Daarom werkt dat camoufleren ook niet, TS spot ze allemaalquote:Op zondag 7 juli 2013 17:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
Weide kleding, draag je dat in de stad?????
Niets mis met de vrouw an sich maar aantrekkelijker worden ze er niet op. Straalt sowieso laksheid uit. Overgewichtquote:Op zondag 7 juli 2013 17:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Om er even een cliché in te gooien: wat is er mis met een beetje mollige vrouwen?
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets mis met de vrouw an sich maar aantrekkelijker worden ze er niet op. Straalt sowieso laksheid uit. Overgewicht
Een mollige vrouw kan best aantrekkelijk zijn. Soms is een vrouw met wat meer vlees zelfs mooier dan wanneer ze mager is.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets mis met de vrouw an sich maar aantrekkelijker worden ze er niet op. Straalt sowieso laksheid uit. Overgewicht
Straatsoldaat post veel in de bodybuilding topics, dus hij MOET wel een ziekelijk goed lichaam hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:19 schreef Ennn91 het volgende:
Ik vind dit soort gezeur altijd nogal vrij kansloos als je zelf niet tot perfectie behoort. Dus als de TS geen Zac Efron is of Jake Gyllenhaal is het nogal dommig om hierover een klacht te maken.
Iets voller misschien, maar dan nog wel "strak". Veel dikkere vrouwen hebben echt putten overal, dribbelvet rond de buik en hanglappen onder de armen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een mollige vrouw kan best aantrekkelijk zijn. Soms is een vrouw met wat meer vlees zelfs mooier dan wanneer ze mager is.
Lelijke mannen zijn lelijk, lelijke mannen met spieren zijn nog steeds lelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Straatsoldaat post veel in de bodybuilding topics, dus hij MOET wel een ziekelijk goed lichaam hebben.
Derhalve terechte klacht.
Dit topic gaat toch over lichamen?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:31 schreef Ennn91 het volgende:
[..]
Lelijke mannen zijn lelijk, lelijke mannen met spieren zijn nog steeds lelijk.
Tja, wat is 'mollig'? Een vrouw met een hangbuik zie ik al niet meer als mollig, die is dik. Mollig is eerder tussen 'afgetraind' en 'dik' in.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:28 schreef Kola het volgende:
[..]
Iets voller misschien, maar dan nog wel "strak". Veel dikkere vrouwen hebben echt putten overal, dribbelvet rond de buik en hanglappen onder de armen.
Dat zeg ik toch.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:32 schreef Ennn91 het volgende:
[..]
Dat zeg je toch zelf en het gaat om mollige vrouwen, dus lichamen....
Owjah, je hebt gelijk, verkeerd gelezen... maar een iets molliger iemand met een mooi hoofd is 10x beter en aantrekkelijker dan een lelijkerd met een gespierd lichaam. Dus als TS naar de sportschool gaat om te compenseren en lelijk is, dan vind ik het nogal dommig om over anderen te gaan klagen terwijl je zelf verre van perfect bent.quote:
De omgekeerde wereld.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:38 schreef zovty het volgende:
We leven in een welvaartsmaatschappij, er is eten in overvloed waar we geen lichamelijke inspanning voor hoeven te verrichten. Het is dus logisch dat we steeds dikker worden.
Het zijn juist de skinny bitches waar je je zorgen over moet maken, wat is er mis met hen? Waarom weten zij niet te profiteren van de overvloed? Zijn ze ziek, psychisch niet in orde of hebben ze zwak DNA?
Zeg ook geen hangbuik, dribbelbuik. Dat wanneer ze rennen, het dribbelt. En ik vind mollig meer tussen normaal en (te) dik. Ook meer aan de te dikke kant.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tja, wat is 'mollig'? Een vrouw met een hangbuik zie ik al niet meer als mollig, die is dik. Mollig is eerder tussen 'afgetraind' en 'dik' in.
haha dat is een goeie theoriequote:Op zondag 7 juli 2013 17:38 schreef zovty het volgende:
We leven in een welvaartsmaatschappij, er is eten in overvloed waar we geen lichamelijke inspanning voor hoeven te verrichten. Het is dus logisch dat we steeds dikker worden.
Het zijn juist de skinny bitches waar je je zorgen over moet maken, wat is er mis met hen? Waarom weten zij niet te profiteren van de overvloed? Zijn ze ziek, psychisch niet in orde of hebben ze zwak DNA?
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Spuitkak het volgende:
Niks mis met consuminderen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:35 schreef Ennn91 het volgende:
[..]
Owjah, je hebt gelijk, verkeerd gelezen... maar een iets molliger iemand met een mooi hoofd is 10x beter en aantrekkelijker dan een lelijkerd met een gespierd lichaam. Dus als TS naar de sportschool gaat om te compenseren en lelijk is, dan vind ik het nogal dommig om over anderen te gaan klagen terwijl je zelf verre van perfect bent.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:28 schreef Ennn91 het volgende:
Hoi,
Ik met een hele tijd obsessief met mijn gewicht bezig geweest. Een tijdje veel te weinig gewogen waar ik mijzelf nog steeds dik vond. Daarna zat ik op mijn streefgewicht(vier kilo erbij van toen ik te mager was) wat voor mij acceptabel was.
Het was acceptabel maar kon het met moeite vasthouden. Daarna hield ik de handrem eraf omdat ik gewoon te weinig energie binnenkreeg en kwam ik zwaar aan(bijna 10 kilo).
Nu ben ik weer aan het diëten en sporten om 62 kilo te wegen(weeg nu 65 kilo en kom van 67). Voorheen woog ik 54(niet gezond) en 58(tevreden). Mijn doel is nu dat maat 38 mij weer perfect past.
Niemand vind mij te dik maar ik ben er zelf niet tevreden mee. Vooral als ik dat vet zie. Bij 54 was ik broodmager en ongezond bezig, bij 58 was ik tevreden maar heb ik moeite om vast te houden en bij 62 kan ik het constant houden zeg maar met een schommeling van circa drie kilo(menstruatie, vocht etc..).
Moet je dan gewoon je gewicht en figuur accepteren omdat je misschien zo bent en het niet natuurlijk kan veranderen?
Ben benieuwd wat jullie vinden.
wat de fffuuuuuuuuquote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Spuitkak het volgende:
[ afbeelding ]
Jenga kan ook best lang duren als je voorzichtig doet...quote:Op zondag 7 juli 2013 17:41 schreef -Buttercup het volgende:
[..]Hoe blijft zij in godsnaam overeind staan?
of ze worden juist dun en dan kunnen we ze niet meer herkennen. Als ze dan wraak nemen zie je het nooit aankomen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:41 schreef chroestjov het volgende:
Hopelijk zweten alle dikke mensen zich dood door dit weer.
Ik hoopte dat het een opgezette pop zou zijn in zo'n typische tentoonstelling over wat de modeindustrie met vrouwen doet enz haha. Maar het verbaast me echt dat ze nog weet te staan.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jenga kan ook best lang duren als je voorzichtig doet...
Ze moet dan ook binnen blijven, want bij een briesje heeft ze het spelletje verloren...quote:Op zondag 7 juli 2013 17:46 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het een opgezette pop zou zijn in zo'n typische tentoonstelling over wat de modeindustrie met vrouwen doet enz haha. Maar het verbaast me echt dat ze nog weet te staan.
Belandt ze ergens op een dak.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze moet dan ook binnen blijven, want bij een briesje heeft ze het spelletje verloren...
Ze zal wel aan kitesurfen doen....quote:
Wandelende geraamtesquote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Spuitkak het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een kaartje aan haar onderbroek of is er tijdens het muteren een staart gegroeid?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Spuitkak het volgende:
[ afbeelding ]
Mwa, ze kan inwendig best nog helemaal gezond zijn. Ik heb zelf door darmproblemen er lang zo uitgezien, maar mijn bloedwaarden en orgaanfuncties waren altijd goed. Had er geen last van verder en merkte geen verschil met 20kg meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:41 schreef -Buttercup het volgende:
[..]Hoe blijft zij in godsnaam overeind staan?
Is dat Froome?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Spuitkak het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik zie wel veel gespierde jongens hier in de gym.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit geldt niet alleen voor vrouwen maar ook voor mannen hoor.
Mijn lichaam is een tempel maar ik ben dan ook 5x per week in de gymquote:Op zondag 7 juli 2013 17:19 schreef Ennn91 het volgende:
Ik vind dit soort gezeur altijd nogal vrij kansloos als je zelf niet tot perfectie behoort. Dus als de TS geen Zac Efron is of Jake Gyllenhaal is het nogal dommig om hierover een klacht te maken.
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:54 schreef Sowieso. het volgende:
Mwa, ze kan inwendig best nog helemaal gezond zijn. Ik heb zelf door darmproblemen er lang zo uitgezien, maar mijn bloedwaarden en orgaanfuncties waren altijd goed. Had er geen last van verder en merkte geen verschil met 20kg meer.
Sorry maar ik geloof gewoon niet dat jij precies zo was als dit meisje en je volslagen gezond voelde. Dat je ondergewicht had wil ik best geloven, maar dat er letterlijk alleen nog maar een velletje over je botten hing en dat hetzelfde zou voelen als 20 kg meer, dan gaat er bij mij gewoon niet in. Ik voel rond een normaal gewicht al aardig wat verschil tussen 5 kg meer of minder.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:54 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Is dat een kaartje aan haar onderbroek of is er tijdens het muteren een staart gegroeid?
[..]
Mwa, ze kan inwendig best nog helemaal gezond zijn. Ik heb zelf door darmproblemen er lang zo uitgezien, maar mijn bloedwaarden en orgaanfuncties waren altijd goed. Had er geen last van verder en merkte geen verschil met 20kg meer.
Ik vind het nooit mooi als vrouwen echt van die uitgetekende spieren hebben, zeker op hun buik. Strak is een ding, maar echt van die bulten vind ik niks.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
En nee tegenoverstelde, graatmager is ook niet mooi
http://shesquats.tumblr.com/
Mag toch wel verwachten dat meer vrouwen iets daarvan in de buurt komen.
TS valt op halve mannenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ja in de gym maar niet op straat ...quote:Op zondag 7 juli 2013 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou ik zie wel veel gespierde jongens hier in de gym.
Ben ff een half uurtje bezig geweest, bedankt TS.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mager is dan ook weer een ander uiterste.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een mollige vrouw kan best aantrekkelijk zijn. Soms is een vrouw met wat meer vlees zelfs mooier dan wanneer ze mager is.
u gay brah?quote:
Inderdaad. Ik zie allemaal lekkere meiden op die site. Ik hou wel van een beetje gespierd.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
u gay brah?
al die vrouwen daar hebben een volle achterkant en voorkant. Komt nog helemaal niet in de buurt van bodybuildster. Zijn fitness modellen en als je dat halve mannen vindt speel je misschien toch voor het andere team
Dit halve mannen noemen. Dan moet je zelf wel een mietje zijnquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef Innisdemon het volgende:
Taalbeheersing van de gemiddelde Fok!er in Nederland wordt steeds slechter
'weide'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Iets te compenseren dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mijn lichaam is een tempel maar ik ben dan ook 5x per week in de gym
Dikkerdje gespot.quote:
Je moet ook wel je eigen broekmaat kopen, dan krijg je dat minder gauw.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:01 schreef MacorgaZ het volgende:
ZWAAR terechte klacht.
Zoveel vrouwen hebben van die buikjes die over hun broek heen hangenzo zonde
Echt zonde van die eerste.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Aapmensch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Ja maar mollige vrouwen zijn gewoon sexy hoor'
In bijna alle gevallen dat zoiets geroepen wordt is mollig al 10 haltes geleden geweest.
Let ook op de plotselinge noodzaak om iets 'geks' met de kleding, make-up of het haar te doen zodra ze dik zijn.
1 op de 50 (jongeren) is dus echt onzin. Tenzij je doelt op een bodybuilder lichaam ofzo. Ik zie een stuk meer jongens/mannen rondlopen met een fit figuur als vrouwen in ieder geval. Maarja, volgens mij zit het bij vrouwen in de genen om wat dikker te zijn - en dus lastiger om slank te blijven/zijn - dus echt negatief kan ik er niet over zijn ofzo.quote:
Mollige vrouwen sexy.. mensen moeten hun mening eens voor zich houden, en vrouwen moeten eens minder vreten en meer sporten.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Aapmensch het volgende:
Nummer 6 is al lang morbide obesitas. Mensen onderschatten het vetgehalte bij (voornamelijk) vrouwen enorm.quote:
De boerenlook is op dit moment gewoon in de mode hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef Innisdemon het volgende:
Taalbeheersing van de gemiddelde Fok!er in Nederland wordt steeds slechter
'weide'
Zou allemaal behalve 1 en 7 hitten.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
1 op de 50 (jongeren) is dus echt onzin. Tenzij je doelt op een bodybuilder lichaam ofzo. Ik zie een stuk meer jongens/mannen rondlopen met een fit figuur als vrouwen in ieder geval. Maarja, volgens mij zit het bij vrouwen in de genen om wat dikker te zijn - en dus lastiger om slank te blijven/zijn - dus echt negatief kan ik er niet over zijn ofzo.
Dit is een plaatje welke ik op internet gevonden heb:
[ afbeelding ]
Als ik naar NL kijk (en dan voornamelijk studentes) denk ik dat het figuur van nummer 4 hier "normaal" is. Een vrouw met figuur nummer 2 kan bij wijze elke man wel krijgen hierWeet niet waar nummer 2 uit die foto normaal is want dan wil ik daar wel heen emigreren
Maar vrouwen kunnen er niks aan doen hoor, dat ze meer vet hebbenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:38 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Nummer 6 is al lang morbide obesitas. Mensen onderschatten het vetgehalte bij (voornamelijk) vrouwen enorm.
Nummer 7 is ook ruim super morbide obesitas.
Yep dat is de boosdoenerquote:Op zondag 7 juli 2013 19:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen er niks aan doen hoor, dat ze meer vet hebbenKomt omdat ze een tragere stofwisseling als mannen hebben, want mannen hebben meer spieren enz.
Op mijn lichtst was ik minder dan 30 kg bij >1m70. Geloof niet dat dat veel zwaarder is dan dat meisje op die foto.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:04 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof gewoon niet dat jij precies zo was als dit meisje en je volslagen gezond voelde. Dat je ondergewicht had wil ik best geloven, maar dat er letterlijk alleen nog maar een velletje over je botten hing en dat hetzelfde zou voelen als 20 kg meer, dan gaat er bij mij gewoon niet in. Ik voel rond een normaal gewicht al aardig wat verschil tussen 5 kg meer of minder.
Wat is LGBTQ??quote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Yep dat is de boosdoener
Niet het jarenlang op je reet zitten en je volproppen met chocolade en roomijs. Maar omdat je eigen lichaam onderhouden en gezond zijn toch wel enige moeite behelst is het veel makkelijker om je bij een 'fat positive' groepering aan te sluiten.
[ afbeelding ]
Lesbian gay bisexual transgendered queer.quote:
Natuurlijk is ze zo friendly, met zo'n uiterlijk moet je je speelveld wel aan alle kanten vergroten om iemand te kunnen vinden.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:51 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Lesbian gay bisexual transgendered queer.
Zo'n groepering die vind dat de hele wereld maar moet aanpassen aan de sneeuwvlokjes. Van speciale wc's tot homo relaties in videospelletjes.
30 kg bij 1.70 ?????quote:Op zondag 7 juli 2013 19:44 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Op mijn lichtst was ik minder dan 30 kg bij >1m70. Geloof niet dat dat veel zwaarder is dan dat meisje op die foto.
Zulke mensen hebben serieus hulp nodig. Als het aan mij lag een maand lang opsluiten en alleen water onder de deur schuiven. Iets anders gaat mijn inziens niet helpenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Yep dat is de boosdoener
Niet het jarenlang op je reet zitten en je volproppen met chocolade en roomijs. Maar omdat je eigen lichaam onderhouden en gezond zijn toch wel enige moeite behelst is het veel makkelijker om je bij een 'fat positive' groepering aan te sluiten.
[ afbeelding ]
Mijn penis is ook 30kg bij 1.70m dus kan wel degelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
30 kg bij 1.70 ?????
dat is onmogelijk toch....
GODVERDOMME DAT VIND IK GEILquote:Op zondag 7 juli 2013 19:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn penis is ook 30kg bij 1.70m dus kan wel degelijk.
Ik ben wel heel erg afzichtelijk hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 19:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ben LGBTQ friendly.
Die picca.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Yep dat is de boosdoener
[ afbeelding ]
En je voelde je toen gezond? Hoe kan dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:44 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Op mijn lichtst was ik minder dan 30 kg bij >1m70. Geloof niet dat dat veel zwaarder is dan dat meisje op die foto.
Ik geloof nooit dat al je organen en botten bij 1.70 30 kilo kunnen wegen, dan moet je cruciale lichaamsdelen missen.... hoofd, ledematen... rompquote:Op zondag 7 juli 2013 19:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
En je voelde je toen gezond? Hoe kan dit.
Het kan op zich wel, maar dan loop je niet echt rond, lijkt me. Dan ben je toch dusdanig verzwakt dat je spieren dat niet kunnen houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat al je organen en botten bij 1.70 30 kilo kunnen wegen, dan moet je cruciale lichaamsdelen missen.... hoofd, ledematen... romp
Ik zie ze echt altijd met een ijsje lopen, en dan geen raket maar gelijk een magnum oidquote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
Denken dat wijde kleding je dikheid camoufleert
Beter ga je niet 3x per week naar de frituur potverdikke
SNACKBAR.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
Denken dat wijde kleding je dikheid camoufleert
Beter ga je niet 3x per week naar de frituur potverdikke
Wat noemen ze vol?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Aloria het volgende:
Laats nog vrouwen tegen de mannen of iets gekeken.
Daar mochten de vrouwen kiezen wat de man nu het aantrekkelijkst vond. Een vrouw dat inderdaad mooi vol was of een foto model. De volle vrouw won![]()
![]()
Ik zit dus goed![]()
Ja wat verwacht je nou, dat ik die hele aflevering door ga zoeken?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef Aloria het volgende:
[..]
http://tvblik.nl/de-jongens-tegen-de-meisjes/aflevering-4-1
Jij wil het antwoord ik weet het alquote:Op zondag 7 juli 2013 20:46 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je nou, dat ik die hele aflevering door ga zoeken?
Godver die laatste tweequote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Aapmensch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In bijna alle gevallen dat zoiets geroepen wordt is mollig al 10 haltes geleden geweest.
Let ook op de plotselinge noodzaak om iets 'geks' met de kleding, make-up of het haar te doen zodra ze dik zijn.
Omdat 0 en 6 nog enige vormen vertonen van een vrouw. Min of meer. 1 is echt een plank en 7 gewoon blubber.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom 1 en 7 niet en 0 en 6 bijvoorbeeld wel?
Ah er zit dus een weldoordachte filosofie achterquote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat 0 en 6 nog enige vormen vertonen van een vrouw. Min of meer. 1 is echt een plank en 7 gewoon blubber.
Gemiddelde man is zelf dik, die zal niet gaan stemmen op een slanker model. Er is geen fitte man die niet liever een model heeft dan een dikkerdje(volslank)quote:
Maar in ieder geval iedereen behalve 0, 1 , 6 en 7 zou je wel hitten toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah er zit dus een weldoordachte filosofie achter![]()
![]()
Eentje die ik overigens absoluut niet deel![]()
Dit echt geloven.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Aloria het volgende:
Laatst nog vrouwen tegen de mannen of iets gekeken.
Daar mochten de vrouwen kiezen wat de man nu het aantrekkelijkst vond. Een vrouw dat inderdaad mooi vol was of een foto model. De volle vrouw won![]()
![]()
Ik zit dus goed![]()
En ditquote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit echt geloven.Het blijft tv, natuurlijk.
Ik heb eens iemand in het ziekenhuis gezien die 21kg woog (en maar een paar cm korter was), dat was echt bizar. 30 kilo is op zich niet heel uitzonderlijk; extreem wel, maar er zijn genoeg anorexiapatienten (dat heb ik dan niet, bij mij komt het door m'n darmen. Een ileus van een half jaar met continu overgeven, daar kan geen intraveneuze voeding tegenop) die het halen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het kan op zich wel, maar dan loop je niet echt rond, lijkt me. Dan ben je toch dusdanig verzwakt dat je spieren dat niet kunnen houden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2,3,4,8 iig wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar in ieder geval iedereen behalve 0, 1 , 6 en 7 zou je wel hitten toch?
doe eens foto ruilen met mijquote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Aloria het volgende:
Laatst nog vrouwen tegen de mannen of iets gekeken.
![]()
Ik zit dus goed![]()
Serieus? Ik zie met warm weer alleen maar schaars geklede mooie meisjes eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef SchoneZoon het volgende:
Wauww ik was de afgelopen dagen bijna de hele dag buiten (van strand tot stad) en minstens 95% van de vrouwen had ranzige dikke blubberbenen![]()
Met een broek aan zou het niet opvallen, maar zonder broek zie je gewoon dat ze een goor blubberlichaam hebben
Vanzelfsprekend zijn die er zat maar een groot deel van de lichamen is gewoon lelijk. Wanneer je naar het zuiden of het oosten van het continent gaat is het allemaal al tien keer beter.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Serieus? Ik zie met warm weer alleen maar schaars geklede mooie meisjes eigenlijk.
Nee, alleen op het platteland. Ts valt hier keihard door de mand. Daarnaast moeten die vrouwen lekker zelf weten hoe dik ze willen worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
Weide kleding, draag je dat in de stad?????
Heeft ze een concentratiekamp overleefd?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Spuitkak het volgende:
[ afbeelding ]
Zou best kunnen, maar hoe maak jij dit op uit de openingspost?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:19 schreef Poepje-miauw het volgende:
TS is echt zo''n metro-sexuele zeikerd, die een lichaam met uitstekende botjes wilt, lekker man
Dat zeg je omdat je zelf 'chubby' bent (referentie: jouw FoBo), je weet zelf ook wel dat een uitstekend buikje gewoon niet mooi staat maar toch wel bij 4 van de 5 vrouwen voorkomt.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Onterechte klacht.
De TS weet gewoon niet wat mooie vrouwen zijn.
Dat is hoe echte vrouwen eruit zien hoor. Mannen wennen er maar gewoon aanquote:Op maandag 8 juli 2013 01:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat je zelf 'chubby' bent (referentie: jouw FoBo), je weet zelf ook wel dat een uitstekend buikje gewoon niet mooi staat maar toch wel bij 4 van de 5 vrouwen voorkomt.
Nogmaals, zo zonde. Zulke mooie vrouwen maar dan hun lichaam verloochenen
Wat weet jij er nou vanquote:Op maandag 8 juli 2013 01:51 schreef Levolution het volgende:
Geen white knight, maar ik kan chubby wel waarderen.
Maar niet van die vieze dikke wijven die denken dat ze mooi chubby zijn terwijl ze gewoon dikke pens en geen kont of tieten hebben. Als je chubby bent moet je wel curvy zijn en mooi kopje enzo hebben.
Alles wat niet blond isquote:Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend zijn die er zat maar een groot deel van de lichamen is gewoon lelijk. Wanneer je naar het zuiden of het oosten van het continent gaat is het allemaal al tien keer beter.
Wat een misinterpretatie van mijn post.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mooi en het maakt niet uit dat ik wat dikker ben.
Oké.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mooi en het maakt niet uit dat ik wat dikker ben.
Misschien heb ik wel een buikje?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een misinterpretatie van mijn post.
Jouw chick Katrien is een slet dus wat doe je tof dan.quote:
Ja maar daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 8 juli 2013 01:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hup, harder trainen en minder eten dan.
Gewoon je caloriebehoefte -5% doen. Scheelt bijna niets in je eten, maar je wordt wel steeds dunner. Dit scheelt ongeveer één boterham per dag.quote:
3 4 en 5 niks mee, maja ook weer precies in de goede verhoudingen, de borsten van mevr 2 bij mevr 4 of 5 is wat minder natuurlijk, en de lengte hebben ze ook allemaal meequote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
1 op de 50 (jongeren) is dus echt onzin. Tenzij je doelt op een bodybuilder lichaam ofzo. Ik zie een stuk meer jongens/mannen rondlopen met een fit figuur als vrouwen in ieder geval. Maarja, volgens mij zit het bij vrouwen in de genen om wat dikker te zijn - en dus lastiger om slank te blijven/zijn - dus echt negatief kan ik er niet over zijn ofzo.
[ afbeelding ]
Als ik naar NL kijk (en dan voornamelijk studentes) denk ik dat het figuur van nummer 4 hier "normaal" is. Een vrouw met figuur nummer 2 kan bij wijze elke man wel krijgen hierWeet niet waar nummer 2 uit die foto normaal is want dan wil ik daar wel heen emigreren
Ik vind 4 al wat minder eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 juli 2013 02:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
3 4 en 5 niks mee, maja ook weer precies in de goede verhoudingen, de borsten van mevr 2 bij mevr 4 of 5 is wat minder natuurlijk, en de lengte hebben ze ook allemaal mee
Ik ben zelf donkerblond. Maar geilen op germanen is echt -triljardquote:Op maandag 8 juli 2013 02:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haten op blond
Noord-Europese ras
De rest
Als je zelf niet voor in de rij stond sja kun je ook geen hoge eisen terug verwachten natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 02:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind 4 al wat minder eerlijk gezegd
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:19 schreef Ennn91 het volgende:
dikkerdje gespotquote:Op zondag 7 juli 2013 17:31 schreef Ennn91 het volgende:
[..]
Lelijke mannen zijn lelijk, lelijke mannen met spieren zijn nog steeds lelijk.
Maar vrouwen worden gemiddeld ook steeds langer.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gemiddeld gewicht van de vrouw ligt zo rond de 70 kilo, best zwaar voor een vrouw.
[ afbeelding ]
Dat is wel zo maar dat is gemiddeld in Nederland he, ik geloof dat Groningen wat betreft vrouwen de dikste provincie is waar een vrouw gemiddeld rond de 80 weegt. Nu worden vrouwen wel langer maar de gemiddelde lengte van een vrouw ligt rond de 1.70 als ik me niet vergis, dus veel te zwaar. Overigens geldt dat net zo goed voor mannen.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar vrouwen worden gemiddeld ook steeds langer.
Oh dat weet ik allemaal niet. Kan wel kloppen. Ik ben momenteel in China, hier zijn de vrouwen broodmager, voel me hier ook al dikquote:Op maandag 8 juli 2013 09:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar dat is gemiddeld in Nederland he, ik geloof dat Groningen wat betreft vrouwen de dikste provincie is waar een vrouw gemiddeld rond de 80 weegt. Nu worden vrouwen wel langer maar de gemiddelde lengte van een vrouw ligt rond de 1.70 als ik me niet vergis, dus veel te zwaar. Overigens geldt dat net zo goed voor mannen.
Voor mij alleen 2,3 en 8.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zac Efronquote:Op zondag 7 juli 2013 17:19 schreef Ennn91 het volgende:
Als Nederlandse man voel je je helemaal een reus daar in Azië.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh dat weet ik allemaal niet. Kan wel kloppen. Ik ben momenteel in China, hier zijn de vrouwen broodmager, voel me hier ook al dik
Haha ja, straks wordt Bieberkid er ook nog bij gehaald. Bij die twee lijk ik wel de governatorquote:
Ik voel me ook nog best oke hierquote:Op maandag 8 juli 2013 09:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als Nederlandse man voel je je helemaal een reus daar in Azië.
En dan nog op FOK! zitten ook.
Zo, dat is het betere levenquote:Op maandag 8 juli 2013 09:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voel me ook nog best oke hier
Ben op mijn neefje aan het passen![]()
En blijf hier toch 8 weken, tijd zat
Ik denk dat ik nu tussen de 4 en 5 in zit. Maar mijn doel is 3.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:56 schreef ssebass het volgende:
Is ook niet gek dat ze hier bijna allemaal te dik zijn. Op facebook zie je ook alleen maar weer foto's van cupcakes e.d. langskomen. Sporten is hier ook niet gebruikelijk. Als ze al sporten is het meer het idee dat ze sporten dan daadwerkelijk iets intensiefs doen. Ja natuurlijk word je dan dik.
Als ik dat vergelijk met California dan is dat wel een wereld van verschil. Vrouwen echt goed strak lichaam. Helaas laat het hoofd vaak te wensen over en die stem....
[..]
Voor mij alleen 2,3 en 8.
Doe zo'n foto in een spoiler debiel!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Spuitkak het volgende:
[ afbeelding ]
3,4 of 5. Any given sunday! Hoewel ik 2 wel mooi slank vind, gaat mijn voorkeur eerder uit naar 3, 4 of 5.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet jij je fat ass niet op Instagram zetten om te kunnen klagen over aandacht?quote:
Dat is fijn om te lezenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:26 schreef z3bra het volgende:
[..]
3,4 of 5. Any given sunday! Hoewel ik 2 wel mooi slank vind, gaat mijn voorkeur eerder uit naar 3, 4 of 5.
4 is al mwah 5 is ieksquote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja wow een fokker vindt 3, 4 of 5 leuk wow wow wow, koop een taart en vier het snel!!!!
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja wow een fokker vindt 3, 4 of 5 leuk wow wow wow, koop een taart en vier het snel!!!!
Ik denk niet dat het een vrijwillige keuze is hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is me wel opgevallen dat er veel Fokkers zijn op 'chubby' vallen. Irl ken ik er minder
Interessant punt. Hoe zou dat komen? Is er een 'dwang' om voor slank te kiezen wanneer daarnaar gevraagd wordt?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is me wel opgevallen dat er veel Fokkers zijn op 'chubby' vallen. Irl ken ik er minder
Al die maagdelijke fokkers zijn al blij als het een vrouw isquote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op maandag 8 juli 2013 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu tussen de 4 en 5 in zit. Maar mijn doel is 3.
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:46 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een vrijwillige keuze is hoor
Zou kunnen, al zie ik laatste tijd wel vaker een ecto lopen met een vollere vrouw. Ziet er niet uit vind ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:47 schreef z3bra het volgende:
[..]
Interessant punt. Hoe zou dat komen? Is er een 'dwang' om voor slank te kiezen wanneer daarnaar gevraagd wordt?
Mee eensquote:Op maandag 8 juli 2013 10:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Al die maagdelijke fokkers zijn al blij als het een vrouw is![]()
Kan niet geloven dat mannen 4 of 5 verkiezen boven 2 of 3. Die nummer vijf is gewoon echt al een blob en niet gezond.
[..]
Goed zoGezond eten en sporten dan moet het zeker lukken. Ga je je ook een stuk beter voelen. Meer energie en mentaal ook een boost.
Ik ga m'n best doenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Goed zoGezond eten en sporten dan moet het zeker lukken. Ga je je ook een stuk beter voelen. Meer energie en mentaal ook een boost.
Misschien dat ik ook wel voor 2 ga, afhankelijk van hoe het er bij mij uitziet. Ik heb niet een bepaald doel of gewicht, ik ga gewoon tot ik tevreden ben met mijn lichaam.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens
3 vind ik persoonlijk mooist als de rondingen op de goeie plekken zitten, maar dat is in meeste gevallen niet zo.
dat. Ik ookquote:Op maandag 8 juli 2013 10:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook wel voor 2 ga, afhankelijk van hoe het er bij mij uitziet. Ik heb niet een bepaald doel of gewicht, ik ga gewoon tot ik tevreden ben met mijn lichaam.
Persoonlijk komt dat op mij over als onhygienisch, ongezond en lui.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:01 schreef Zomerwiet het volgende:
Wat is er mis met een welvaartslaagje![]()
Ik vind daar niets mis mee
Valt heus mee, ik ben 2 gemixt met 8.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:58 schreef z3bra het volgende:
Hoe mooi 8 ook is, dat is de beloning na lang, hard werken. En inderdaad, als je dat haalt is het prachtig en zal slechts een enkele 'feeder' je niet willen maar ik denk niet dat dat is weggelegd voor de 'gemiddelde vrouw'.
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:01 schreef Zomerwiet het volgende:
Goed bezigquote:Op maandag 8 juli 2013 11:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Valt heus mee, ik ben 2 gemixt met 8.
Sport 5 à 6 uurtjes per week
Bullshit.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Valt heus mee, ik ben 2 gemixt met 8.
Sport 5 à 6 uurtjes per week
Preciesquote:Op maandag 8 juli 2013 11:01 schreef Zomerwiet het volgende:
Wat vet hoort bij een mens. Of denk je dat borsten uit constant opgezwollen klieren bestaan? Het probleem is dat veel mensen (vrouwen) het verschil tussen dat beetje vet en die 12 bastognekoekjes bij de koffie met suiker niet begrijpen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb ook een welvaartslaagje.
12 koekjes is mij wat teveel van het goede. Maar 2 of 3 neem ik soms welquote:Op maandag 8 juli 2013 11:34 schreef z3bra het volgende:
[..]
Wat vet hoort bij een mens. Of denk je dat borsten uit constant opgezwollen klieren bestaan? Het probleem is dat veel mensen (vrouwen) het verschil tussen dat beetje vet en die 12 bastognekoekjes bij de koffie met suiker niet begrijpen.
We houden van jouw spekjesquote:Op maandag 8 juli 2013 11:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
12 koekjes is mij wat teveel van het goede. Maar 2 of 3 neem ik soms wel.
Omdat ik vind dat daar niks mis mee isquote:
Ja en lees: gemixtquote:Op maandag 8 juli 2013 11:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bullshit.
oh wacht, ik dacht aan 9, keek nog eens terug, beetje 8 kan wel
Ik ben nog lichter dan de gemiddelde vrouw.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gemiddeld gewicht van de vrouw ligt zo rond de 70 kilo, best zwaar voor een vrouw.
[ afbeelding ]
Ja maar ze hebben nu ook allemaal dikkere tieten.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:40 schreef JosefDettelbacher het volgende:
dat meiden allemaal dikker zijn dan vroeger, dus....
Dan moet je gaan bulken, veel boterhammen met pindakaas eten en dergelijke.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben nog lichter dan de gemiddelde vrouw.
Ik moet binnenkort eens een stedentrip naar Groningen doen, heb veel mensen lof zien uiten over Groningen.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
Valt wel mee eigenlijk, op een mooie dag in Groningen in de stad zie ik niets anders dan mooie lichamen en lekkere studentes
Of ik filter die andere shit automatisch er uit. Maar echt niets te klagen.
Daar komt het door, studentes zijn allemaan van die fatties. Komt door al dat bier en bitterballen en die ranzige levensstijl.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nu woon ik ook nog eens in de stad waar volgens een poll de mooiste studentes wonen
5kg erbij in 2,5 maand, maar lijk nu te stallen, moet mijn kCal inname weer iets verhogen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je gaan bulken, veel boterhammen met pindakaas eten en dergelijke.
Wat bedoel je met een ranzige levensstijl?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar komt het door, studentes zijn allemaan van die fatties. Komt door al dat bier en bitterballen en die ranzige levensstijl.
Ik heb het idee dat er in Amerika veel meer wordt gesport ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:56 schreef ssebass het volgende:
Als ik dat vergelijk met California dan is dat wel een wereld van verschil. Vrouwen echt goed strak lichaam. Helaas laat het hoofd vaak te wensen over en die stem....
Als je er maar wel goed bij traint anders heb je enkel en alleen blubber en dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
5kg erbij in 2,5 maand, maar lijk nu te stallen, moet mijn kCal inname weer iets verhogen.
Uiteraard.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je er maar wel goed bij traint anders heb je enkel en alleen blubber en dat schiet ook niet op.
Gewoon doenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort eens een stedentrip naar Groningen doen, heb veel mensen lof zien uiten over Groningen.
Leugens, ik zie er misschien 2-3 als ik 30 minuten door de binnenstad loopquote:Op maandag 8 juli 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
Valt wel mee eigenlijk, op een mooie dag in Groningen in de stad zie ik niets anders dan mooie lichamen en lekkere studentes
Of ik filter die andere shit automatisch er uit. Maar echt niets te klagen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Leugens, ik zie er misschien 2-3 als ik 30 minuten door de binnenstad loop
Ik zie alleen maar vrouwen met een spierwitte huid in kleding lopen die ze niet horen te dragen met hun uiterlijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]? geen idee waar jij dan loopt en naar kijkt maar ik zie ze zeker wel. Of loens je een beetje erg ofzo?
Dit is zo.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maar ik kijk dan ook een stuk kritischer omdat ik zelf het lichaam van een jonge god heb
Eh?? nogmaals waar kijk je dan? Groningen is DE studentenstad... loop langs 1 terrasje en je ziet ze al genoegquote:Op maandag 8 juli 2013 12:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar vrouwen met een spierwitte huid in kleding lopen die ze niet horen te dragen met hun uiterlijk.
Maar ik kijk dan ook een stuk kritischer omdat ik zelf het lichaam van een jonge god heb
Goed punt. Dat begint een regelrechte plaag te worden hè, las ik enige tijd geleden.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh?? nogmaals waar kijk je dan? Groningen is DE studentenstad... loop langs 1 terrasje en je ziet ze al genoeg
Ik snap er werkelijk niks van...
En dat kritisch komt gewoon omdat je te veel porno kijkt.
Porno? ja klopt. Voorzichtig mee zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:21 schreef z3bra het volgende:
[..]
Goed punt. Dat begint een regelrechte plaag te worden hè, las ik enige tijd geleden.
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:24 schreef z3bra het volgende:
[..]nee dat veel (jonge)mannen een totaal onrealistische kijk op vrouwen, relaties en seks hebben omdat ze praktisch pornoverslaafd zijn.
dag 35 no fap mattiequote:Op maandag 8 juli 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh?? nogmaals waar kijk je dan? Groningen is DE studentenstad... loop langs 1 terrasje en je ziet ze al genoeg
Ok, ik kan er wel tegen in gaan maar het heeft toch geen zin zie ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
dag 35 no fap mattie
Ik val gewoon niet op mollig en blond zonder bruine tint
Don't hate the player, hate the gamequote:Op maandag 8 juli 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, ik kan er wel tegen in gaan maar het heeft toch geen zin zie ik.
Succes met je leven verder, lijkt me lastig zo'n bord voor je kop.
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Don't hate the player, hate the game
Ja moet ook wel want ze lopen daar het hele jaar door op het strand. Eigenlijk allemaal wel een heel goed lichaam, maar niet zo verfijnd. Dat verfijnde vind je wel weer in NYC.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er in Amerika veel meer wordt gesport ja.
Maar juist uit Cali komen toch de lekkere wijven?
Heb ook al mensen horen zeggen dat de mannen ook niet veel soeps zijn.
Ja want concluderen dat vrouwen steeds dikker worden (waardoor er de persoon in kwestie weinig mooie meiden tegenkomt) zal per definitie komen door het kijken naar pornoquote:Op maandag 8 juli 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw hier in Nederland draagt dan ook aardig wat speklappen mee.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben nog lichter dan de gemiddelde vrouw.
Is dat het broertje van Braddie die net iets eerder bij het zuurstof kwam? iig dezelfde kapper.quote:
Gevalletje scherpe knieën, denk ik. Ik ben benieuwd hoe al die klagende fokkers in dit topic er zelf uitzienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:46 schreef Geelman het volgende:
Ik zie dagelijks vele mooie vrouwen. Ik weet dus niet waar de gemiddelde FOK!'er kijkt, maar die obesitasepidemie onder vrouwen is schromelijk overdreven.
Gelukkig dat er anno 2013 een modepolitie is die bepaalt wat iemand wel en niet mag dragen! Je wilt toch niet hebben dat mensen gaan dragen wat ze zelf mooi vinden zegquote:Op maandag 8 juli 2013 12:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
die ze niet horen te dragen met hun uiterlijk.
Pornoverslaafde gespotquote:Op maandag 8 juli 2013 23:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want concluderen dat vrouwen steeds dikker worden (waardoor er de persoon in kwestie weinig mooie meiden tegenkomt) zal per definitie komen door het kijken naar porno
Manmanman, lekker makkelijke manier om kritiek op een bepaalde levensstijl af te wimpelen. Gewoon degene die kritiek heeft op de man aanvallen i.p.v. dat je de kritiek inhoudelijk weerlegt. Voor zover dat überhaupt mogelijk is m.b.t. een ongezonde levensstijl (veel vreten / jezelf niet goed verzorgen).
Apart ook trouwens dat er dan voor sommige mensen toch landen te vinden zijn waar er meer aantrekkelijke vrouwen rondlopen...
In mijn jonge jaren was ik model, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gevalletje scherpe knieën, denk ik. Ik ben benieuwd hoe al die klagende fokkers in dit topic er zelf uitzienIk denk dat we dan ook gaan schrikken
Fijn om te lezen dat ik in ieder geval de potentie hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef ssebass het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren was ik model, dus dat zit wel goed![]()
Het is ook niet zo dat de NL vrouwen niet mooi zijn. Sterker nog het is ongeveer het beste van de wereld in potentie. Nadeel is dat ze qua lichaam niet goed voor zichzelf zorgen waardoor het niet tot uiting komt. Gewoon echt veel jongeren (en dat begint al vanaf 14 jaar) die gewoon echt te stevig zijn. Dit is gewoon een probleem, niet alleen qua uiterlijk, maar met name voor de gezondheid.
Ja, gelukkig hebben we die nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gelukkig dat er anno 2013 een modepolitie is die bepaalt wat iemand wel en niet mag dragen! Je wilt toch niet hebben dat mensen gaan dragen wat ze zelf mooi vinden zeg
Zolang ze geen zware obesitas hebben, zou ik me niet al teveel zorgen maken. De meeste klagers in dit topic klagen ook meer over estheticiteit, niet over obesitas. En dat vind ik een beetje gezeur.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef ssebass het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat de NL vrouwen niet mooi zijn. Sterker nog het is ongeveer het beste van de wereld in potentie. Nadeel is dat ze qua lichaam niet goed voor zichzelf zorgen waardoor het niet tot uiting komt. Gewoon echt veel jongeren (en dat begint al vanaf 14 jaar) die gewoon echt te stevig zijn. Dit is gewoon een probleem, niet alleen qua uiterlijk, maar met name voor de gezondheid.
De helft van de vrouwen heeft overgewicht toch? Mag je best een epidemie noemen vind ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:46 schreef Geelman het volgende:
Ik zie dagelijks vele mooie vrouwen. Ik weet dus niet waar de gemiddelde FOK!'er kijkt, maar die obesitasepidemie onder vrouwen is schromelijk overdreven.
Dat inderdaad, of gaan we nu ineens en masse ontkennen dat het een probleem wordt omdat we ook veel lekkers zien in het straatbeeld?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De helft van de vrouwen heeft overgewicht toch? Mag je best een epidemie noemen vind ik.
Echt waar ja?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De helft van de vrouwen heeft overgewicht toch? Mag je best een epidemie noemen vind ik.
Ik vind het vreemd dat 4 al afgedaan wordt als "chubby" wat wij "mollig" of "gezet" noemen.. Dat zou ik eerder 5 noemen maar volgens de bedenkers van dit plaatje is dat al "fat" oftewel "dik". Ernstig overdreven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het bovenlichaam van 2 en onderlichaam van 4
Iemand enig idee of dat te corrigeren valt en door welke soort sport?
Hebben veel vrouwen ;-)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb het bovenlichaam van 2 en onderlichaam van 4
Iemand enig idee of dat te corrigeren valt en door welke soort sport?
Mwah, vind ik niet echt overdreven. Als ik eruit zag als 5 zou ik mezelf ook dik noemen. En 4 heeft waarschijnlijk ook bij het zitten al goed zichtbare vetrolletjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:11 schreef z3bra het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat 4 al afgedaan wordt als "chubby" wat wij "mollig" of "gezet" noemen.. Dat zou ik eerder 5 noemen maar volgens de bedenkers van dit plaatje is dat al "fat" oftewel "dik". Ernstig overdreven.
4 is al te veel/chubby, 3 is curvy.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:11 schreef z3bra het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat 4 al afgedaan wordt als "chubby" wat wij "mollig" of "gezet" noemen.. Dat zou ik eerder 5 noemen maar volgens de bedenkers van dit plaatje is dat al "fat" oftewel "dik". Ernstig overdreven.
Dit. Max gewichten voor schoolkinderen worden ook elk jaar weer naar boven toe bijgesteld. Best wel droevig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet echt overdreven. Als ik eruit zag als 5 zou ik mezelf ook dik noemen. En 4 heeft waarschijnlijk ook bij het zitten al goed zichtbare vetrolletjes
Doordat in Nederland zoveel mensen overgewicht hebben, is hier ons referentiekader op afgestemd geraakt, en vinden we niet meer heel snel mensen mollig/dik.
Dat ben ik ten dele met je eens. Ik denk dat ik redelijk goed kan oordelen waar mollig ophoudt en dik begint maar ik vind de normering van die foto's domweg fout. Wat zij afdoen als "normaal" is een ideaalbeeld dat lang niet voor iedereen is weggelegd. Ik denk dat "curvy" een veel realistischer norm is om na te streven dan wat zij als "normal" beschouwen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:22 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
[..]
Dit. Max gewichten voor schoolkinderen worden ook elk jaar weer naar boven toe bijgesteld. Best wel droevig.
Nou ja, het moet wel mogelijk zijn een vetpercentage te bereiken wat ongeveer zo is als op die foto, natuurlijk zal niet iedereen de smalle bouw hebben van het meisje op die foto en gewoon wat bredere schouders of heupen hebben, maar in principe lijkt een BMI van 19-20 ofzo met een gezond vetpercentage me voor iedereen wel haalbaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:24 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dat ben ik ten dele met je eens. Ik denk dat ik redelijk goed kan oordelen waar mollig ophoudt en dik begint maar ik vind de normering van die foto's domweg fout. Wat zij afdoen als "normaal" is een ideaalbeeld dat lang niet voor iedereen is weggelegd. Ik denk dat "curvy" een veel realistischer norm is om na te streven dan wat zij als "normal" beschouwen.
Padam TSSS.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:06 schreef Jula123 het volgende:
1 op de 10 is nog best veel, als je je bedenkt dat misschien 1 op de 50 mannen een mooi lichaam heeft.
Mee eens. De 'curvy' op dit plaatje is een endomorph (dus iemand die van nature wat dikker is) die goed in shape is. De 'normal' is een ectomorph (iemand die van nature mager is) die in shape is. En de 'athletic' een mesomorph (een wat gespierder type) die in shape is. Een mix tussen alle drie is ongeveer dit: http://www.thewikimag.com(...)/06/12076rihanna.jpgquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel mogelijk zijn een vetpercentage te bereiken wat ongeveer zo is als op die foto, natuurlijk zal niet iedereen de smalle bouw hebben van het meisje op die foto en gewoon wat bredere schouders of heupen hebben, maar in principe lijkt een BMI van 19-20 ofzo met een gezond vetpercentage me voor iedereen wel haalbaar.
Dat ben ik met je eens maar het model op die foto heeft een laag vetpercentage. Daarnaast wordt er veel teveel gewicht gehangen aan dat BMI, ook wel bekend als Quetelet Index, een hoger BMI betekent niet per se meer vet, namelijk. Aangezien spieren zwaarder zijn dan vet is het focussen op BMI als graadmeter voor iemands gesteldheid, zoals de laatste jaren teveel gebeurt onzin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel mogelijk zijn een vetpercentage te bereiken wat ongeveer zo is als op die foto, natuurlijk zal niet iedereen de smalle bouw hebben van het meisje op die foto en gewoon wat bredere schouders of heupen hebben, maar in principe lijkt een BMI van 19-20 ofzo met een gezond vetpercentage me voor iedereen wel haalbaar.
Die 2 of die 7 zijn wel erg nice (richting perfectie), maar inderdaad niet voor iedereen weggelegd. Dat wil niet zeggen dat het niet beter kan met hoe het straatbeeld er nu uitziet. Die 5 is gewoon te dik, als je dat nog goed vindt, nou veel plezier met je mindere conditie, diabetes en hartproblemen als je wat ouder wordt. Ik vind dat er moet gestreefd worden naar 2, 3, 4 of 7.(In analogie telt dit ook voor de mannen). Die 4 is voor iedere gezonde mens makkelijk haalbaar en lijkt mij gezondheidshalve gewoon goed met de kanttekening dat je je niet mag laten gaan want dan ga je toch richting die 5.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:24 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dat ben ik ten dele met je eens. Ik denk dat ik redelijk goed kan oordelen waar mollig ophoudt en dik begint maar ik vind de normering van die foto's domweg fout. Wat zij afdoen als "normaal" is een ideaalbeeld dat lang niet voor iedereen is weggelegd. Ik denk dat "curvy" een veel realistischer norm is om na te streven dan wat zij als "normal" beschouwen.
Dan kunnen we het er eigenlijk over eens zijn dat 4 het meest realistische en haalbare is dat 'men' zou moeten nastreven, toch? En als je meer neigt naar 3 is dat des te beter voor jou, je gezondheid en wat dies meer zij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Die 2 of die 7 zijn wel erg nice (richting perfectie), maar inderdaad niet voor iedereen weggelegd. Dat wil niet zeggen dat het niet beter kan met hoe het straatbeeld er nu uitziet. Die 5 is gewoon te dik, als je dat nog goed vindt, nou veel plezier met je mindere conditie, diabetes en hartproblemen als je wat ouder wordt. Ik vind dat er moet gestreefd worden naar 2, 3, 4 of 7.(In analogie telt dit ook voor de mannen). Die 4 is voor iedere gezonde mens makkelijk haalbaar en lijkt mij gezondheidshalve gewoon goed met de kanttekening dat je je niet mag laten gaan want dan kom je toch al snel richting die 5.
Volgens mij was nummer 7 morbidly obese?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Die 2 of die 7 zijn wel erg nice (richting perfectie), maar inderdaad niet voor iedereen weggelegd. Dat wil niet zeggen dat het niet beter kan met hoe het straatbeeld er nu uitziet. Die 5 is gewoon te dik, als je dat nog goed vindt, nou veel plezier met je mindere conditie, diabetes en hartproblemen als je wat ouder wordt. Ik vind dat er moet gestreefd worden naar 2, 3, 4 of 7.(In analogie telt dit ook voor de mannen). Die 4 is voor iedere gezonde mens makkelijk haalbaar en lijkt mij gezondheidshalve gewoon goed met de kanttekening dat je je niet mag laten gaan want dan ga je toch richting die 5.
Lees 8.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:54 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
Volgens mij was nummer 7 morbidly obese?
Ik vermoed van wel. Wat is jouw bouw dan?quote:
Oh wacht, jij bent 16. Toen was ik ook "nummer 2". En toen vond ik denk ik nummer 4 ook teveel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef z3bra het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Wat is jouw bouw dan?
Ik zou d'r doen. Vieze dikke slet dat ze isquote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Spuitkak het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerd gekeken, bedoel 5quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef z3bra het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Wat is jouw bouw dan?
Leeftijd heeft er wel veel mee te maken jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:57 schreef z3bra het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent 16. Toen was ik ook "nummer 2". En toen vond ik denk ik nummer 4 ook teveel.
Jouw lichaam is echt nicequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:00 schreef oLexie het volgende:
Ik was tussen 1 en 2 in (maar dan wel met bil en cup B-C), nu ben ik 3 en persoonlijk voel ik mij bij 3 beter. Meer body, niet het gevoel dat ik 1,2,3 in elkaar getikt kan worden en ook geen verdomde pijn aan mijn botten als je ergens tegenaanstoot.
Ben wel nog in afval fase dus waarschijnlijk dat ik weer richting twee ga maar probeer tussen twee en drie in te blijven.
Leeftijd heeft er zeker mee te makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leeftijd heeft er wel veel mee te maken ja__!
Ik leef gezond, dus voor mij is het idd 'veel', over 10 jaar nog steeds.
Klopt, puberteit is handigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Leeftijd heeft er zeker mee te makenVertrouw me maar in deze. Op mijn 16de hoefde ik nergens rekening mee te houden, lekker veel (troep) eten maar wel (volgens het plaatje) een perfect lijfje hebben. Dat is nu ik 22 ben wel anders, je lichaam houdt dan veel meer troep vast dan je wilt.
Ja, dat werkt wel mee ja. Hoop dat je het aan blijft houdenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, puberteit is handig
Al eet ik nu al best gezond, hou ook van sporten, dus maak me geen zorgen over paar jaartjes aangezien ik nu al begonnen ben met een gezond leefstijl.
Ik vind 4 realistisch en MAKKELIJK haalbaar voor elke gezonde mens, maar nog steeds 'chubby' of mollig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:51 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dan kunnen we het er eigenlijk over eens zijn dat 4 het meest realistische en haalbare is dat 'men' zou moeten nastreven, toch? En als je meer neigt naar 3 is dat des te beter voor jou, je gezondheid en wat dies meer zij.
Nummer 8 natuurlijk, die 7quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:54 schreef PepperPotts het volgende:
[..]
Volgens mij was nummer 7 morbidly obese?
Ja, want dan kun je nu geen ecto zijn idd. :squote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef ssebass het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat dat is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want dan kun je nu geen ecto zijn idd. :s
Terzijde; je hebt inderdaad een mooi slank figuur en je bent niet wars van patente hakken, dat kan mijn goedkeuring ook wel wegdragen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:10 schreef oLexie het volgende:
Vier is inderdaad wel maatje 40 en maatje 40 valt boven de 'standaard' van 36/38 en is dus te chubby. Ik vind het wel een beetje te vollig ja, al ligt het wel aan je lengte. Bij lange vrouwen vind ik het meestal wel mooi als ze wat voller zijn i.p.v. die magere planken zonder figuur. Dan zie ik toch liever een 4 dan een 2 bijvoorbeeld. ALLEEN bij lange vrouwen. Kleine vrouwen moeten slank zijn (die hebben vaak al wat meer figuur van zichzelf) en langere vrouwen wat voller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |