Eens, Gesink is meer de vrijbuiter. Nordhaug zou Mollema in de bergen moeten bijstaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dagsucces, verwacht hem wel in de Alpen. Eerder schandalig dat Nordhaug nergens te bekennen is, terwijl dat de belangrijkste man voor de tour voor Mollema moest zijn.
Ok, dan onderschat ik hem misschien een beetje, maar hij moet vandaag minimaal 4 a 5 minuten pakken, wil hij gevaarlijk voor Froome worden. Ook gisteren verloor hij gewoon 2 minuten.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef Sasman het volgende:
[..]
In de Ronde van het Baskenland moest hij maar 17 seconden toegeven op Martin. Was wel heuvelachtig maar toch.
Stuurde van de week een Tweet dat hij in de eerste 6 dagen al 3 boeken had gelezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Mollema en boeken dan?
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stuurde van de week een Tweet dat hij in de eerste 6 dagen al 3 boeken had gelezen.
Ducrot, echt, met je menselijke maat._
Hopelijk heeft die een ban voor de rest van de Tourquote:Op zondag 7 juli 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drie Belgen in de kopgroep. Waar is Capuchon_Jongen?
2.00quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Wombcat het volgende:
Waar hangt de groep Porte nu uit? (op welke achterstand).
2:02quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Wombcat het volgende:
Waar hangt de groep Porte nu uit? (op welke achterstand).
erg hequote:Op zondag 7 juli 2013 13:48 schreef De_Fietser het volgende:
Ik ben er weer!
Schakel ik in, eerste wat ik hoor: "De menselijke maat is terug"
ja, die kan echt in de bingo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |