Inclusief scherm.quote:
Slecht idee.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dus we kunnen ons opmaken voor veel Martposts. Want dat is wat de rest van de sporadische kijkers namelijk doet
Nee hoor, na 1 keer is m'n mening wel duidelijk. Daar hoef ik geen meerdere posts aan vuil te maken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dus we kunnen ons opmaken voor veel Martposts. Want dat is wat de rest van de sporadische kijkers namelijk doet
Dan is het goedquote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nee hoor, na 1 keer is m'n mening wel duidelijk. Daar hoef ik geen meerdere posts aan vuil te maken.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef Buffell het volgende:
Zitten er weer klaar voor, een klein uurtje MartTV. Eerste aflevering dit jaar die ik ga kijken, puur omdat Bauke en Laurens er zitten.
Nouja, het rare is, ik walg vaak van hem, maar kijk toch wel met enige bewondering naar de Avondetappe. Omdat het toch op de een of andere manier wel een uniek programma is met een sfeer die alleen hij creeërt. De arrogantie echter vind ik dan weer jammer. Maar het staat vast dat het gewoon een vakman is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is het goedBij de rest vraag ik mij altijd af, waarom ze dan blijven kijken.
twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 22:12:28Alle tijdritten uit '12 & '13 langer dan 10km met de slechtste tijd weggestreept. Dan is dit gemiddelde klassering: http://t.co/DfdqOWEPzx reageer retweet
Dat is een beetje waar Mart op balanceert. Tussen vakmanschap en arrogantie.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:18 schreef Buffell het volgende:
[..]
Nouja, het rare is, ik walg vaak van hem, maar kijk toch wel met enige bewondering naar de Avondetappe. Omdat het toch op de een of andere manier wel een uniek programma is met een sfeer die alleen hij creeërt. De arrogantie echter vind ik dan weer jammer. Maar het staat vast dat het gewoon een vakman is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |