Ik vind het niet gek dat ze een grote groep met verschillende renners die nog rond de 2/3 minuten stonden niet wilden laten gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
PN waren ze wel heel erg sterk (vooral Kiry daar). Vandaag hebben ze zich behoorlijk opgeblazen aan het begin (snap nog steeds wat ze allemaal aan het doen waren), terwijl misschien wel de beste knecht in de greppel ging liggen.
Als dat een criterium is kan je FOK! wel opdoeken. Het is een maatstaf voor het slagveld van vandaag.quote:
twitter:ryder_hesjedal twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 11:41:55@Petekennaugh sorry for the other day. I was committed to space that was there. Most definitely not intentional! Hope you're feeling ok. reageer retweet
Had ik toch goed gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ryder_hesjedal twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 11:41:55@Petekennaugh sorry for the other day. I was committed to space that was there. Most definitely not intentional! Hope you're feeling ok. reageer retweet
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:26 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer behoort Contin tot de wereldtop
Dijkstra zei net dat Contin - 'een wereldtopper in het schaatsen' - uit dat dorp komt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Verkeerde topic?Maar zo slecht is hij het niet, hoort wel bij de subtop. Top bij het schaatsen is natuurlijk smal.
Dat snap ik, maar we zitten in het topic van gisteren. Voor Dijkstra is volgens mij iedere redelijke schaatser al een topper.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dijkstra zei net dat Contin - 'een wereldtopper in het schaatsen' - uit dat dorp komt.
Oh crapquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar we zitten in het topic van gisteren. Voor Dijkstra is volgens mij iedere redelijke schaatser al een topper.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |