Mag hopen van niet.. Denk dat er genoeg renners achter de bus aan zitten ook, Ferrari bijvoorbeeldquote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, dit wordt een algemeen pardonnetje.
Overigens had het gekund natuurlijk, als ze in de vallei 110% de kaart Costa hadden getrokken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit.
Je kunt wel als een dolle gaan aanvallen, maar Froome gaat Valverde en Contador niet laten gaan. De rest van Movistar is niet gevaarlijk. Dus eerst Porte uitschakelen, daarna verder zien.
Idd doe dan Tjallingi ofoquote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Schande dat Belkin Gesink heeft meegenomen. Ten Dam verricht nu al het werk dat Gesink zou moeten doen, omdat Gesink niet sterk genoeg is. Dat zegt ie zelf ook. Waarom wordt ie dan alsnog geselecteerd?
Ten Dam verricht helemaal geen extra werk.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Schande dat Belkin Gesink heeft meegenomen. Ten Dam verricht nu al het werk dat Gesink zou moeten doen, omdat Gesink niet sterk genoeg is. Dat zegt ie zelf ook. Waarom wordt ie dan alsnog geselecteerd?
En dan in de eerste de beste bergetappe die tijd weer te verliezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De rest van Movistar staat nog dicht genoeg om bij de eerste de beste aanval terug gevaarlijk te worden.
Rui Costa misschien, Quintana is even goed als de rest van de top 5 (behalve Froome uiteraard).quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan in de eerste de beste bergetappe die tijd weer te verliezen.
En over de spaans engelse oorlogquote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef Pedroso het volgende:
Mollema heeft onderweg nog even een boek uitgelezen over de Franse Revolutie.
Wat is dat toch met Mollema en boeken dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef Pedroso het volgende:
Mollema heeft onderweg nog even een boek uitgelezen over de Franse Revolutie.
Dat had gekund, maar die zie ik toch wel weer tijd verliezen in de Alpen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Overigens had het gekund natuurlijk, als ze in de vallei 110% de kaart Costa hadden getrokken.
Ze kunnen het zo nog een keer proberenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De rest van Movistar staat nog dicht genoeg om bij de eerste de beste aanval terug gevaarlijk te worden.
Mijn vriendin is verliefd sinds ze die heeft gezien.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:41 schreef fl4puit het volgende:
Even wat anders, wat vinden jullie van de Radioshack fietsen in Bianchi kleur?
Stop eens met dit gezeik of doe het in het Belkintopic.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Maar Quintana gaat 5 minuten in de tijdritten verliezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Rui Costa misschien, Quintana is even goed als de rest van de top 5 (behalve Froome uiteraard).
he ja, laten we nu eens gaan analyseren waarom Gesink mee mag doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoezo hadden ze sky erafgereden?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:36 schreef marcodej het volgende:
Movistar heeft het door. Sky mag niet terugkomen.
zo lang zijn die tijdritten nietquote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar Quintana gaat 5 minuten in de tijdritten verliezen.
Valt wel mee denk ik. Als de bus tempo erin heeft dan verliezen ze niet enorm veel op zo'n kopgroepje.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dinsdag wordt het koersen met een zeer uitgedund peloton...
Eens, maar dan had je na vandaag in elk geval een voordeel gehad. En het gat had verdomd groot kunnen worden, gezien de omvang van de groep toen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat had gekund, maar die zie ik toch wel weer tijd verliezen in de Alpen.
Quintana is een meer dan degelijke tijdrijder. Moet op Porte en Froome na niemand vrezen in tijdritten, waarschijnlijk zelfs beter dan de huidige versie van Contador. En in een klimtijdrit kan hij waarschijnlijk Porte vlotjes pakken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat Quintana tegenwoordig betere tijdritten rijdt dan Valverdequote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Als de bus tempo erin heeft dan verliezen ze niet enorm veel op zo'n kopgroepje.
OK. Maar dan hebben ze dus 2 man om mee te 'spelen: Valverde en Quintana. Gezien de aard van deze etappe, lange afdaling op einde, ga je dan niet nu al aanvallen. En Quintana daalde niet al te best gisteren. Dus als die een minuut pakt , dan verliest 'ie dat wel weer.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Rui Costa misschien, Quintana is even goed als de rest van de top 5 (behalve Froome uiteraard).
Dagsucces, verwacht hem wel in de Alpen. Eerder schandalig dat Nordhaug nergens te bekennen is, terwijl dat de belangrijkste man voor de tour voor Mollema moest zijn.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
In de Ronde van het Baskenland moest hij maar 17 seconden toegeven op Martin. Was wel heuvelachtig maar toch.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Quintana daalde gisteren helemaal niet slecht, okee niet zo goed als Kennaugh/Froome.. Maar lang niet zo slecht als Pinotquote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Maar dan hebben ze dus 2 man om mee te 'spelen: Valverde en Quintana. Gezien de aard van deze etappe, lange afdaling op einde, ga je dan niet nu al aanvallen. En Quintana daalde niet al te best gisteren. Dus als die een minuut pakt , dan verliest 'ie dat wel weer.
Ook over andere ploegen dan? Dus niks over dat Froome alleen vooraan zit?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Stop eens met dit gezeik of doe het in het Belkintopic.
Uh, oké.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
Hoera. Ik krijg net door dat ik de twee bergetappes op donderdag en vrijdag definitief vrij heb.
Heb je gezien hoe veel mensen er op 3 minuten van de kopgroep reden? Daar zat ook flink wat 2e en 3e garnituur bij.quote:
Speciaal vrij voor gevraagd ja?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
Hoera. Ik krijg net door dat ik de twee bergetappes op donderdag en vrijdag definitief vrij heb.
In deze vorm gaat hij geen etappe winnen hoor. En dat van Nordhaug ben ik met je eens. Dit gaat Belkin opbreken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dagsucces, verwacht hem wel in de Alpen. Eerder schandalig dat Nordhaug nergens te bekennen is, terwijl dat de belangrijkste man voor de tour voor Mollema moest zijn.
Nee, je moet nu Nou En. zeggen.quote:
Nerdjequote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
Vragen over de moderatie mag je stellen in het FB-topic van dit subforum.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook over andere ploegen dan? Dus niks over dat Froome alleen vooraan zit?
werkenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |