Eens, Gesink is meer de vrijbuiter. Nordhaug zou Mollema in de bergen moeten bijstaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:44 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dagsucces, verwacht hem wel in de Alpen. Eerder schandalig dat Nordhaug nergens te bekennen is, terwijl dat de belangrijkste man voor de tour voor Mollema moest zijn.
Ok, dan onderschat ik hem misschien een beetje, maar hij moet vandaag minimaal 4 a 5 minuten pakken, wil hij gevaarlijk voor Froome worden. Ook gisteren verloor hij gewoon 2 minuten.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef Sasman het volgende:
[..]
In de Ronde van het Baskenland moest hij maar 17 seconden toegeven op Martin. Was wel heuvelachtig maar toch.
Stuurde van de week een Tweet dat hij in de eerste 6 dagen al 3 boeken had gelezen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Mollema en boeken dan?
quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stuurde van de week een Tweet dat hij in de eerste 6 dagen al 3 boeken had gelezen.
Ducrot, echt, met je menselijke maat._
Hopelijk heeft die een ban voor de rest van de Tourquote:Op zondag 7 juli 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drie Belgen in de kopgroep. Waar is Capuchon_Jongen?
2.00quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Wombcat het volgende:
Waar hangt de groep Porte nu uit? (op welke achterstand).
2:02quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Wombcat het volgende:
Waar hangt de groep Porte nu uit? (op welke achterstand).
erg hequote:Op zondag 7 juli 2013 13:48 schreef De_Fietser het volgende:
Ik ben er weer!
Schakel ik in, eerste wat ik hoor: "De menselijke maat is terug"
ja, die kan echt in de bingo.quote:
Da's leuk voor je.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik loop steeds te reageren in het verkeerde topic
Nounou, Flecha won toch mooi bijna dat sprintje eergisteren.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Szura het volgende:
Het is dat De Gendt wonderbaarlijk genoeg vooraan meerijdt maar voor de rest is Vacansoleil helemaal niks. Poels stelt zwaar teleur.
Hopelijk niet per abuis aankomende donderdag en vrijdagquote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
Hoera. Ik krijg net door dat ik de twee bergetappes op donderdag en vrijdag definitief vrij heb.
Best apart dat Westra niet mee kan, in die kortere meerdaagse koersen staat hij altijd kort in het klassement.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:48 schreef marcodej het volgende:
Van Poppel, Westra en Boeckmans samen helemaal achterin in koers.
Kijk NOS. Herbert zal het je zo graag vertellenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over de etappe tot nu toe ? Ik ben beetje te laat ingeschakeld.
Wilde ik net typen, matigheid troef daar.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Szura het volgende:
Het is dat De Gendt wonderbaarlijk genoeg vooraan meerijdt maar voor de rest is Vacansoleil helemaal niks. Poels stelt zwaar teleur.
Jaren gewacht om de eerste keer een Tour-col te beklimmen en dan gelijk weer met de voeten op aarde terug gezet. Heeft wel een excuus natuurlijk gelet op zijn malheur maar heeft nog een lange weg te gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Szura het volgende:
Zie Mollema er ook echt wel voor aan om alleen te eten, fietsen en boeken te lezen 3 weken lang tijdens dit circus, die trekt zich echt nergens wat van aan.quote:
Sponsors staan te dringen om hier geld in te steken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Szura het volgende:
Ze fietsen. Hard.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over de etappe tot nu toe ? Ik ben beetje te laat ingeschakeld.
Sky heeft de eigen ploeg opgerookt op de Portet d'Aspet omdat ze geen kopgroep ruimte willen geven. Froome geïsoleerd in het peloton.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ook lang niet altijd. En dat doet hij voornamelijk op basis van zijn tijdrit.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Best apart dat Westra niet mee kan, in die kortere meerdaagse koersen staat hij altijd kort in het klassement.
Misschien heeft Rabobank nog een paar miljoen over.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sponsors staan te dringen om hier geld in te steken.
Hoogerland won hem gewoon gisteren en de Gendt vandaag ookquote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nounou, Flecha won toch mooi bijna dat sprintje eergisteren.
Ben wel benieuwd wat hij leest danquote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zie Mollema er ook echt wel voor aan om alleen te eten, fietsen en boeken te lezen 3 weken lang tijdens dit circus, die trekt zich echt nergens wat van aan.
De Gendt is weer opgepept door Bakelants.
Leek erop dat ze gelost werden.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Sheepcidus het volgende:
rijden porte en kennaugh nou weg of worden ze gelost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |