Echt zonde van die eerste.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Aapmensch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Ja maar mollige vrouwen zijn gewoon sexy hoor'
In bijna alle gevallen dat zoiets geroepen wordt is mollig al 10 haltes geleden geweest.
Let ook op de plotselinge noodzaak om iets 'geks' met de kleding, make-up of het haar te doen zodra ze dik zijn.
1 op de 50 (jongeren) is dus echt onzin. Tenzij je doelt op een bodybuilder lichaam ofzo. Ik zie een stuk meer jongens/mannen rondlopen met een fit figuur als vrouwen in ieder geval. Maarja, volgens mij zit het bij vrouwen in de genen om wat dikker te zijn - en dus lastiger om slank te blijven/zijn - dus echt negatief kan ik er niet over zijn ofzo.quote:
Mollige vrouwen sexy.. mensen moeten hun mening eens voor zich houden, en vrouwen moeten eens minder vreten en meer sporten.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Aapmensch het volgende:
Nummer 6 is al lang morbide obesitas. Mensen onderschatten het vetgehalte bij (voornamelijk) vrouwen enorm.quote:
De boerenlook is op dit moment gewoon in de mode hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef Innisdemon het volgende:
Taalbeheersing van de gemiddelde Fok!er in Nederland wordt steeds slechter
'weide'
Zou allemaal behalve 1 en 7 hitten.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
1 op de 50 (jongeren) is dus echt onzin. Tenzij je doelt op een bodybuilder lichaam ofzo. Ik zie een stuk meer jongens/mannen rondlopen met een fit figuur als vrouwen in ieder geval. Maarja, volgens mij zit het bij vrouwen in de genen om wat dikker te zijn - en dus lastiger om slank te blijven/zijn - dus echt negatief kan ik er niet over zijn ofzo.
Dit is een plaatje welke ik op internet gevonden heb:
[ afbeelding ]
Als ik naar NL kijk (en dan voornamelijk studentes) denk ik dat het figuur van nummer 4 hier "normaal" is. Een vrouw met figuur nummer 2 kan bij wijze elke man wel krijgen hierWeet niet waar nummer 2 uit die foto normaal is want dan wil ik daar wel heen emigreren
Maar vrouwen kunnen er niks aan doen hoor, dat ze meer vet hebbenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:38 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Nummer 6 is al lang morbide obesitas. Mensen onderschatten het vetgehalte bij (voornamelijk) vrouwen enorm.
Nummer 7 is ook ruim super morbide obesitas.
Yep dat is de boosdoenerquote:Op zondag 7 juli 2013 19:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen er niks aan doen hoor, dat ze meer vet hebbenKomt omdat ze een tragere stofwisseling als mannen hebben, want mannen hebben meer spieren enz.
Op mijn lichtst was ik minder dan 30 kg bij >1m70. Geloof niet dat dat veel zwaarder is dan dat meisje op die foto.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:04 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof gewoon niet dat jij precies zo was als dit meisje en je volslagen gezond voelde. Dat je ondergewicht had wil ik best geloven, maar dat er letterlijk alleen nog maar een velletje over je botten hing en dat hetzelfde zou voelen als 20 kg meer, dan gaat er bij mij gewoon niet in. Ik voel rond een normaal gewicht al aardig wat verschil tussen 5 kg meer of minder.
Wat is LGBTQ??quote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Yep dat is de boosdoener
Niet het jarenlang op je reet zitten en je volproppen met chocolade en roomijs. Maar omdat je eigen lichaam onderhouden en gezond zijn toch wel enige moeite behelst is het veel makkelijker om je bij een 'fat positive' groepering aan te sluiten.
[ afbeelding ]
Lesbian gay bisexual transgendered queer.quote:
Natuurlijk is ze zo friendly, met zo'n uiterlijk moet je je speelveld wel aan alle kanten vergroten om iemand te kunnen vinden.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:51 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Lesbian gay bisexual transgendered queer.
Zo'n groepering die vind dat de hele wereld maar moet aanpassen aan de sneeuwvlokjes. Van speciale wc's tot homo relaties in videospelletjes.
30 kg bij 1.70 ?????quote:Op zondag 7 juli 2013 19:44 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Op mijn lichtst was ik minder dan 30 kg bij >1m70. Geloof niet dat dat veel zwaarder is dan dat meisje op die foto.
Zulke mensen hebben serieus hulp nodig. Als het aan mij lag een maand lang opsluiten en alleen water onder de deur schuiven. Iets anders gaat mijn inziens niet helpenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Yep dat is de boosdoener
Niet het jarenlang op je reet zitten en je volproppen met chocolade en roomijs. Maar omdat je eigen lichaam onderhouden en gezond zijn toch wel enige moeite behelst is het veel makkelijker om je bij een 'fat positive' groepering aan te sluiten.
[ afbeelding ]
Mijn penis is ook 30kg bij 1.70m dus kan wel degelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
30 kg bij 1.70 ?????
dat is onmogelijk toch....
GODVERDOMME DAT VIND IK GEILquote:Op zondag 7 juli 2013 19:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mijn penis is ook 30kg bij 1.70m dus kan wel degelijk.
Ik ben wel heel erg afzichtelijk hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 19:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ben LGBTQ friendly.
Die picca.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Yep dat is de boosdoener
[ afbeelding ]
En je voelde je toen gezond? Hoe kan dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:44 schreef Sowieso. het volgende:
[..]
Op mijn lichtst was ik minder dan 30 kg bij >1m70. Geloof niet dat dat veel zwaarder is dan dat meisje op die foto.
Ik geloof nooit dat al je organen en botten bij 1.70 30 kilo kunnen wegen, dan moet je cruciale lichaamsdelen missen.... hoofd, ledematen... rompquote:Op zondag 7 juli 2013 19:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
En je voelde je toen gezond? Hoe kan dit.
Het kan op zich wel, maar dan loop je niet echt rond, lijkt me. Dan ben je toch dusdanig verzwakt dat je spieren dat niet kunnen houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat al je organen en botten bij 1.70 30 kilo kunnen wegen, dan moet je cruciale lichaamsdelen missen.... hoofd, ledematen... romp
Ik zie ze echt altijd met een ijsje lopen, en dan geen raket maar gelijk een magnum oidquote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
Denken dat wijde kleding je dikheid camoufleert
Beter ga je niet 3x per week naar de frituur potverdikke
SNACKBAR.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:01 schreef Maikuuul het volgende:
Denken dat wijde kleding je dikheid camoufleert
Beter ga je niet 3x per week naar de frituur potverdikke
Wat noemen ze vol?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Aloria het volgende:
Laats nog vrouwen tegen de mannen of iets gekeken.
Daar mochten de vrouwen kiezen wat de man nu het aantrekkelijkst vond. Een vrouw dat inderdaad mooi vol was of een foto model. De volle vrouw won![]()
![]()
Ik zit dus goed![]()
Ja wat verwacht je nou, dat ik die hele aflevering door ga zoeken?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:45 schreef Aloria het volgende:
[..]
http://tvblik.nl/de-jongens-tegen-de-meisjes/aflevering-4-1
Jij wil het antwoord ik weet het alquote:Op zondag 7 juli 2013 20:46 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je nou, dat ik die hele aflevering door ga zoeken?
Godver die laatste tweequote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Aapmensch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In bijna alle gevallen dat zoiets geroepen wordt is mollig al 10 haltes geleden geweest.
Let ook op de plotselinge noodzaak om iets 'geks' met de kleding, make-up of het haar te doen zodra ze dik zijn.
Omdat 0 en 6 nog enige vormen vertonen van een vrouw. Min of meer. 1 is echt een plank en 7 gewoon blubber.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom 1 en 7 niet en 0 en 6 bijvoorbeeld wel?
Ah er zit dus een weldoordachte filosofie achterquote:Op zondag 7 juli 2013 20:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat 0 en 6 nog enige vormen vertonen van een vrouw. Min of meer. 1 is echt een plank en 7 gewoon blubber.
Gemiddelde man is zelf dik, die zal niet gaan stemmen op een slanker model. Er is geen fitte man die niet liever een model heeft dan een dikkerdje(volslank)quote:
Maar in ieder geval iedereen behalve 0, 1 , 6 en 7 zou je wel hitten toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah er zit dus een weldoordachte filosofie achter![]()
![]()
Eentje die ik overigens absoluut niet deel![]()
Dit echt geloven.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Aloria het volgende:
Laatst nog vrouwen tegen de mannen of iets gekeken.
Daar mochten de vrouwen kiezen wat de man nu het aantrekkelijkst vond. Een vrouw dat inderdaad mooi vol was of een foto model. De volle vrouw won![]()
![]()
Ik zit dus goed![]()
En ditquote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit echt geloven.Het blijft tv, natuurlijk.
Ik heb eens iemand in het ziekenhuis gezien die 21kg woog (en maar een paar cm korter was), dat was echt bizar. 30 kilo is op zich niet heel uitzonderlijk; extreem wel, maar er zijn genoeg anorexiapatienten (dat heb ik dan niet, bij mij komt het door m'n darmen. Een ileus van een half jaar met continu overgeven, daar kan geen intraveneuze voeding tegenop) die het halen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het kan op zich wel, maar dan loop je niet echt rond, lijkt me. Dan ben je toch dusdanig verzwakt dat je spieren dat niet kunnen houden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2,3,4,8 iig wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar in ieder geval iedereen behalve 0, 1 , 6 en 7 zou je wel hitten toch?
doe eens foto ruilen met mijquote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Aloria het volgende:
Laatst nog vrouwen tegen de mannen of iets gekeken.
![]()
Ik zit dus goed![]()
Serieus? Ik zie met warm weer alleen maar schaars geklede mooie meisjes eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef SchoneZoon het volgende:
Wauww ik was de afgelopen dagen bijna de hele dag buiten (van strand tot stad) en minstens 95% van de vrouwen had ranzige dikke blubberbenen![]()
Met een broek aan zou het niet opvallen, maar zonder broek zie je gewoon dat ze een goor blubberlichaam hebben
Vanzelfsprekend zijn die er zat maar een groot deel van de lichamen is gewoon lelijk. Wanneer je naar het zuiden of het oosten van het continent gaat is het allemaal al tien keer beter.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Serieus? Ik zie met warm weer alleen maar schaars geklede mooie meisjes eigenlijk.
Nee, alleen op het platteland. Ts valt hier keihard door de mand. Daarnaast moeten die vrouwen lekker zelf weten hoe dik ze willen worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
Weide kleding, draag je dat in de stad?????
Heeft ze een concentratiekamp overleefd?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Spuitkak het volgende:
Niks mis met consuminderen.
[ afbeelding ]
Zou best kunnen, maar hoe maak jij dit op uit de openingspost?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:19 schreef Poepje-miauw het volgende:
TS is echt zo''n metro-sexuele zeikerd, die een lichaam met uitstekende botjes wilt, lekker man
Dat zeg je omdat je zelf 'chubby' bent (referentie: jouw FoBo), je weet zelf ook wel dat een uitstekend buikje gewoon niet mooi staat maar toch wel bij 4 van de 5 vrouwen voorkomt.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Onterechte klacht.
De TS weet gewoon niet wat mooie vrouwen zijn.
Dat is hoe echte vrouwen eruit zien hoor. Mannen wennen er maar gewoon aanquote:Op maandag 8 juli 2013 01:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat je zelf 'chubby' bent (referentie: jouw FoBo), je weet zelf ook wel dat een uitstekend buikje gewoon niet mooi staat maar toch wel bij 4 van de 5 vrouwen voorkomt.
Nogmaals, zo zonde. Zulke mooie vrouwen maar dan hun lichaam verloochenen
Wat weet jij er nou vanquote:Op maandag 8 juli 2013 01:51 schreef Levolution het volgende:
Geen white knight, maar ik kan chubby wel waarderen.
Maar niet van die vieze dikke wijven die denken dat ze mooi chubby zijn terwijl ze gewoon dikke pens en geen kont of tieten hebben. Als je chubby bent moet je wel curvy zijn en mooi kopje enzo hebben.
Alles wat niet blond isquote:Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend zijn die er zat maar een groot deel van de lichamen is gewoon lelijk. Wanneer je naar het zuiden of het oosten van het continent gaat is het allemaal al tien keer beter.
Wat een misinterpretatie van mijn post.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mooi en het maakt niet uit dat ik wat dikker ben.
Oké.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mooi en het maakt niet uit dat ik wat dikker ben.
Misschien heb ik wel een buikje?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een misinterpretatie van mijn post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |