Het kan op zich wel, maar dan loop je niet echt rond, lijkt me. Dan ben je toch dusdanig verzwakt dat je spieren dat niet kunnen houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat al je organen en botten bij 1.70 30 kilo kunnen wegen, dan moet je cruciale lichaamsdelen missen.... hoofd, ledematen... romp
Ik zie ze echt altijd met een ijsje lopen, en dan geen raket maar gelijk een magnum oidquote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
Denken dat wijde kleding je dikheid camoufleert
Beter ga je niet 3x per week naar de frituur potverdikke
SNACKBAR.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
Denken dat wijde kleding je dikheid camoufleert
Beter ga je niet 3x per week naar de frituur potverdikke
Wat noemen ze vol?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Aloria het volgende:
Laats nog vrouwen tegen de mannen of iets gekeken.
Daar mochten de vrouwen kiezen wat de man nu het aantrekkelijkst vond. Een vrouw dat inderdaad mooi vol was of een foto model. De volle vrouw won![]()
![]()
Ik zit dus goed![]()
Ja wat verwacht je nou, dat ik die hele aflevering door ga zoeken?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef Aloria het volgende:
[..]
http://tvblik.nl/de-jongens-tegen-de-meisjes/aflevering-4-1
Jij wil het antwoord ik weet het alquote:Op zondag 7 juli 2013 20:46 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je nou, dat ik die hele aflevering door ga zoeken?
Godver die laatste tweequote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Aapmensch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Ja maar mollige vrouwen zijn gewoon sexy hoor'
In bijna alle gevallen dat zoiets geroepen wordt is mollig al 10 haltes geleden geweest.
Let ook op de plotselinge noodzaak om iets 'geks' met de kleding, make-up of het haar te doen zodra ze dik zijn.
Omdat 0 en 6 nog enige vormen vertonen van een vrouw. Min of meer. 1 is echt een plank en 7 gewoon blubber.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom 1 en 7 niet en 0 en 6 bijvoorbeeld wel?
Ah er zit dus een weldoordachte filosofie achterquote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat 0 en 6 nog enige vormen vertonen van een vrouw. Min of meer. 1 is echt een plank en 7 gewoon blubber.
Gemiddelde man is zelf dik, die zal niet gaan stemmen op een slanker model. Er is geen fitte man die niet liever een model heeft dan een dikkerdje(volslank)quote:
Maar in ieder geval iedereen behalve 0, 1 , 6 en 7 zou je wel hitten toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah er zit dus een weldoordachte filosofie achter![]()
![]()
Eentje die ik overigens absoluut niet deel![]()
Dit echt geloven.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Aloria het volgende:
Laatst nog vrouwen tegen de mannen of iets gekeken.
Daar mochten de vrouwen kiezen wat de man nu het aantrekkelijkst vond. Een vrouw dat inderdaad mooi vol was of een foto model. De volle vrouw won![]()
![]()
Ik zit dus goed![]()
En ditquote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit echt geloven.Het blijft tv, natuurlijk.
Ik heb eens iemand in het ziekenhuis gezien die 21kg woog (en maar een paar cm korter was), dat was echt bizar. 30 kilo is op zich niet heel uitzonderlijk; extreem wel, maar er zijn genoeg anorexiapatienten (dat heb ik dan niet, bij mij komt het door m'n darmen. Een ileus van een half jaar met continu overgeven, daar kan geen intraveneuze voeding tegenop) die het halen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het kan op zich wel, maar dan loop je niet echt rond, lijkt me. Dan ben je toch dusdanig verzwakt dat je spieren dat niet kunnen houden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |