Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Stuur nog eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleur komt over 2 weken goedYour beauty never ever scared me.
Hmm ik heb wel een betere fotoquote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet als geheel, ik zie enkel 2 plukken haar en een zonnebril.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterkant had wel ietsjes langer mogen blijven maar groeit toch vet snel weer aan. Het was voor mijn haar wel beter, het is nog steeds best wel dood zei zeYour beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
Zo veel mogelijk USB-apparaten aangesloten.
Plas in z'n kont.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef Ugjerke het volgende:
Zitten hier ICT-nerds? Mijn USBmuis valt de hele tijd uit namelijk. Soms doet die het weer als ik 'em in een ander gleufje steek, soms geeft 'ie aan dat 'ie het USB-apparaat niet herkend. Best wel irritant om je toetsenbord als muis te gebruiken of je PC weer opnieuw op te starten. Heb al naar nieuwe stuurprogramma's gekeken. Tijdje de stekker uit de computer gehad. Zo min mogelijk USB-apparaten aangesloten. Zo veel mogelijk USB-apparaten aangesloten. USB-meuk in apparaatbeheer verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Snap niet van deze kut.
Nicequote:Op maandag 8 juli 2013 19:53 schreef Unscrewed het volgende:
Net naar de kermis geweest.
Bij pinball kreeg je voor 80 punten een wietsetje met daarin een metalenpijpje om te smoken, extra gaasjes voor in het pijpje, een best wel goeie grinder en een storm-aansteker
Pijpjes
Komt veel harder aan & bespaard veel wiet.
En het is best goeie kwaliteit.
Nicequote:Op maandag 8 juli 2013 19:53 schreef Unscrewed het volgende:
Net naar de kermis geweest.
Bij pinball kreeg je voor 80 punten een wietsetje met daarin een metalenpijpje om te smoken, extra gaasjes voor in het pijpje, een best wel goeie grinder en een storm-aansteker
Pijpjes
Komt veel harder aan & bespaard veel wiet.
En het is best goeie kwaliteit.
Mwah, hoor dat je snel badtrips krijgt met Salvia.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceDat wil ik ook wel winnen op de kermis
Mindset dit dat toch.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah, hoor dat je snel badtrips krijgt met Salvia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |