Was vorige maand anders al weer best goedquote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
Jaren gewacht om de eerste keer een Tour-col te beklimmen en dan gelijk weer met de voeten op aarde terug gezet. Heeft wel een excuus natuurlijk gelet op zijn malheur maar heeft nog een lange weg te gaan.
Wel veel meer terecht.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
Dat gezeik over Vacansoleil is even irritant als dat over Gesink en Belkin
Volgens Daan L. zijn er 3 opties voor een doorstart: http://wielerflits.nl/nie(...)-voor-doorstart.htmlquote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sponsors staan te dringen om hier geld in te steken.
Pereiro is ook een prima klassementsrenner?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef De_Fietser het volgende:
Als je 3e wordt ben je toch een prima klassementsrenner?
Lijkt mij welquote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef De_Fietser het volgende:
Derde is de tweede verliezerquote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef De_Fietser het volgende:
Ze moeten gewoon niet meedoen aan de Tour als ze er niks van bakken.. Dan kan je beter meedoen met Ronde van Qinghai Lakequote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
Gezeik? Het is gewoon een terechte constatering die ik hier doe.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
een top 15 renner is wel primaquote:Op zondag 7 juli 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pereiro is ook een prima klassementsrenner?
Ik heb nooit op zijn zadel gezeten, dus geen idee.quote:
Deelname is verplicht.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet meedoen aan de Tour als ze er niks van bakken.. Dan kan je beter meedoen met Ronde van Qinghai Lake
Dan kunnen ze de tour volgend jaar wel 25 man rijden, de rest wint toch niks.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet meedoen aan de Tour als ze er niks van bakken.. Dan kan je beter meedoen met Ronde van Qinghai Lake
De Gendtquote:Op zondag 7 juli 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pereiro is ook een prima klassementsrenner?
Jij snapt de Protour, mijn vriend.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, Pereiro won ook de TdF door een aanvalletjequote:
Idd....alleen zeiken over Sky/Froome aub, dat is namelijk erg hip.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:51 schreef Muto het volgende:
Ik ken het systeem ja, maar dit is gewoon tien keer niks.. Net als Cofidis en Saur Sojasunquote:
er moet ook peletonvulling zijn natuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee.quote:
Niet iedereen zit in NL hequote:Op zondag 7 juli 2013 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of gewoon live kijken http://nos.nl/dossier/515430-tour-de-france-2013/tab/730/live/
[..]
Ik ken het systeem ja, maar dit is gewoon tien keer niks.. Net als Cofidis en Saur Sojasun
Maar ze moeten meedoen dus. Geen keus voor hunquote:Op zondag 7 juli 2013 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of gewoon live kijken http://nos.nl/dossier/515430-tour-de-france-2013/tab/730/live/
[..]
Ik ken het systeem ja, maar dit is gewoon tien keer niks.. Net als Cofidis en Saur Sojasun
Zit nu op 1'17. In Luchon op 2'00. Da's dichterbij.quote:
Ja en net was het 1:11.quote:
En zou de andere Van Poppel ook niet stoppen op de rustdag? Om hem wat te sparen?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Westra, Van Poppel en Boeckmans als aller laatsten in koers. Dat is niet best.
Wordt het daar morgen lekker rustig bij het ontbijt.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Westra, Van Poppel en Boeckmans als aller laatsten in koers. Dat is niet best.
Pfff moet nu echt continue overal over gezeurd worden? Is dat echt de toegevoegde waarde van een Live topic?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd....alleen zeiken over Sky/Froome aub, dat is namelijk erg hip.
Waarom zouden ze Van Poppels sparen? Ze hebben er al 3.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En zou de andere Van Poppel ook niet stoppen op de rustdag? Om hem wat te sparen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |