Da's leuk voor je.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik loop steeds te reageren in het verkeerde topic
Nounou, Flecha won toch mooi bijna dat sprintje eergisteren.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Szura het volgende:
Het is dat De Gendt wonderbaarlijk genoeg vooraan meerijdt maar voor de rest is Vacansoleil helemaal niks. Poels stelt zwaar teleur.
Hopelijk niet per abuis aankomende donderdag en vrijdagquote:Op zondag 7 juli 2013 13:45 schreef marcodej het volgende:
Hoera. Ik krijg net door dat ik de twee bergetappes op donderdag en vrijdag definitief vrij heb.
Best apart dat Westra niet mee kan, in die kortere meerdaagse koersen staat hij altijd kort in het klassement.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:48 schreef marcodej het volgende:
Van Poppel, Westra en Boeckmans samen helemaal achterin in koers.
Kijk NOS. Herbert zal het je zo graag vertellenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over de etappe tot nu toe ? Ik ben beetje te laat ingeschakeld.
Wilde ik net typen, matigheid troef daar.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Szura het volgende:
Het is dat De Gendt wonderbaarlijk genoeg vooraan meerijdt maar voor de rest is Vacansoleil helemaal niks. Poels stelt zwaar teleur.
Jaren gewacht om de eerste keer een Tour-col te beklimmen en dan gelijk weer met de voeten op aarde terug gezet. Heeft wel een excuus natuurlijk gelet op zijn malheur maar heeft nog een lange weg te gaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Szura het volgende:
Zie Mollema er ook echt wel voor aan om alleen te eten, fietsen en boeken te lezen 3 weken lang tijdens dit circus, die trekt zich echt nergens wat van aan.quote:
Sponsors staan te dringen om hier geld in te steken.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef Szura het volgende:
Ze fietsen. Hard.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over de etappe tot nu toe ? Ik ben beetje te laat ingeschakeld.
Sky heeft de eigen ploeg opgerookt op de Portet d'Aspet omdat ze geen kopgroep ruimte willen geven. Froome geïsoleerd in het peloton.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ook lang niet altijd. En dat doet hij voornamelijk op basis van zijn tijdrit.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Best apart dat Westra niet mee kan, in die kortere meerdaagse koersen staat hij altijd kort in het klassement.
Misschien heeft Rabobank nog een paar miljoen over.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sponsors staan te dringen om hier geld in te steken.
Hoogerland won hem gewoon gisteren en de Gendt vandaag ookquote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nounou, Flecha won toch mooi bijna dat sprintje eergisteren.
Ben wel benieuwd wat hij leest danquote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zie Mollema er ook echt wel voor aan om alleen te eten, fietsen en boeken te lezen 3 weken lang tijdens dit circus, die trekt zich echt nergens wat van aan.
De Gendt is weer opgepept door Bakelants.
Leek erop dat ze gelost werden.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Sheepcidus het volgende:
rijden porte en kennaugh nou weg of worden ze gelost?
Was vorige maand anders al weer best goedquote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
Jaren gewacht om de eerste keer een Tour-col te beklimmen en dan gelijk weer met de voeten op aarde terug gezet. Heeft wel een excuus natuurlijk gelet op zijn malheur maar heeft nog een lange weg te gaan.
Wel veel meer terecht.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
Dat gezeik over Vacansoleil is even irritant als dat over Gesink en Belkin
Volgens Daan L. zijn er 3 opties voor een doorstart: http://wielerflits.nl/nie(...)-voor-doorstart.htmlquote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sponsors staan te dringen om hier geld in te steken.
Pereiro is ook een prima klassementsrenner?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef De_Fietser het volgende:
Als je 3e wordt ben je toch een prima klassementsrenner?
Lijkt mij welquote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef De_Fietser het volgende:
Derde is de tweede verliezerquote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef De_Fietser het volgende:
Ze moeten gewoon niet meedoen aan de Tour als ze er niks van bakken.. Dan kan je beter meedoen met Ronde van Qinghai Lakequote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
Dat gezeik over Vacansoleil is even irritant als dat over Gesink en Belkin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |