Jouw chick Katrien is een slet dus wat doe je tof dan.quote:
Ja maar daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 8 juli 2013 01:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hup, harder trainen en minder eten dan.
Gewoon je caloriebehoefte -5% doen. Scheelt bijna niets in je eten, maar je wordt wel steeds dunner. Dit scheelt ongeveer één boterham per dag.quote:
3 4 en 5 niks mee, maja ook weer precies in de goede verhoudingen, de borsten van mevr 2 bij mevr 4 of 5 is wat minder natuurlijk, en de lengte hebben ze ook allemaal meequote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
1 op de 50 (jongeren) is dus echt onzin. Tenzij je doelt op een bodybuilder lichaam ofzo. Ik zie een stuk meer jongens/mannen rondlopen met een fit figuur als vrouwen in ieder geval. Maarja, volgens mij zit het bij vrouwen in de genen om wat dikker te zijn - en dus lastiger om slank te blijven/zijn - dus echt negatief kan ik er niet over zijn ofzo.
Dit is een plaatje welke ik op internet gevonden heb:
[ afbeelding ]
Als ik naar NL kijk (en dan voornamelijk studentes) denk ik dat het figuur van nummer 4 hier "normaal" is. Een vrouw met figuur nummer 2 kan bij wijze elke man wel krijgen hierWeet niet waar nummer 2 uit die foto normaal is want dan wil ik daar wel heen emigreren
Ik vind 4 al wat minder eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 juli 2013 02:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
3 4 en 5 niks mee, maja ook weer precies in de goede verhoudingen, de borsten van mevr 2 bij mevr 4 of 5 is wat minder natuurlijk, en de lengte hebben ze ook allemaal mee
Ik ben zelf donkerblond. Maar geilen op germanen is echt -triljardquote:Op maandag 8 juli 2013 02:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haten op blond
Noord-Europese ras
De rest
Als je zelf niet voor in de rij stond sja kun je ook geen hoge eisen terug verwachten natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 02:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind 4 al wat minder eerlijk gezegd
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:19 schreef Ennn91 het volgende:
Ik vind dit soort gezeur altijd nogal vrij kansloos als je zelf niet tot perfectie behoort. Dus als de TS geen Zac Efron is of Jake Gyllenhaal is het nogal dommig om hierover een klacht te maken.
dikkerdje gespotquote:Op zondag 7 juli 2013 17:31 schreef Ennn91 het volgende:
[..]
Lelijke mannen zijn lelijk, lelijke mannen met spieren zijn nog steeds lelijk.
Maar vrouwen worden gemiddeld ook steeds langer.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gemiddeld gewicht van de vrouw ligt zo rond de 70 kilo, best zwaar voor een vrouw.
[ afbeelding ]
Dat is wel zo maar dat is gemiddeld in Nederland he, ik geloof dat Groningen wat betreft vrouwen de dikste provincie is waar een vrouw gemiddeld rond de 80 weegt. Nu worden vrouwen wel langer maar de gemiddelde lengte van een vrouw ligt rond de 1.70 als ik me niet vergis, dus veel te zwaar. Overigens geldt dat net zo goed voor mannen.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar vrouwen worden gemiddeld ook steeds langer.
Oh dat weet ik allemaal niet. Kan wel kloppen. Ik ben momenteel in China, hier zijn de vrouwen broodmager, voel me hier ook al dikquote:Op maandag 8 juli 2013 09:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar dat is gemiddeld in Nederland he, ik geloof dat Groningen wat betreft vrouwen de dikste provincie is waar een vrouw gemiddeld rond de 80 weegt. Nu worden vrouwen wel langer maar de gemiddelde lengte van een vrouw ligt rond de 1.70 als ik me niet vergis, dus veel te zwaar. Overigens geldt dat net zo goed voor mannen.
Voor mij alleen 2,3 en 8.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
1 op de 50 (jongeren) is dus echt onzin. Tenzij je doelt op een bodybuilder lichaam ofzo. Ik zie een stuk meer jongens/mannen rondlopen met een fit figuur als vrouwen in ieder geval. Maarja, volgens mij zit het bij vrouwen in de genen om wat dikker te zijn - en dus lastiger om slank te blijven/zijn - dus echt negatief kan ik er niet over zijn ofzo.
[ afbeelding ]
Als ik naar NL kijk (en dan voornamelijk studentes) denk ik dat het figuur van nummer 4 hier "normaal" is. Een vrouw met figuur nummer 2 kan bij wijze elke man wel krijgen hierWeet niet waar nummer 2 uit die foto normaal is want dan wil ik daar wel heen emigreren
Zac Efronquote:Op zondag 7 juli 2013 17:19 schreef Ennn91 het volgende:
Ik vind dit soort gezeur altijd nogal vrij kansloos als je zelf niet tot perfectie behoort. Dus als de TS geen Zac Efron is of Jake Gyllenhaal is het nogal dommig om hierover een klacht te maken.
Als Nederlandse man voel je je helemaal een reus daar in Azië.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh dat weet ik allemaal niet. Kan wel kloppen. Ik ben momenteel in China, hier zijn de vrouwen broodmager, voel me hier ook al dik
Haha ja, straks wordt Bieberkid er ook nog bij gehaald. Bij die twee lijk ik wel de governatorquote:
Ik voel me ook nog best oke hierquote:Op maandag 8 juli 2013 09:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als Nederlandse man voel je je helemaal een reus daar in Azië.
En dan nog op FOK! zitten ook.
Zo, dat is het betere levenquote:Op maandag 8 juli 2013 09:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik voel me ook nog best oke hier
Ben op mijn neefje aan het passen![]()
En blijf hier toch 8 weken, tijd zat
Ik denk dat ik nu tussen de 4 en 5 in zit. Maar mijn doel is 3.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:56 schreef ssebass het volgende:
Is ook niet gek dat ze hier bijna allemaal te dik zijn. Op facebook zie je ook alleen maar weer foto's van cupcakes e.d. langskomen. Sporten is hier ook niet gebruikelijk. Als ze al sporten is het meer het idee dat ze sporten dan daadwerkelijk iets intensiefs doen. Ja natuurlijk word je dan dik.
Als ik dat vergelijk met California dan is dat wel een wereld van verschil. Vrouwen echt goed strak lichaam. Helaas laat het hoofd vaak te wensen over en die stem....
[..]
Voor mij alleen 2,3 en 8.
Doe zo'n foto in een spoiler debiel!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Spuitkak het volgende:
Niks mis met consuminderen.
[ afbeelding ]
3,4 of 5. Any given sunday! Hoewel ik 2 wel mooi slank vind, gaat mijn voorkeur eerder uit naar 3, 4 of 5.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet jij je fat ass niet op Instagram zetten om te kunnen klagen over aandacht?quote:
Dat is fijn om te lezenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:26 schreef z3bra het volgende:
[..]
3,4 of 5. Any given sunday! Hoewel ik 2 wel mooi slank vind, gaat mijn voorkeur eerder uit naar 3, 4 of 5.
4 is al mwah 5 is ieksquote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja wow een fokker vindt 3, 4 of 5 leuk wow wow wow, koop een taart en vier het snel!!!!
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja wow een fokker vindt 3, 4 of 5 leuk wow wow wow, koop een taart en vier het snel!!!!
Ik denk niet dat het een vrijwillige keuze is hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is me wel opgevallen dat er veel Fokkers zijn op 'chubby' vallen. Irl ken ik er minder
Interessant punt. Hoe zou dat komen? Is er een 'dwang' om voor slank te kiezen wanneer daarnaar gevraagd wordt?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Het is me wel opgevallen dat er veel Fokkers zijn op 'chubby' vallen. Irl ken ik er minder
Al die maagdelijke fokkers zijn al blij als het een vrouw isquote:Op maandag 8 juli 2013 10:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op maandag 8 juli 2013 10:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu tussen de 4 en 5 in zit. Maar mijn doel is 3.
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:46 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een vrijwillige keuze is hoor
Zou kunnen, al zie ik laatste tijd wel vaker een ecto lopen met een vollere vrouw. Ziet er niet uit vind ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:47 schreef z3bra het volgende:
[..]
Interessant punt. Hoe zou dat komen? Is er een 'dwang' om voor slank te kiezen wanneer daarnaar gevraagd wordt?
Mee eensquote:Op maandag 8 juli 2013 10:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Al die maagdelijke fokkers zijn al blij als het een vrouw is![]()
Kan niet geloven dat mannen 4 of 5 verkiezen boven 2 of 3. Die nummer vijf is gewoon echt al een blob en niet gezond.
[..]
Goed zoGezond eten en sporten dan moet het zeker lukken. Ga je je ook een stuk beter voelen. Meer energie en mentaal ook een boost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |