quote:Five passes on the menu
"If you can say yesterday's stage could effectively be summed up, as far as the favourites are concerned, as a hill-climb decided on the final ascent, today's menu will have another flavour entirely? Firstly, it's a relatively short stage (165km). Next, it is extremely difficult, featuring no fewer than five passes. Our aim? To complicate the racing strategy and maintain the suspense? That's why there is a long and demanding 30km descent into the finish at Bagnères-de-Bigorre. We thought it might inspire the likes of Nibali or Evans to put together an interesting tactical plan in the hope of destabilising the likely dominance of the Sky Pro Cycling team."
Dan nog is het steil.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Stijl begin? Het kaartje liet toch wat anders zien dacht ik
Ja inderdaad, laten we het daar weer eens over gaan hebben. Het was net een half uurtje stil.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:31 schreef Keyos het volgende:
Wat een afgang is het eigenlijk ook dat die Gesink er weer niet bij is om Mollema te helpen.
Dat had ie nog zo beloofdquote:Op zondag 7 juli 2013 13:31 schreef Keyos het volgende:
Wat een afgang is het eigenlijk ook dat die Gesink er weer niet bij is om Mollema te helpen.
Wellicht wat minder inspiratie.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:31 schreef Keyos het volgende:
Gesink uit 2010 had hierbij gezeten.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja inderdaad, laten we het daar weer eens over gaan hebben. Het was net een half uurtje stil.
De Gesink van 2010 had gisteren 2e geworden.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gesink uit 2010 had hierbij gezeten.
Inderdaad, drie grote rondes in een jaar gaan rijden. Slim.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gesink moet gewoon lekker de Vuelta gaan rijden
Of verkassen naar Vacansoleil voor een salaris dat hij waard is.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gesink moet gewoon lekker de Vuelta gaan rijden
Deed Sastre ook, 3x top 10quote:Op zondag 7 juli 2013 13:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, drie grote rondes in een jaar gaan rijden. Slim.
1'20quote:Op zondag 7 juli 2013 13:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Nog maar een minuut en 10 sec. achterstand voor Porte....
Volgend jaar dan.. Dan neem je hem gewoon niet mee naar de Tour..quote:Op zondag 7 juli 2013 13:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, drie grote rondes in een jaar gaan rijden. Slim.
Tenzij de Schleck en Contador van 2010 hadden meegereden.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De Gesink van 2010 had gisteren 2e geworden.
iddquote:Op zondag 7 juli 2013 13:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja inderdaad, laten we het daar weer eens over gaan hebben. Het was net een half uurtje stil.
Ik vind de Alpen duidelijk mooier en beterquote:Op zondag 7 juli 2013 13:32 schreef Wombcat het volgende:
Misschien volgend jaar toch maar weer eens naar de Pyreneën.
Om daarvoor in aanmerking te komen moet hij nog een pak slechter gaan rijden.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Of verkassen naar Vacansoleil voor een salaris dat hij waard is.
Kneteman is er niks bij.quote:
Ik niet. In de Pyreneën wel wisselvalliger weer.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vind de Alpen duidelijk mooier en beter
Dus dezelfde strekking..2010 telt niet anno 2013.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tenzij de Schleck en Contador van 2010 hadden meegereden.
twitter:GioLippens twitterde op zondag 07-07-2013 om 13:32:05Bram Tankink zou na zijn val in de afdaling van de Menté weer op de fiets zitten. Nico Verhoeven gebeld, hij wist niet hoe het met Tank is reageer retweet
#FIYOLOquote:Op zondag 7 juli 2013 13:35 schreef Greenpeas het volgende:
De bril van Hesjedal. Swag!
[ afbeelding ]
Knap als je daar doorheen kunt kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:35 schreef Greenpeas het volgende:
De bril van Hesjedal. Swag!
[ afbeelding ]
Wat wil je dan, zelf eraf gereden worden door de Skytrain?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuke tactiek van Saxo en Movistar momenteel. "Froome is geïsoleerd, laten we 'm zo snel mogelijk naar de finish sleuren, zodat hij geheel geïsoleerd in onze wielen aankomt. Dat zal 'm leren!"
Ze willen Porte er van afrijden...ze rijden dus voor de 2e plaats.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuke tactiek van Saxo en Movistar momenteel. "Froome is geïsoleerd, laten we 'm zo snel mogelijk naar de finish sleuren, zodat hij geheel geïsoleerd in onze wielen aankomt. Dat zal 'm leren!"
Aan de andere kant willen ze ook de Skytrein niet terug hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijven aanvallen, dat moeten ze doen, ze hebben volk genoeg.
Deze Sky-trein rijdt er niemand af.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat wil je dan, zelf eraf gereden worden door de Skytrain?
Laatste berg Froome eraf rijden, geen probleemquote:Op zondag 7 juli 2013 13:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen Porte er van afrijden...ze rijden dus voor de 2e plaats.
Ze kunnen er ook moeilijk vanuit gaan dat iedereen al vanaf 11:!5 voor de buis zit.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:37 schreef Pino112 het volgende:
"Mocht u later hebben ingeschakeld"
Ik heb al 6 keer bingo.
Verschil neemt afquote:
Als je nu Porte uitschakelt, kun je op de volgende berg nog verder naar voren kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen Porte er van afrijden...ze rijden dus voor de 2e plaats.
Alleen de eckte eckte.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook moeilijk vanuit gaan dat iedereen al vanaf 11:!5 voor de buis zit.
Eerst Porte niet terug laten komen op het vlakke en daarna pas aanvallen lijkt me.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijven aanvallen, dat moeten ze doen, ze hebben volk genoeg.
Als feiten geen argumenten meer zijn...quote:
Rui Costa staat al op 2'45; Quintana op 3'21. Die gaan de tour niet winnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Deze Sky-trein rijdt er niemand af.
Movistar heeft 3 pionnen om mee te spelen, dat is een luxe.
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eerst Porte niet terug laten komen op het vlakke en daarna pas aanvallen lijkt me.
Daardoor kunnen wij alles zo goed in beeld krijgenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef marcodej het volgende:
Er rijden echt 54000 motoren mee in de koers.
Denk het niet hoor, dit wordt een algemeen pardonnetje.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dinsdag wordt het koersen met een zeer uitgedund peloton...
als ze nou allemaal een camera haddenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef marcodej het volgende:
Er rijden echt 54000 motoren mee in de koers.
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Schande dat Belkin Gesink heeft meegenomen. Ten Dam verricht nu al het werk dat Gesink zou moeten doen, omdat Gesink niet sterk genoeg is. Dat zegt ie zelf ook. Waarom wordt ie dan alsnog geselecteerd?
Die van Orica GreenEdge?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe ver zou de bus al op achterstand rijden?
'Naam xx van de Belkinploeg' ook zo vaak gehoord al.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:39 schreef Kopsterk het volgende:
'In de remmen knijpen' is er ook één voor een Dijkstra-bingo
De rest van Movistar staat nog dicht genoeg om bij de eerste de beste aanval terug gevaarlijk te worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit.
Je kunt wel als een dolle gaan aanvallen, maar Froome gaat Valverde en Contador niet laten gaan. De rest van Movistar is niet gevaarlijk. Dus eerst Porte uitschakelen, daarna verder zien.
Mag hopen van niet.. Denk dat er genoeg renners achter de bus aan zitten ook, Ferrari bijvoorbeeldquote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, dit wordt een algemeen pardonnetje.
Overigens had het gekund natuurlijk, als ze in de vallei 110% de kaart Costa hadden getrokken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit.
Je kunt wel als een dolle gaan aanvallen, maar Froome gaat Valverde en Contador niet laten gaan. De rest van Movistar is niet gevaarlijk. Dus eerst Porte uitschakelen, daarna verder zien.
Idd doe dan Tjallingi ofoquote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Schande dat Belkin Gesink heeft meegenomen. Ten Dam verricht nu al het werk dat Gesink zou moeten doen, omdat Gesink niet sterk genoeg is. Dat zegt ie zelf ook. Waarom wordt ie dan alsnog geselecteerd?
Ten Dam verricht helemaal geen extra werk.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
En dan in de eerste de beste bergetappe die tijd weer te verliezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De rest van Movistar staat nog dicht genoeg om bij de eerste de beste aanval terug gevaarlijk te worden.
Rui Costa misschien, Quintana is even goed als de rest van de top 5 (behalve Froome uiteraard).quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan in de eerste de beste bergetappe die tijd weer te verliezen.
En over de spaans engelse oorlogquote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef Pedroso het volgende:
Mollema heeft onderweg nog even een boek uitgelezen over de Franse Revolutie.
Wat is dat toch met Mollema en boeken dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef Pedroso het volgende:
Mollema heeft onderweg nog even een boek uitgelezen over de Franse Revolutie.
Dat had gekund, maar die zie ik toch wel weer tijd verliezen in de Alpen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Overigens had het gekund natuurlijk, als ze in de vallei 110% de kaart Costa hadden getrokken.
Ze kunnen het zo nog een keer proberenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De rest van Movistar staat nog dicht genoeg om bij de eerste de beste aanval terug gevaarlijk te worden.
Mijn vriendin is verliefd sinds ze die heeft gezien.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef fl4puit het volgende:
Even wat anders, wat vinden jullie van de Radioshack fietsen in Bianchi kleur?
Stop eens met dit gezeik of doe het in het Belkintopic.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Maar Quintana gaat 5 minuten in de tijdritten verliezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Rui Costa misschien, Quintana is even goed als de rest van de top 5 (behalve Froome uiteraard).
he ja, laten we nu eens gaan analyseren waarom Gesink mee mag doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoezo hadden ze sky erafgereden?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:36 schreef marcodej het volgende:
Movistar heeft het door. Sky mag niet terugkomen.
zo lang zijn die tijdritten nietquote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar Quintana gaat 5 minuten in de tijdritten verliezen.
Valt wel mee denk ik. Als de bus tempo erin heeft dan verliezen ze niet enorm veel op zo'n kopgroepje.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dinsdag wordt het koersen met een zeer uitgedund peloton...
Eens, maar dan had je na vandaag in elk geval een voordeel gehad. En het gat had verdomd groot kunnen worden, gezien de omvang van de groep toen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat had gekund, maar die zie ik toch wel weer tijd verliezen in de Alpen.
Quintana is een meer dan degelijke tijdrijder. Moet op Porte en Froome na niemand vrezen in tijdritten, waarschijnlijk zelfs beter dan de huidige versie van Contador. En in een klimtijdrit kan hij waarschijnlijk Porte vlotjes pakken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat Quintana tegenwoordig betere tijdritten rijdt dan Valverdequote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Als de bus tempo erin heeft dan verliezen ze niet enorm veel op zo'n kopgroepje.
OK. Maar dan hebben ze dus 2 man om mee te 'spelen: Valverde en Quintana. Gezien de aard van deze etappe, lange afdaling op einde, ga je dan niet nu al aanvallen. En Quintana daalde niet al te best gisteren. Dus als die een minuut pakt , dan verliest 'ie dat wel weer.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Rui Costa misschien, Quintana is even goed als de rest van de top 5 (behalve Froome uiteraard).
Dagsucces, verwacht hem wel in de Alpen. Eerder schandalig dat Nordhaug nergens te bekennen is, terwijl dat de belangrijkste man voor de tour voor Mollema moest zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
In de Ronde van het Baskenland moest hij maar 17 seconden toegeven op Martin. Was wel heuvelachtig maar toch.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Quintana daalde gisteren helemaal niet slecht, okee niet zo goed als Kennaugh/Froome.. Maar lang niet zo slecht als Pinotquote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Maar dan hebben ze dus 2 man om mee te 'spelen: Valverde en Quintana. Gezien de aard van deze etappe, lange afdaling op einde, ga je dan niet nu al aanvallen. En Quintana daalde niet al te best gisteren. Dus als die een minuut pakt , dan verliest 'ie dat wel weer.
Ook over andere ploegen dan? Dus niks over dat Froome alleen vooraan zit?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Stop eens met dit gezeik of doe het in het Belkintopic.
Uh, oké.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
Hoera. Ik krijg net door dat ik de twee bergetappes op donderdag en vrijdag definitief vrij heb.
Heb je gezien hoe veel mensen er op 3 minuten van de kopgroep reden? Daar zat ook flink wat 2e en 3e garnituur bij.quote:
Speciaal vrij voor gevraagd ja?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
Hoera. Ik krijg net door dat ik de twee bergetappes op donderdag en vrijdag definitief vrij heb.
In deze vorm gaat hij geen etappe winnen hoor. En dat van Nordhaug ben ik met je eens. Dit gaat Belkin opbreken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dagsucces, verwacht hem wel in de Alpen. Eerder schandalig dat Nordhaug nergens te bekennen is, terwijl dat de belangrijkste man voor de tour voor Mollema moest zijn.
Nee, je moet nu Nou En. zeggen.quote:
Nerdjequote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
Vragen over de moderatie mag je stellen in het FB-topic van dit subforum.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook over andere ploegen dan? Dus niks over dat Froome alleen vooraan zit?
werkenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
Eens, Gesink is meer de vrijbuiter. Nordhaug zou Mollema in de bergen moeten bijstaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dagsucces, verwacht hem wel in de Alpen. Eerder schandalig dat Nordhaug nergens te bekennen is, terwijl dat de belangrijkste man voor de tour voor Mollema moest zijn.
Ok, dan onderschat ik hem misschien een beetje, maar hij moet vandaag minimaal 4 a 5 minuten pakken, wil hij gevaarlijk voor Froome worden. Ook gisteren verloor hij gewoon 2 minuten.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef Sasman het volgende:
[..]
In de Ronde van het Baskenland moest hij maar 17 seconden toegeven op Martin. Was wel heuvelachtig maar toch.
Stuurde van de week een Tweet dat hij in de eerste 6 dagen al 3 boeken had gelezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Mollema en boeken dan?
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stuurde van de week een Tweet dat hij in de eerste 6 dagen al 3 boeken had gelezen.
Ducrot, echt, met je menselijke maat._
Hopelijk heeft die een ban voor de rest van de Tourquote:Op zondag 7 juli 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drie Belgen in de kopgroep. Waar is Capuchon_Jongen?
2.00quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Wombcat het volgende:
Waar hangt de groep Porte nu uit? (op welke achterstand).
2:02quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Wombcat het volgende:
Waar hangt de groep Porte nu uit? (op welke achterstand).
erg hequote:Op zondag 7 juli 2013 13:48 schreef De_Fietser het volgende:
Ik ben er weer!
Schakel ik in, eerste wat ik hoor: "De menselijke maat is terug"
ja, die kan echt in de bingo.quote:
Da's leuk voor je.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik loop steeds te reageren in het verkeerde topic
Nounou, Flecha won toch mooi bijna dat sprintje eergisteren.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Szura het volgende:
Het is dat De Gendt wonderbaarlijk genoeg vooraan meerijdt maar voor de rest is Vacansoleil helemaal niks. Poels stelt zwaar teleur.
Hopelijk niet per abuis aankomende donderdag en vrijdagquote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
Best apart dat Westra niet mee kan, in die kortere meerdaagse koersen staat hij altijd kort in het klassement.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:48 schreef marcodej het volgende:
Van Poppel, Westra en Boeckmans samen helemaal achterin in koers.
Kijk NOS. Herbert zal het je zo graag vertellenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over de etappe tot nu toe ? Ik ben beetje te laat ingeschakeld.
Wilde ik net typen, matigheid troef daar.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Szura het volgende:
Het is dat De Gendt wonderbaarlijk genoeg vooraan meerijdt maar voor de rest is Vacansoleil helemaal niks. Poels stelt zwaar teleur.
Jaren gewacht om de eerste keer een Tour-col te beklimmen en dan gelijk weer met de voeten op aarde terug gezet. Heeft wel een excuus natuurlijk gelet op zijn malheur maar heeft nog een lange weg te gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Szura het volgende:
Zie Mollema er ook echt wel voor aan om alleen te eten, fietsen en boeken te lezen 3 weken lang tijdens dit circus, die trekt zich echt nergens wat van aan.quote:
Sponsors staan te dringen om hier geld in te steken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Szura het volgende:
Ze fietsen. Hard.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over de etappe tot nu toe ? Ik ben beetje te laat ingeschakeld.
Sky heeft de eigen ploeg opgerookt op de Portet d'Aspet omdat ze geen kopgroep ruimte willen geven. Froome geïsoleerd in het peloton.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ook lang niet altijd. En dat doet hij voornamelijk op basis van zijn tijdrit.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Best apart dat Westra niet mee kan, in die kortere meerdaagse koersen staat hij altijd kort in het klassement.
Misschien heeft Rabobank nog een paar miljoen over.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sponsors staan te dringen om hier geld in te steken.
Hoogerland won hem gewoon gisteren en de Gendt vandaag ookquote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nounou, Flecha won toch mooi bijna dat sprintje eergisteren.
Ben wel benieuwd wat hij leest danquote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zie Mollema er ook echt wel voor aan om alleen te eten, fietsen en boeken te lezen 3 weken lang tijdens dit circus, die trekt zich echt nergens wat van aan.
De Gendt is weer opgepept door Bakelants.
Leek erop dat ze gelost werden.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Sheepcidus het volgende:
rijden porte en kennaugh nou weg of worden ze gelost?
Was vorige maand anders al weer best goedquote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
Jaren gewacht om de eerste keer een Tour-col te beklimmen en dan gelijk weer met de voeten op aarde terug gezet. Heeft wel een excuus natuurlijk gelet op zijn malheur maar heeft nog een lange weg te gaan.
Wel veel meer terecht.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
Dat gezeik over Vacansoleil is even irritant als dat over Gesink en Belkin
Volgens Daan L. zijn er 3 opties voor een doorstart: http://wielerflits.nl/nie(...)-voor-doorstart.htmlquote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sponsors staan te dringen om hier geld in te steken.
Pereiro is ook een prima klassementsrenner?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef De_Fietser het volgende:
Als je 3e wordt ben je toch een prima klassementsrenner?
Lijkt mij welquote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef De_Fietser het volgende:
Derde is de tweede verliezerquote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef De_Fietser het volgende:
Ze moeten gewoon niet meedoen aan de Tour als ze er niks van bakken.. Dan kan je beter meedoen met Ronde van Qinghai Lakequote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
Gezeik? Het is gewoon een terechte constatering die ik hier doe.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
een top 15 renner is wel primaquote:Op zondag 7 juli 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pereiro is ook een prima klassementsrenner?
Ik heb nooit op zijn zadel gezeten, dus geen idee.quote:
Deelname is verplicht.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet meedoen aan de Tour als ze er niks van bakken.. Dan kan je beter meedoen met Ronde van Qinghai Lake
Dan kunnen ze de tour volgend jaar wel 25 man rijden, de rest wint toch niks.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet meedoen aan de Tour als ze er niks van bakken.. Dan kan je beter meedoen met Ronde van Qinghai Lake
De Gendtquote:Op zondag 7 juli 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pereiro is ook een prima klassementsrenner?
Jij snapt de Protour, mijn vriend.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, Pereiro won ook de TdF door een aanvalletjequote:
Idd....alleen zeiken over Sky/Froome aub, dat is namelijk erg hip.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
Ik ken het systeem ja, maar dit is gewoon tien keer niks.. Net als Cofidis en Saur Sojasunquote:
er moet ook peletonvulling zijn natuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee.quote:
Niet iedereen zit in NL hequote:Op zondag 7 juli 2013 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of gewoon live kijken http://nos.nl/dossier/515430-tour-de-france-2013/tab/730/live/
[..]
Ik ken het systeem ja, maar dit is gewoon tien keer niks.. Net als Cofidis en Saur Sojasun
Maar ze moeten meedoen dus. Geen keus voor hunquote:Op zondag 7 juli 2013 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of gewoon live kijken http://nos.nl/dossier/515430-tour-de-france-2013/tab/730/live/
[..]
Ik ken het systeem ja, maar dit is gewoon tien keer niks.. Net als Cofidis en Saur Sojasun
Zit nu op 1'17. In Luchon op 2'00. Da's dichterbij.quote:
Ja en net was het 1:11.quote:
En zou de andere Van Poppel ook niet stoppen op de rustdag? Om hem wat te sparen?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Westra, Van Poppel en Boeckmans als aller laatsten in koers. Dat is niet best.
Wordt het daar morgen lekker rustig bij het ontbijt.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Pfff moet nu echt continue overal over gezeurd worden? Is dat echt de toegevoegde waarde van een Live topic?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd....alleen zeiken over Sky/Froome aub, dat is namelijk erg hip.
Waarom zouden ze Van Poppels sparen? Ze hebben er al 3.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En zou de andere Van Poppel ook niet stoppen op de rustdag? Om hem wat te sparen?
Niet alleen de NOSquote:Op zondag 7 juli 2013 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS is Ten Dam nog steeds kwijt in hun liveticker
Ze waren er nog niet uit. Als hij gisteren en vandaag redelijk door zou komen, dan zou hij waarschijnlijk doorgaan om van de week nog wat mee te kunnen sprinten. En pas daarna afstappen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En zou de andere Van Poppel ook niet stoppen op de rustdag? Om hem wat te sparen?
van Van Poppel had ik niet anders verwacht.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef Steven184 het volgende:
En volgend jaar rijdt die bij Astanaquote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef poiuytr het volgende:
Gelukkig dat skai Uran niet heeft mee genomen
Het is de oude Van Poppel.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:57 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
van Van Poppel had ik niet anders verwacht.
Dat doen ze toch al even..quote:Op zondag 7 juli 2013 13:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als ze slim zijn geeft team Valverde even gas. Nu haal je Froome van de slachtbank af.
Die is bergop ook slechter.quote:
Goed plan.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef THEFXR het volgende:
kan deze ticker gewoon niet in de op?
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/
Het verschil tussen de groep Porte en de groep gele trui werd wel degelijk kleiner.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef marcodej het volgende:
Porte komt helemaal niet terug volgens mij. Waar heeft Herbert het over?
Wie zag dat?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef Pedroso het volgende:
15 Maanden geleden zagen we in Westra nog een top 10 klant in de Tour de France
Doe maar...quote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef THEFXR het volgende:
kan deze ticker gewoon niet in de op?
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/
Porte lost, dus die verliest juist meer tijdquote:Op zondag 7 juli 2013 13:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het verschil tussen de groep Porte en de groep gele trui wordt wel degelijk kleiner.
inderdaad, hij komt allesbehalve terugquote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef marcodej het volgende:
Het werd kleiner, wordt nu weer groter.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Porte lost, dus die verliest juist meer tijd
Menselijke maat is terug!quote:Op zondag 7 juli 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Danielson moet zijn inspanning bekopen.
Het is Herbert hequote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef marcodej het volgende:
Ze willen ook de 2e plek.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:00 schreef baggerbaas het volgende:
Ik snap niet dat ze bij Sky Kennaugh niet laten proberen terug te keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |