Toen was ik er nog niet. Maar laat het gaan man.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Vond je dit onpersoonlijk ja?
Want hier was de toon mee gezet.
Mij maakt het echt geen fuck uit hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toen was ik er nog niet. Maar laat het gaan man.
Ik kan je gewoon niet serieus nemen door de manier hoe je dingen brengt, alleen jij hebt gelijk volgens jezelfquote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, omdat Vas_ mij kleuter noemt en mij anders behandeld vanwege mijn leeftijd, en daar wordt niks over gezegd. Dan het eerste moment dat ik er eindelijk in hap, wordt ik erop aangesproken. Dat is of dubbele moraal, of onoplettendheid, maar dan vind ik dat je het hele verhaal moet lezen voordat je een persoon eruit pakt.
Heb ik nergens gezegd. Qua schadelijkheid vergelijkbaar heb ik gezegd, wat gewoon waar is. Natuurlijk wel pas bij overmatig gebruik, niet bij drie biertjes op een avond ofzo. Maar als jij elke dag een fles sterk wegtikt, is dat zeker vergelijkbaar hoor. Schade aan hersenen, lever, maag, slokdarm, etc. + gevaar in verkeer + vandalisme/gewelddadigheid.. Dat bijv. mdma illegaal is en alcohol niet is eigenlijk niet te verdedigen. Heeft enkel met de maatschappelijke acceptatie ervan te maken denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja prima, maar kom niet met die bullshit kreten als dat het slechter is dan heroïne of crack.
Ik vroeg het naar aanleiding van mijn mening over UVT, geen idee waarom je dit erbij haalt. En ik lees terug ja, meer dan je denkt zelfs.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, omdat Vas_ mij kleuter noemt en mij anders behandeld vanwege mijn leeftijd, en daar wordt niks over gezegd. Dan het eerste moment dat ik er eindelijk in hap, wordt ik erop aangesproken. Dat is of dubbele moraal, of onoplettendheid, maar dan vind ik dat je het hele verhaal moet lezen voordat je een persoon eruit pakt.
Bij vrouwen vind ik het soms mooi, soms niet, ik heb er zelf twee op m'n bovenarmen, maar die show ik niet vaak, is persoonlijk gewoon.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat om het verhaal he, niet om de tatoeage zelf!
Nee, ik heb een hekel aan tatoeages. Er zijn maar weinig vrouwen die ik mij kan herinneren waar ik zo'n plakplaatje mooi vond.
Zeker, had meer de discussie met unscrewed.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mij maakt het echt geen fuck uit hoor.Heb goed gelachen, prima vermaak, maar jouw stellige overtuiging was wellicht wat incorrect. Geen probleem, maar dan mag ik je er best even op wijzen toch?
Eigenlijk zette dit de toon:quote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Vond je dit onpersoonlijk ja?
Want hier was de toon mee gezet.
Niet serieus genomen worden, mij doubten en denken dat ik zwak ben.quote:
Haha ik heb graag dat je er over doorgaat eigenlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk zette dit de toon:
[..]
Niet serieus genomen worden, mij doubten en denken dat ik zwak ben.
Daarna gevolgd door een opmerking die misschien onnodig was, maar een opmerking die te verwachten is.
Sowieso, wat zit je er nou nog steeds over door te lullen, gast. Wat wil je hiermee bereiken? Accepteer gewoon de feiten en laat de rest gaan, dan doe ik dat ook.
Nijntjequote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
Oke niet het moment maar /care. Mijn jonkodoos > Un's jonkodoos.
[ afbeelding ]
Hier weer het zelfde: dat gaat over een heel ander gebruik. Dit kun je ook zeggen over water. Is ook slecht voor je lichaam als je elke dag 8 liter weg tikt. Maar goed, ik heb hier niet zo'n zin in.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb ik nergens gezegd. Qua schadelijkheid vergelijkbaar heb ik gezegd, wat gewoon waar is. Natuurlijk wel pas bij overmatig gebruik, niet bij drie biertjes op een avond ofzo. Maar als jij elke dag een fles sterk wegtikt, is dat zeker vergelijkbaar hoor. Schade aan hersenen, lever, maag, slokdarm, etc. + gevaar in verkeer + vandalisme/gewelddadigheid.. Dat bijv. mdma illegaal is en alcohol niet is eigenlijk niet te verdedigen. Heeft enkel met de maatschappelijke acceptatie ervan te maken denk ik.
Je trekt het je te veel aan, laat varen. Als ik moet gaan huilen om elke emo.gif die ik krijg lig ik de hele dag in foetushouding in de wc.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk zette dit de toon:
[..]
Niet serieus genomen worden, mij doubten en denken dat ik zwak ben.
Daarna gevolgd door een opmerking die misschien onnodig was, maar een opmerking die te verwachten is.
Sowieso, wat zit je er nou nog steeds over door te lullen, gast. Wat wil je hiermee bereiken? Accepteer gewoon de feiten en laat de rest gaan, dan doe ik dat ook.
Nee dat zou raar zijn.quote:
Rot eens op trut, jij bent ook al zo'n vervelend kind van 16quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de vergelijking sowieso amper te trekken is.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier weer het zelfde: dat gaat over een heel ander gebruik. Dit kun je ook zeggen over water. Is ook slecht voor je lichaam als je elke dag 8 liter weg tikt. Maar goed, ik heb hier niet zo'n zin in.
Ach sowieso heeft iedereen zijn eigen waarheid en is het moeilijk een unbiased persoon te vinden, iedereen wordt wel beinvloed door random shit.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan je gewoon niet serieus nemen door de manier hoe je dingen brengt, alleen jij hebt gelijk volgens jezelf.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rot eens op trut, jij bent ook al zo'n vervelend kind van 16![]()
.
Wel jammer dat ze 16 is tho. 15 is veel schattiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je trekt het je te veel aan, laat varen. Als ik moet gaan huilen om elke emo.gif die ik krijg lig ik de hele dag in foetushouding in de wc.
Ik wil er niets meer over horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rot eens op trut, jij bent ook al zo'n vervelend kind van 16![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok doei
![]()
Ohja.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die pussy is zeker niet de baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nooit naar holly dudequote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Typisch het volgende:
Snow wanneer coma zuipen in holly dan? Nu mag het eventjes.
picsquote:Op maandag 8 juli 2013 21:13 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben minder white girl trouwens. Wees trots.
moet... me... inhouden...quote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef Unscrewed het volgende:
Heb ik een pijpje & grinder, maar geen wiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |