Ik ga m'n best doenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
Goed zoGezond eten en sporten dan moet het zeker lukken. Ga je je ook een stuk beter voelen. Meer energie en mentaal ook een boost.
Misschien dat ik ook wel voor 2 ga, afhankelijk van hoe het er bij mij uitziet. Ik heb niet een bepaald doel of gewicht, ik ga gewoon tot ik tevreden ben met mijn lichaam.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens
3 vind ik persoonlijk mooist als de rondingen op de goeie plekken zitten, maar dat is in meeste gevallen niet zo.
dat. Ik ookquote:Op maandag 8 juli 2013 10:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook wel voor 2 ga, afhankelijk van hoe het er bij mij uitziet. Ik heb niet een bepaald doel of gewicht, ik ga gewoon tot ik tevreden ben met mijn lichaam.
Persoonlijk komt dat op mij over als onhygienisch, ongezond en lui.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:01 schreef Zomerwiet het volgende:
Wat is er mis met een welvaartslaagje![]()
Ik vind daar niets mis mee
Valt heus mee, ik ben 2 gemixt met 8.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:58 schreef z3bra het volgende:
Hoe mooi 8 ook is, dat is de beloning na lang, hard werken. En inderdaad, als je dat haalt is het prachtig en zal slechts een enkele 'feeder' je niet willen maar ik denk niet dat dat is weggelegd voor de 'gemiddelde vrouw'.
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:01 schreef Zomerwiet het volgende:
Goed bezigquote:Op maandag 8 juli 2013 11:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Valt heus mee, ik ben 2 gemixt met 8.
Sport 5 à 6 uurtjes per week
Bullshit.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Valt heus mee, ik ben 2 gemixt met 8.
Sport 5 à 6 uurtjes per week
Preciesquote:Op maandag 8 juli 2013 11:01 schreef Zomerwiet het volgende:
Wat vet hoort bij een mens. Of denk je dat borsten uit constant opgezwollen klieren bestaan? Het probleem is dat veel mensen (vrouwen) het verschil tussen dat beetje vet en die 12 bastognekoekjes bij de koffie met suiker niet begrijpen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb ook een welvaartslaagje.
12 koekjes is mij wat teveel van het goede. Maar 2 of 3 neem ik soms welquote:Op maandag 8 juli 2013 11:34 schreef z3bra het volgende:
[..]
Wat vet hoort bij een mens. Of denk je dat borsten uit constant opgezwollen klieren bestaan? Het probleem is dat veel mensen (vrouwen) het verschil tussen dat beetje vet en die 12 bastognekoekjes bij de koffie met suiker niet begrijpen.
We houden van jouw spekjesquote:Op maandag 8 juli 2013 11:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
12 koekjes is mij wat teveel van het goede. Maar 2 of 3 neem ik soms wel.
Omdat ik vind dat daar niks mis mee isquote:
Ja en lees: gemixtquote:Op maandag 8 juli 2013 11:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bullshit.
oh wacht, ik dacht aan 9, keek nog eens terug, beetje 8 kan wel
Ik ben nog lichter dan de gemiddelde vrouw.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gemiddeld gewicht van de vrouw ligt zo rond de 70 kilo, best zwaar voor een vrouw.
[ afbeelding ]
Ja maar ze hebben nu ook allemaal dikkere tieten.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:40 schreef JosefDettelbacher het volgende:
dat meiden allemaal dikker zijn dan vroeger, dus....
Dan moet je gaan bulken, veel boterhammen met pindakaas eten en dergelijke.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben nog lichter dan de gemiddelde vrouw.
Ik moet binnenkort eens een stedentrip naar Groningen doen, heb veel mensen lof zien uiten over Groningen.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
Valt wel mee eigenlijk, op een mooie dag in Groningen in de stad zie ik niets anders dan mooie lichamen en lekkere studentes
Of ik filter die andere shit automatisch er uit. Maar echt niets te klagen.
Daar komt het door, studentes zijn allemaan van die fatties. Komt door al dat bier en bitterballen en die ranzige levensstijl.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Nu woon ik ook nog eens in de stad waar volgens een poll de mooiste studentes wonen
5kg erbij in 2,5 maand, maar lijk nu te stallen, moet mijn kCal inname weer iets verhogen.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je gaan bulken, veel boterhammen met pindakaas eten en dergelijke.
Wat bedoel je met een ranzige levensstijl?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar komt het door, studentes zijn allemaan van die fatties. Komt door al dat bier en bitterballen en die ranzige levensstijl.
Ik heb het idee dat er in Amerika veel meer wordt gesport ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:56 schreef ssebass het volgende:
Als ik dat vergelijk met California dan is dat wel een wereld van verschil. Vrouwen echt goed strak lichaam. Helaas laat het hoofd vaak te wensen over en die stem....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |