gelijk volgens jezelfquote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, omdat Vas_ mij kleuter noemt en mij anders behandeld vanwege mijn leeftijd, en daar wordt niks over gezegd. Dan het eerste moment dat ik er eindelijk in hap, wordt ik erop aangesproken. Dat is of dubbele moraal, of onoplettendheid, maar dan vind ik dat je het hele verhaal moet lezen voordat je een persoon eruit pakt.
Heb ik nergens gezegd. Qua schadelijkheid vergelijkbaar heb ik gezegd, wat gewoon waar is. Natuurlijk wel pas bij overmatig gebruik, niet bij drie biertjes op een avond ofzo. Maar als jij elke dag een fles sterk wegtikt, is dat zeker vergelijkbaar hoor. Schade aan hersenen, lever, maag, slokdarm, etc. + gevaar in verkeer + vandalisme/gewelddadigheid.. Dat bijv. mdma illegaal is en alcohol niet is eigenlijk niet te verdedigen. Heeft enkel met de maatschappelijke acceptatie ervan te maken denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja prima, maar kom niet met die bullshit kreten als dat het slechter is dan heroïne of crack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |