Niet alleen de NOSquote:Op zondag 7 juli 2013 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS is Ten Dam nog steeds kwijt in hun liveticker
Ze waren er nog niet uit. Als hij gisteren en vandaag redelijk door zou komen, dan zou hij waarschijnlijk doorgaan om van de week nog wat mee te kunnen sprinten. En pas daarna afstappen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En zou de andere Van Poppel ook niet stoppen op de rustdag? Om hem wat te sparen?
van Van Poppel had ik niet anders verwacht.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef Steven184 het volgende:
Westra, Van Poppel en Boeckmans als aller laatsten in koers. Dat is niet best.
En volgend jaar rijdt die bij Astanaquote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef poiuytr het volgende:
Gelukkig dat skai Uran niet heeft mee genomen
Het is de oude Van Poppel.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:57 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
van Van Poppel had ik niet anders verwacht.
Dat doen ze toch al even..quote:Op zondag 7 juli 2013 13:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als ze slim zijn geeft team Valverde even gas. Nu haal je Froome van de slachtbank af.
Die is bergop ook slechter.quote:
Goed plan.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef THEFXR het volgende:
kan deze ticker gewoon niet in de op?
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/
Het verschil tussen de groep Porte en de groep gele trui werd wel degelijk kleiner.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef marcodej het volgende:
Porte komt helemaal niet terug volgens mij. Waar heeft Herbert het over?
Wie zag dat?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef Pedroso het volgende:
15 Maanden geleden zagen we in Westra nog een top 10 klant in de Tour de France
Doe maar...quote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef THEFXR het volgende:
kan deze ticker gewoon niet in de op?
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/
Porte lost, dus die verliest juist meer tijdquote:Op zondag 7 juli 2013 13:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het verschil tussen de groep Porte en de groep gele trui wordt wel degelijk kleiner.
inderdaad, hij komt allesbehalve terugquote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef marcodej het volgende:
Het werd kleiner, wordt nu weer groter.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Porte lost, dus die verliest juist meer tijd
Menselijke maat is terug!quote:Op zondag 7 juli 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Danielson moet zijn inspanning bekopen.
Het is Herbert hequote:Op zondag 7 juli 2013 13:58 schreef marcodej het volgende:
Ze willen ook de 2e plek.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:00 schreef baggerbaas het volgende:
Ik snap niet dat ze bij Sky Kennaugh niet laten proberen terug te keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |