SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topicThere's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
Sauna Saskia niet?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef Redefine het volgende:
Roy wil graag bij Argos blijven. Logisch er zijn ook geen andere ploegen die Roy willen hebben.
Euskaltel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Hoogerland gewoon naar Movistar of een Franse ploeg. Lekker aanvallen.
I am misschien?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:34 schreef Redefine het volgende:
Als er geen honden komen, gaat Mart wel ergens op de weg liggen. Alles voor de tv.
Nog 10 minuutjesquote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Dit is toch wel een beetje laat voor mijIk kak in.
Nog even volhouden, bijna afgelopen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Komt ook wel door Johnny en Roy praten ook lekker rustig.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Kan het ook door komen, het lijkt alsof het programma langer duurt dan normaal.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt ook wel door Johnny en Roy praten ook lekker rustig.
het is later begonnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan het ook door komen, het lijkt alsof het programma langer duurt dan normaal.
Het zal wel zijn KreuzziekER. Daar moet je dan zelf Kreuziger van maken.quote:
Ik zat te ver door te denken.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal wel zijn KreuzziekER. Daar moet je dan zelf Kreuziger van maken.
http://nos.nl/video/524283-hond-schrikt-van-naderend-peloton.htmlquote:Op zondag 7 juli 2013 23:34 schreef Redefine het volgende:
Als er geen honden komen, gaat Mart wel ergens op de weg liggen. Alles voor de tv.
Die was op tijd weg, dus telt niet mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/524283-hond-schrikt-van-naderend-peloton.html
Ik ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
Ik mag naar bed, tot morgen heren en volgens mij 1 dame nog
Mex bedoel je?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
Ik mag naar bed, tot morgen heren en volgens mij 1 dame nog
Is ook moeilijk als je steeds de uitspraak van mart hoort.quote:
Daar is Mart het niet mee eens.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef Borizzz het volgende:
Mart gaat naar bed.
Ik ook.
Maar niet met hem.
Ja. Kruis erover.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Kruis erover.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even Kreuziger insturen, ik voel dat dat de oplossing is
Dat antwoord van Roy daarop: "Omdat jij zegt, die gekke ElTieDie."quote:Op maandag 8 juli 2013 09:42 schreef Drebbelman het volgende:
'Ik zeg: ElTieDie.'
'Jij zit te lachen Roy, waarom?'
manmanman, dat die renners niet denken: wat doe ik hier eigenlijk?
En vervolgens: hij heet Lou in het peloton, iedereen noemt hem Louquote:Op maandag 8 juli 2013 10:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat antwoord van Roy daarop: "Omdat jij zegt, die gekke ElTieDie."![]()
Topshow.twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 11:09:47Vanavond aan tafel in de #Avondetappe: Bauke Mollema, Laurens ten Dam, Thijs Zonneveld en Luuc Eisenga. 22.15u, NL1. reageer retweet
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:10 schreef Pino112 het volgende:
Topshow.twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 11:09:47Vanavond aan tafel in de #Avondetappe: Bauke Mollema, Laurens ten Dam, Thijs Zonneveld en Luuc Eisenga. 22.15u, NL1. reageer retweet
In de camera: ''El Tie Die kent u niet''.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Constant Laurens aanspreken als El Tie Die
Als één baas.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de camera: ''El Tie Die kent u niet''.
Alleen Mart mag dat zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de camera: ''El Tie Die kent u niet''.
Mart is zeker aardige kerel.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:38 schreef TUFKAL het volgende:
Heerlijk man. En daarna nog door een Mademoiselle laten verwennen, wat een leven #demart
Vlakke etappe. zonnebril op en ogen dicht in het peleton.quote:
Eens, Schut is de enige in wie ik een opvolger zie voor dit soort programma's.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:37 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Als Mart zou stoppen betekend dat het eind van een tijdperk. Maar de NOS heeft genoeg capabele mensen die hem kunnen vervangen denk ik. Ik zie dit Henry Schut nog wel doen eigenlijk.
Wilfried de Jongquote:Op maandag 8 juli 2013 15:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens, Schut is de enige in wie ik een opvolger zie voor dit soort programma's.
Zeker ook, maar ik zat aan de huidige Studio Sport crew te denken.quote:
Ja, over 25 jaar dan ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Filemon Wesseling (over een aantal jaren).
twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:44:34Porte doet opmerkelijke uitspraken over zijn 'samenwerking' met Froome. Straks alles daarover in de #Avondetappe. reageer retweet
Ja:quote:
twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 21:22:43In verband met de nachtrust van @BaukeMollema en @laurenstendam gaan wij vast opnemen.
reageer retweet
Ik zit me nu trouwens te bedenken dat het een tweet is van Hendriks, dus dat het uiteindelijk wel een storm in een glas water zal zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:44:34Porte doet opmerkelijke uitspraken over zijn 'samenwerking' met Froome. Straks alles daarover in de #Avondetappe. reageer retweet
Dat is ook Tijntje.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zag ik net ook op Twitter staan ! Maar dan van @avondetappe.
Ja dat kan ookquote:Op maandag 8 juli 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zit me nu trouwens te bedenken dat het een tweet is van Hendriks, dus dat het uiteindelijk wel een storm in een glas water zal zijn.
Herman vd Zandtquote:Op maandag 8 juli 2013 14:12 schreef Jason22 het volgende:
‘Avondetappe zonder Mart niet ondenkbaar'
Het is niet ondenkbaar dat de Tour de France-talkshow De Avondetappe in de toekomst door iemand anders dan Mart Smeets gepresenteerd zal worden. Dat vertelt eindredacteur Jan Stekelenburg vandaag in De Telegraaf. De huidige serie zou maar Smeets’ laatste kunnen zijn. “Zijn vakmanschap is onbetwist. De Avondetappe zonder Mart is bijna ondenkbaar, maar niet onmogelijk. Ik persoonlijk denk dat dit zijn laatste Tour is, maar bij Mart weet je het natuurlijk nooit!“
Door alle dopingschandalen is de Tour de France in zekere mate aangetast. “We zaten vooraf een beetje in een spagaat. Hoe ga je journalistiek om met het grootste dopingschandaal aller tijden en hoe breng je tegelijkertijd het zomerse feelgoodgevoel over in de huiskamer. Wat wel en wat niet?”
“Eén ding is duidelijk: de kijker laat zich, wat er ook gebeurt, zijn Tour niet afpakken. De kijkcijfers leveren het bewijs.“
Bron: Mediacourant
Oh dus we kunnen ons opmaken voor veel Martquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef Buffell het volgende:
Zitten er weer klaar voor, een klein uurtje MartTV. Eerste aflevering dit jaar die ik ga kijken, puur omdat Bauke en Laurens er zitten.
Inclusief scherm.quote:
Slecht idee.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dus we kunnen ons opmaken voor veel Martposts. Want dat is wat de rest van de sporadische kijkers namelijk doet
Nee hoor, na 1 keer is m'n mening wel duidelijk. Daar hoef ik geen meerdere posts aan vuil te maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dus we kunnen ons opmaken voor veel Martposts. Want dat is wat de rest van de sporadische kijkers namelijk doet
Dan is het goedquote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee hoor, na 1 keer is m'n mening wel duidelijk. Daar hoef ik geen meerdere posts aan vuil te maken.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef Buffell het volgende:
Zitten er weer klaar voor, een klein uurtje MartTV. Eerste aflevering dit jaar die ik ga kijken, puur omdat Bauke en Laurens er zitten.
Nouja, het rare is, ik walg vaak van hem, maar kijk toch wel met enige bewondering naar de Avondetappe. Omdat het toch op de een of andere manier wel een uniek programma is met een sfeer die alleen hij creeërt. De arrogantie echter vind ik dan weer jammer. Maar het staat vast dat het gewoon een vakman is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het goedBij de rest vraag ik mij altijd af, waarom ze dan blijven kijken.
twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 22:12:28Alle tijdritten uit '12 & '13 langer dan 10km met de slechtste tijd weggestreept. Dan is dit gemiddelde klassering: http://t.co/DfdqOWEPzx reageer retweet
Dat is een beetje waar Mart op balanceert. Tussen vakmanschap en arrogantie.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nouja, het rare is, ik walg vaak van hem, maar kijk toch wel met enige bewondering naar de Avondetappe. Omdat het toch op de een of andere manier wel een uniek programma is met een sfeer die alleen hij creeërt. De arrogantie echter vind ik dan weer jammer. Maar het staat vast dat het gewoon een vakman is.
quote:
Baas is het ook.quote:
Zuidhornquote:
Welnee, je moet het wel regelmatig doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat benen scheren lijkt me zo'n verschrikking
Daar houdt Frans de Boer niet van.quote:
Het is opgenomen, misschien is hij nu nog stiekem online en zit hij onze comments te lezen.quote:
Grunnquote:
En je bril ophoudenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, je moet het wel regelmatig doen.
Helemaal als je vraagt: "En Thijs, hoe is het met je berg?"quote:Op maandag 8 juli 2013 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij mag een weekje zuur doen en lopen zeiken.
Froome en Valverde?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:24 schreef Thomas B. het volgende:
In de aankondiging had Mart het over de "nummers 1 en 2". Wat bedoelde ie daarmee?
bahquote:Op maandag 8 juli 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zit me nu trouwens te bedenken dat het een tweet is van Hendriks, dus dat het uiteindelijk wel een storm in een glas water zal zijn.
Nee. Dumoulin en Quintana wel.quote:
dit.quote:
De innerlijke GrammarNazi klopt erg op deur...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
gvd wat kan mij die poels rotte doe nieuwe beeldde ofso heb dit tog al 200k gezien gek jesus
Oke mooiquote:Op maandag 8 juli 2013 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ze begonnen exact een uur geleden.
quote:
wat is de grap met die pijl?quote:
Het Waar is Gesink? topic niet kennenquote:
sorryquote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Waar is Gesink? topic niet kennen
Haha, goede garp man!11quote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Van te voren opgenomem. Mensen die naar een herhaling kijken.
Dat hopen er 1,2 miljoen met jouw.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef De_Fietser het volgende:
Eens kijken of ik de Rebus gewonnen heb vandaag. Gisteren maar eens meegedaan.
Wat was de oplossing ook al weer?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef De_Fietser het volgende:
Als het goed is zou je vanmiddag al daar over gecontacteerd moeten zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef De_Fietser het volgende:
Inderdaad, al die mensen langs het zwembadquote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Van te voren opgenomem. Mensen die naar een herhaling kijken.
ja, hartstikke leuk.quote:
het antwoord was sowieso goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is zou je vanmiddag al daar over gecontacteerd moeten zijn.
+ een ploeg die zich helemaal voor hem opoffertquote:
ditquote:Op maandag 8 juli 2013 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Die knakker heeft één vervelend haartje in zijn baard.
Ja idd nu ga ik er ook op lettenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Die knakker heeft één vervelend haartje in zijn baard.
+1quote:Op maandag 8 juli 2013 22:31 schreef OProg het volgende:
Misschien is het beter om dit gesprek over een week of twee eens te hebben in plaats van nu al zo te juichen.
Thijs is een irritante mannetje, inderdaad.quote:
Natuurlijk niet, dan staan ze ergens 20ste. Genieten en ophemelen nu het nog kan.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:31 schreef OProg het volgende:
Misschien is het beter om dit gesprek over een week of twee eens te hebben in plaats van nu al zo te juichen.
Het poephoofdquote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En er komt ook nog een Thijsje aan dit jaar.
die komt dus eerder dan de berg?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En er komt ook nog een Thijsje aan dit jaar.
hij heeft verstand van zaken, kan goed praten en is een prima journalist,quote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Thijs is een irritante mannetje, inderdaad.
Dat wordt rollen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Waarom jonassen ze DeMart niet dat zwembad in?
een zwembad is toch leuker met water.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Met een tosti-ijzer er achteraanquote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, maar hij brengt het op zo'n betweterige manier.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
hij heeft verstand van zaken, kan goed praten en is een prima journalist,
Hoezo irritant?
inb4: Thijs
Alleen als Mollema een etappe wint of TOP 3 rijdt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dat ligt ook wel aan Mart.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar hij brengt het op zo'n betweterige manier.
Mart infantiliseert zijn gasten.quote:
Een derde en vierde plaats.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Ik snap deze hype niet echt. Het is leuk allemaal, maar er is nog steeds helemaal niks bereikt.
Ik wacht ook nog altijd op die etappe overwinning, pas dan ga ik over stag......quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Ik snap deze hype niet echt. Het is leuk allemaal, maar er is nog steeds helemaal niks bereikt.
Tsja, dat is inherent aan de tegenvallers en/of het falen van de afgelopen jaren. Het is ook weer eens wat anders dan negatief gelul, voordat er een bergrit is geweest.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Het is dan ook niet echt verrassend dat Mollema en Ten Dam nu top 10 rijden. Enige wat bijzonder is dat ze Andy Schleck en Contador voor blijven.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Ze doen weer mee, dat is ook veel waard.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Andy voorblijven is totaal niet verrassend.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is dan ook niet echt verrassend dat Mollema en Ten Dam nu top 10 rijden. Enige wat bijzonder is dat ze Andy Schleck en Contador voor blijven.
van niets, iets maken. Prima vermaakquote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Tja, blijft typisch Nederlands. Ze hoeven maar één slechte dag te hebben, het is ook nog eens 2 weken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Een lichte of een zware?quote:
Nou ik ook, geniet er maar van zo lang het duurt. Dan kunnen de pessimisten weer zeiken dat het toch niks was straks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |