Kijk nu eens naar de mental risks.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef Unscrewed het volgende:
FOK! > Bijna iedere unbiased bron van info opeens
Ja, dat is een totaal ander verhaal, maar ik heb het meer over fysieke risico's.quote:
De enige reden waarom LSD niet net zo verslavend is als cocaïne is vanwege tolerantie. Cocaïne is vooral geestelijk verslavend en niet/nauwelijks lichamelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf, het is toch zo?
Physical risks of LSD:
LSD is non-toxic, has no known adverse physical after-effects other than fatigue and a lingering sensation of mind-expansion.
Physical risks of Cocaine:
The main health risk with cocaine is overdose. Most cocaine deaths have been caused by accidental overdose, especially with cocaine dissolved in drinks. There is no such thing as a "safe" dose of coke, and a person can overdose even if they have only ingested a relatively small amount of the drug. Cocaine overdose is not nice: victims suffer convulsions, heart failure, or the depression of vital brain centers controlling respiration, usually with fatal results.
Zo is dat ongeveer overal uitgelegd. Een OD met LSD is fucking moeilijk.
En cocaine is ook fucking verslavend, LSD totaal niet - tenzij je een personality hebt die snel verslaafd is.
Heeft niks met '16-jarige wijsheden' te maken, dom mens.
Je noemt het gevaarlijk, gebaseerd op het risico tot OD?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, dat is een totaal ander verhaal, maar ik heb het meer over fysieke risico's.
Wat ZEER duidelijk was, overigens.
Eigenlijk wel ja, Ik geef wel toe dat LSD, Paddo's, etc allemaal vage mentale ziektes kan activeren en je helemaal gek kan maken, vooral ook met bad trips etc... maar dat is lang niet bij ieder mens zo, tenzij je de drug abused, maar geen een drug is goed voor je als je het abused, ook wiet niet...quote:Op maandag 8 juli 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je noemt het gevaarlijk, gebaseerd op het risico tot OD?
Hou je mond eens met je 'wijsheden' ik zoek gewoon info op op het internet, dat jij mentaal belangrijker vind dan fysieke risico's zegt niks over mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat wij helemaal stuk gaan om jouw "wijsheden"?
Alcoholquote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Typisch het volgende:
Gewoon allemaal aan de LSD, alcohol, wiet en coke is troep.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hou je mond eens met je 'wijsheden' ik zoek gewoon info op op het internet, dat jij mentaal belangrijker vind dan fysieke risico's zegt niks over mij.
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flikker lekker op naar JNG anders, kleuter.
Uh, oké.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Alcoholpast in het rijtje hero, meth, ...
Over welke fysieke risico's heb je het nu precies dan? Het is geen krokodil dat je langzaam wegrot ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hou je mond eens met je 'wijsheden' ik zoek gewoon info op op het internet, dat jij mentaal belangrijker vind dan fysieke risico's zegt niks over mij.
LSD kan je geen OD van nemen, en Coke wel. dus coke is slecht.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over welke fysieke risico's heb je het nu precies dan? Het is geen krokodil dat je langzaam wegrot ofzo.
Ohnee, cocaine is zeker goed voor bv. je neus, je afweersysteem en je hart.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Over welke fysieke risico's heb je het nu precies dan? Het is geen krokodil dat je langzaam wegrot ofzo.
Water kan ook dodelijk zijn. Jouw redenatie is gewoon pure aids.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohnee, cocaine is zeker goed voor bv. je neus, je afweersysteem en je hart.
Wtf gast.
Je zit ons niet eens te trollen. Dat is nog wel het bizarstequote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf gast.
Water kan indirect dodelijk zijn (bv. teveel drinken), cocaine kan direct dodelijk zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Water kan ook dodelijk zijn. Jouw redenatie is gewoon pure aids.
Zeg dit eens in uvt, je word keihard afgemaakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf gast.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zit ons niet eens te trollen. Dat is nog wel het bizarste
Alles kan direct dodelijk zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Water kan indirect dodelijk zijn (bv. teveel drinken), cocaine kan direct dodelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |