2,3,4,8 iig wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar in ieder geval iedereen behalve 0, 1 , 6 en 7 zou je wel hitten toch?
doe eens foto ruilen met mijquote:Op zondag 7 juli 2013 20:41 schreef Aloria het volgende:
Laatst nog vrouwen tegen de mannen of iets gekeken.
Daar mochten de vrouwen kiezen wat de man nu het aantrekkelijkst vond. Een vrouw dat inderdaad mooi vol was of een foto model. De volle vrouw won![]()
![]()
Ik zit dus goed![]()
Serieus? Ik zie met warm weer alleen maar schaars geklede mooie meisjes eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef SchoneZoon het volgende:
Wauww ik was de afgelopen dagen bijna de hele dag buiten (van strand tot stad) en minstens 95% van de vrouwen had ranzige dikke blubberbenen![]()
Met een broek aan zou het niet opvallen, maar zonder broek zie je gewoon dat ze een goor blubberlichaam hebben
Vanzelfsprekend zijn die er zat maar een groot deel van de lichamen is gewoon lelijk. Wanneer je naar het zuiden of het oosten van het continent gaat is het allemaal al tien keer beter.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Serieus? Ik zie met warm weer alleen maar schaars geklede mooie meisjes eigenlijk.
Nee, alleen op het platteland. Ts valt hier keihard door de mand. Daarnaast moeten die vrouwen lekker zelf weten hoe dik ze willen worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
Weide kleding, draag je dat in de stad?????
Heeft ze een concentratiekamp overleefd?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Spuitkak het volgende:
Niks mis met consuminderen.
[ afbeelding ]
Zou best kunnen, maar hoe maak jij dit op uit de openingspost?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:19 schreef Poepje-miauw het volgende:
TS is echt zo''n metro-sexuele zeikerd, die een lichaam met uitstekende botjes wilt, lekker man
Dat zeg je omdat je zelf 'chubby' bent (referentie: jouw FoBo), je weet zelf ook wel dat een uitstekend buikje gewoon niet mooi staat maar toch wel bij 4 van de 5 vrouwen voorkomt.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Onterechte klacht.
De TS weet gewoon niet wat mooie vrouwen zijn.
Dat is hoe echte vrouwen eruit zien hoor. Mannen wennen er maar gewoon aanquote:Op maandag 8 juli 2013 01:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat je zelf 'chubby' bent (referentie: jouw FoBo), je weet zelf ook wel dat een uitstekend buikje gewoon niet mooi staat maar toch wel bij 4 van de 5 vrouwen voorkomt.
Nogmaals, zo zonde. Zulke mooie vrouwen maar dan hun lichaam verloochenen
Wat weet jij er nou vanquote:Op maandag 8 juli 2013 01:51 schreef Levolution het volgende:
Geen white knight, maar ik kan chubby wel waarderen.
Maar niet van die vieze dikke wijven die denken dat ze mooi chubby zijn terwijl ze gewoon dikke pens en geen kont of tieten hebben. Als je chubby bent moet je wel curvy zijn en mooi kopje enzo hebben.
Alles wat niet blond isquote:Op zondag 7 juli 2013 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend zijn die er zat maar een groot deel van de lichamen is gewoon lelijk. Wanneer je naar het zuiden of het oosten van het continent gaat is het allemaal al tien keer beter.
Wat een misinterpretatie van mijn post.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mooi en het maakt niet uit dat ik wat dikker ben.
Oké.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mooi en het maakt niet uit dat ik wat dikker ben.
Misschien heb ik wel een buikje?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een misinterpretatie van mijn post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |