Nou ik zie wel veel gespierde jongens hier in de gym.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit geldt niet alleen voor vrouwen maar ook voor mannen hoor.
Mijn lichaam is een tempel maar ik ben dan ook 5x per week in de gymquote:Op zondag 7 juli 2013 17:19 schreef Ennn91 het volgende:
Ik vind dit soort gezeur altijd nogal vrij kansloos als je zelf niet tot perfectie behoort. Dus als de TS geen Zac Efron is of Jake Gyllenhaal is het nogal dommig om hierover een klacht te maken.
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:54 schreef Sowieso. het volgende:
Mwa, ze kan inwendig best nog helemaal gezond zijn. Ik heb zelf door darmproblemen er lang zo uitgezien, maar mijn bloedwaarden en orgaanfuncties waren altijd goed. Had er geen last van verder en merkte geen verschil met 20kg meer.
Sorry maar ik geloof gewoon niet dat jij precies zo was als dit meisje en je volslagen gezond voelde. Dat je ondergewicht had wil ik best geloven, maar dat er letterlijk alleen nog maar een velletje over je botten hing en dat hetzelfde zou voelen als 20 kg meer, dan gaat er bij mij gewoon niet in. Ik voel rond een normaal gewicht al aardig wat verschil tussen 5 kg meer of minder.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:54 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Is dat een kaartje aan haar onderbroek of is er tijdens het muteren een staart gegroeid?
[..]
Mwa, ze kan inwendig best nog helemaal gezond zijn. Ik heb zelf door darmproblemen er lang zo uitgezien, maar mijn bloedwaarden en orgaanfuncties waren altijd goed. Had er geen last van verder en merkte geen verschil met 20kg meer.
Ik vind het nooit mooi als vrouwen echt van die uitgetekende spieren hebben, zeker op hun buik. Strak is een ding, maar echt van die bulten vind ik niks.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
En nee tegenoverstelde, graatmager is ook niet mooi
http://shesquats.tumblr.com/
Mag toch wel verwachten dat meer vrouwen iets daarvan in de buurt komen.
TS valt op halve mannenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ja in de gym maar niet op straat ...quote:Op zondag 7 juli 2013 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou ik zie wel veel gespierde jongens hier in de gym.
Ben ff een half uurtje bezig geweest, bedankt TS.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mager is dan ook weer een ander uiterste.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een mollige vrouw kan best aantrekkelijk zijn. Soms is een vrouw met wat meer vlees zelfs mooier dan wanneer ze mager is.
u gay brah?quote:
Inderdaad. Ik zie allemaal lekkere meiden op die site. Ik hou wel van een beetje gespierd.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
u gay brah?
al die vrouwen daar hebben een volle achterkant en voorkant. Komt nog helemaal niet in de buurt van bodybuildster. Zijn fitness modellen en als je dat halve mannen vindt speel je misschien toch voor het andere team
Dit halve mannen noemen. Dan moet je zelf wel een mietje zijnquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef Innisdemon het volgende:
Taalbeheersing van de gemiddelde Fok!er in Nederland wordt steeds slechter
'weide'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Iets te compenseren dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mijn lichaam is een tempel maar ik ben dan ook 5x per week in de gym
Dikkerdje gespot.quote:
Je moet ook wel je eigen broekmaat kopen, dan krijg je dat minder gauw.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:01 schreef MacorgaZ het volgende:
ZWAAR terechte klacht.
Zoveel vrouwen hebben van die buikjes die over hun broek heen hangenzo zonde
Echt zonde van die eerste.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Aapmensch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Ja maar mollige vrouwen zijn gewoon sexy hoor'
In bijna alle gevallen dat zoiets geroepen wordt is mollig al 10 haltes geleden geweest.
Let ook op de plotselinge noodzaak om iets 'geks' met de kleding, make-up of het haar te doen zodra ze dik zijn.
1 op de 50 (jongeren) is dus echt onzin. Tenzij je doelt op een bodybuilder lichaam ofzo. Ik zie een stuk meer jongens/mannen rondlopen met een fit figuur als vrouwen in ieder geval. Maarja, volgens mij zit het bij vrouwen in de genen om wat dikker te zijn - en dus lastiger om slank te blijven/zijn - dus echt negatief kan ik er niet over zijn ofzo.quote:
Mollige vrouwen sexy.. mensen moeten hun mening eens voor zich houden, en vrouwen moeten eens minder vreten en meer sporten.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Aapmensch het volgende:
'Ja maar mollige vrouwen zijn gewoon sexy hoor'
Nummer 6 is al lang morbide obesitas. Mensen onderschatten het vetgehalte bij (voornamelijk) vrouwen enorm.quote:
De boerenlook is op dit moment gewoon in de mode hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef Innisdemon het volgende:
Taalbeheersing van de gemiddelde Fok!er in Nederland wordt steeds slechter
'weide'
Zou allemaal behalve 1 en 7 hitten.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
1 op de 50 (jongeren) is dus echt onzin. Tenzij je doelt op een bodybuilder lichaam ofzo. Ik zie een stuk meer jongens/mannen rondlopen met een fit figuur als vrouwen in ieder geval. Maarja, volgens mij zit het bij vrouwen in de genen om wat dikker te zijn - en dus lastiger om slank te blijven/zijn - dus echt negatief kan ik er niet over zijn ofzo.
Dit is een plaatje welke ik op internet gevonden heb:
[ afbeelding ]
Als ik naar NL kijk (en dan voornamelijk studentes) denk ik dat het figuur van nummer 4 hier "normaal" is. Een vrouw met figuur nummer 2 kan bij wijze elke man wel krijgen hierWeet niet waar nummer 2 uit die foto normaal is want dan wil ik daar wel heen emigreren
Maar vrouwen kunnen er niks aan doen hoor, dat ze meer vet hebbenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:38 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Nummer 6 is al lang morbide obesitas. Mensen onderschatten het vetgehalte bij (voornamelijk) vrouwen enorm.
Nummer 7 is ook ruim super morbide obesitas.
Yep dat is de boosdoenerquote:Op zondag 7 juli 2013 19:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen er niks aan doen hoor, dat ze meer vet hebbenKomt omdat ze een tragere stofwisseling als mannen hebben, want mannen hebben meer spieren enz.
Op mijn lichtst was ik minder dan 30 kg bij >1m70. Geloof niet dat dat veel zwaarder is dan dat meisje op die foto.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:04 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof gewoon niet dat jij precies zo was als dit meisje en je volslagen gezond voelde. Dat je ondergewicht had wil ik best geloven, maar dat er letterlijk alleen nog maar een velletje over je botten hing en dat hetzelfde zou voelen als 20 kg meer, dan gaat er bij mij gewoon niet in. Ik voel rond een normaal gewicht al aardig wat verschil tussen 5 kg meer of minder.
Wat is LGBTQ??quote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Yep dat is de boosdoener
Niet het jarenlang op je reet zitten en je volproppen met chocolade en roomijs. Maar omdat je eigen lichaam onderhouden en gezond zijn toch wel enige moeite behelst is het veel makkelijker om je bij een 'fat positive' groepering aan te sluiten.
[ afbeelding ]
Lesbian gay bisexual transgendered queer.quote:
Natuurlijk is ze zo friendly, met zo'n uiterlijk moet je je speelveld wel aan alle kanten vergroten om iemand te kunnen vinden.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:51 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Lesbian gay bisexual transgendered queer.
Zo'n groepering die vind dat de hele wereld maar moet aanpassen aan de sneeuwvlokjes. Van speciale wc's tot homo relaties in videospelletjes.
30 kg bij 1.70 ?????quote:Op zondag 7 juli 2013 19:44 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Op mijn lichtst was ik minder dan 30 kg bij >1m70. Geloof niet dat dat veel zwaarder is dan dat meisje op die foto.
Zulke mensen hebben serieus hulp nodig. Als het aan mij lag een maand lang opsluiten en alleen water onder de deur schuiven. Iets anders gaat mijn inziens niet helpenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Yep dat is de boosdoener
Niet het jarenlang op je reet zitten en je volproppen met chocolade en roomijs. Maar omdat je eigen lichaam onderhouden en gezond zijn toch wel enige moeite behelst is het veel makkelijker om je bij een 'fat positive' groepering aan te sluiten.
[ afbeelding ]
Mijn penis is ook 30kg bij 1.70m dus kan wel degelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
30 kg bij 1.70 ?????
dat is onmogelijk toch....
GODVERDOMME DAT VIND IK GEILquote:Op zondag 7 juli 2013 19:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn penis is ook 30kg bij 1.70m dus kan wel degelijk.
Ik ben wel heel erg afzichtelijk hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 19:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ben LGBTQ friendly.
Die picca.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Yep dat is de boosdoener
[ afbeelding ]
En je voelde je toen gezond? Hoe kan dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:44 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Op mijn lichtst was ik minder dan 30 kg bij >1m70. Geloof niet dat dat veel zwaarder is dan dat meisje op die foto.
Ik geloof nooit dat al je organen en botten bij 1.70 30 kilo kunnen wegen, dan moet je cruciale lichaamsdelen missen.... hoofd, ledematen... rompquote:Op zondag 7 juli 2013 19:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
En je voelde je toen gezond? Hoe kan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |