bahquote:Op maandag 8 juli 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zit me nu trouwens te bedenken dat het een tweet is van Hendriks, dus dat het uiteindelijk wel een storm in een glas water zal zijn.
Nee. Dumoulin en Quintana wel.quote:
dit.quote:
De innerlijke GrammarNazi klopt erg op deur...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:24 schreef Jahr00n het volgende:
gvd wat kan mij die poels rotte doe nieuwe beeldde ofso heb dit tog al 200k gezien gek jesus
Oke mooiquote:Op maandag 8 juli 2013 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ze begonnen exact een uur geleden.
quote:
wat is de grap met die pijl?quote:
Het Waar is Gesink? topic niet kennenquote:
sorryquote:Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Waar is Gesink? topic niet kennen
Haha, goede garp man!11quote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Van te voren opgenomem. Mensen die naar een herhaling kijken.
Dat hopen er 1,2 miljoen met jouw.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef De_Fietser het volgende:
Eens kijken of ik de Rebus gewonnen heb vandaag. Gisteren maar eens meegedaan.
Wat was de oplossing ook al weer?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef De_Fietser het volgende:
Als het goed is zou je vanmiddag al daar over gecontacteerd moeten zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef De_Fietser het volgende:
Inderdaad, al die mensen langs het zwembadquote:Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Van te voren opgenomem. Mensen die naar een herhaling kijken.
ja, hartstikke leuk.quote:
het antwoord was sowieso goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het goed is zou je vanmiddag al daar over gecontacteerd moeten zijn.
+ een ploeg die zich helemaal voor hem opoffertquote:
ditquote:Op maandag 8 juli 2013 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Die knakker heeft één vervelend haartje in zijn baard.
Ja idd nu ga ik er ook op lettenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Die knakker heeft één vervelend haartje in zijn baard.
+1quote:Op maandag 8 juli 2013 22:31 schreef OProg het volgende:
Misschien is het beter om dit gesprek over een week of twee eens te hebben in plaats van nu al zo te juichen.
Thijs is een irritante mannetje, inderdaad.quote:
Natuurlijk niet, dan staan ze ergens 20ste. Genieten en ophemelen nu het nog kan.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:31 schreef OProg het volgende:
Misschien is het beter om dit gesprek over een week of twee eens te hebben in plaats van nu al zo te juichen.
Het poephoofdquote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En er komt ook nog een Thijsje aan dit jaar.
die komt dus eerder dan de berg?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En er komt ook nog een Thijsje aan dit jaar.
hij heeft verstand van zaken, kan goed praten en is een prima journalist,quote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Thijs is een irritante mannetje, inderdaad.
Dat wordt rollen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Waarom jonassen ze DeMart niet dat zwembad in?
een zwembad is toch leuker met water.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Met een tosti-ijzer er achteraanquote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, maar hij brengt het op zo'n betweterige manier.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
hij heeft verstand van zaken, kan goed praten en is een prima journalist,
Hoezo irritant?
inb4: Thijs
Alleen als Mollema een etappe wint of TOP 3 rijdt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dat ligt ook wel aan Mart.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar hij brengt het op zo'n betweterige manier.
Mart infantiliseert zijn gasten.quote:
Een derde en vierde plaats.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Ik snap deze hype niet echt. Het is leuk allemaal, maar er is nog steeds helemaal niks bereikt.
Ik wacht ook nog altijd op die etappe overwinning, pas dan ga ik over stag......quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Ik snap deze hype niet echt. Het is leuk allemaal, maar er is nog steeds helemaal niks bereikt.
Tsja, dat is inherent aan de tegenvallers en/of het falen van de afgelopen jaren. Het is ook weer eens wat anders dan negatief gelul, voordat er een bergrit is geweest.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Het is dan ook niet echt verrassend dat Mollema en Ten Dam nu top 10 rijden. Enige wat bijzonder is dat ze Andy Schleck en Contador voor blijven.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Ze doen weer mee, dat is ook veel waard.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Andy voorblijven is totaal niet verrassend.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is dan ook niet echt verrassend dat Mollema en Ten Dam nu top 10 rijden. Enige wat bijzonder is dat ze Andy Schleck en Contador voor blijven.
van niets, iets maken. Prima vermaakquote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Tja, blijft typisch Nederlands. Ze hoeven maar één slechte dag te hebben, het is ook nog eens 2 weken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:35 schreef marcodej het volgende:
Een lichte of een zware?quote:
Nou ik ook, geniet er maar van zo lang het duurt. Dan kunnen de pessimisten weer zeiken dat het toch niks was straks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |