Oja?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ík weet zowieso waar je werkt qua filiaal
Schiphol vb. Ook catering op festivals enzo. Heb vorig jaar of twee jaar terug op lowlands gestaan met mn werkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het plein, is een restaurantketen met restaurants in de V&D en soms ook langs de weg en op andere plaatsen.
ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
MACHTSMISBRUIK! * Rezania pakt fakkels en hooivorken!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor orde gaat boven alles
Wil je vriendjes worden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor orde gaat boven alles
Nee, ben een jongetje met tietenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je een lekker wijf met dikke tieten?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
Toto? Kan jij mij vertellen waar het over gaat?
door drnick is osuchi terugquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
kan ik zelf ook wel hoor schatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
Is op vakantiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
Maar DrNick is al een paar dagen weg toch
maar nu gaat het je toch gewoon om osuchi hé, niet per sé om mijn persoonlijkheid, want vanmiddag toen je nog niet wist wie ik was leek je me te mogen.quote:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
maar nu gaat het je toch gewoon om osuchi hé, niet per sé om mijn persoonlijkheid, want vanmiddag toen je nog niet wist wie ik was leek je me te mogen.
Omdat je heel anders gedroeg vanmiddag dan toen, en dat mocht ik wel. Dus zie maar wat je doet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
maar nu gaat het je toch gewoon om osuchi hé, niet per sé om mijn persoonlijkheid, want vanmiddag toen je nog niet wist wie ik was leek je me te mogen.
Nick heeft brownie gekidnaptquote:
Ik ben God van de verkeerde kant. Glitternicht. Ken je mijn geschiedenis niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En wie ben jij dan om daar een mening over te hebben?
NSB!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben God van de verkeerde kant. Glitternicht. Ken je mijn geschiedenis niet?
Iedereen is hier welkom, en als mensen achterlijk lopen te doen omdat je persoonlijkheid hun niet aanstaat, moet je maar roepenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
Het fascineert me ook niet in het minst. Als je maar normaal doetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben God van de verkeerde kant. Glitternicht. Ken je mijn geschiedenis niet?
Ik doe altijd normaal. Vraag maar Rez.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het fascineert me ook niet in het minst. Als je maar normaal doet
Nee joh. Dat zit tussen je oren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij vind Etsu Rez veel leuker dan andersom.
hoe oud ben jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef SGYENZO het volgende:
Mijn naam in het japans is (denk ik) shiann en ik weet hoe ik dat schrijf
Leg eens uit hoe precies?\quote:
No shit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij vind Etsu Rez veel leuker dan andersom.
Calvin?quote:
Ik ga helaas nooit meer naar het strandquote:
Mijn index is niet groter dan de jouwe, en ik zie verwijderde topics niet, zeker niet als danny ze verwijderd heeftquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oude topics verdwijnen na een tijdje van de index volgensmij..
.. maar jij ziet ze als mod nogsteeds gok ik
Oh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zo'n gozertje op tv dat de X-Factor heeft gewonnen heet Haris
Confronterend he, als iedereen je tietjes zietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga helaas nooit meer naar het strand
Maar vroeger gingen we altijd op de Brouwersdam bij de Kous.
jammer danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn index is niet groter dan de jouwe, en ik zie verwijderde topics niet, zeker niet als danny ze verwijderd heeft
Daar moet ik nog een nachtje over nadenken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe precies?\
[..]
No shit.
[..]
Calvin?
Nee dat is het niet, ik heb gewoon niemand om naar het strand te gaan/ kut weer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Confronterend he, als iedereen je tietjes ziet
oja daar ging ik vorige zomer ook vaak!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga helaas nooit meer naar het strand
Maar vroeger gingen we altijd op de Brouwersdam bij de Kous.
dikkopquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef Rozzje het volgende:
Mijn snapback past me niet meer...
RIP Snapback stylo..
Ha, falert!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar moet ik nog een nachtje over nadenken.
Enige verschil is de kleur van het waterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:54 schreef Rozzje het volgende:
In Nederland naar het strand gaan![]()
Dit noem je strand [ afbeelding ]
Maar die dingen kunnen echt fucking groot gezet wordenquote:
Dat heb ik thuis ook hoor, pauper die je bentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:54 schreef Rozzje het volgende:
Ben je überhaupt wel naar St-Maarten gegaan? Ik zeg boek 1x een retour en ga genietenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Enige verschil is de kleur van het water
En andere boompjes?
Etsu, neem mij mee naar de Malediven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:54 schreef Rozzje het volgende:
Ik ook, geen zin in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eigenlijk moet ik gaan slapen, want morgen vroeg op
Vrijdagavond 23:00 uur en jij wilt slapen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laatste gaatje en past nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die dingen kunnen echt fucking groot gezet worden
Okay lijkt me wel leuk. Moet ik eerst een vriendin vinden, want alleen gaan lijkt me toch minder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ben je überhaupt wel naar St-Maarten gegaan? Ik zeg boek 1x een retour en ga genieten
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vrijdagavond 23:00 uur en jij wilt slapen?
Ik moet om 6 uur op en dan 10 uur werken, vervolgens verjaardag en daarna zuipenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vrijdagavond 23:00 uur en jij wilt slapen?
Gast, het water is heel anders qua samenstelling, warmer, beter zand, meer zon. Alles is beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Enige verschil is de kleur van het water
En andere boompjes?
Net alsof jij niet met mij wil neuken op een strand op de malediven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst toegeven dat jij mij meer wil dan ik jou wil.
Idd ik ging altijd met familie maar ja met een vriendin lijkt me wel gezellig..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay lijkt me wel leuk. Moet ik eerst een vriendin vinden, want alleen gaan lijkt me toch minder.
Okay dan, ik geloof het wel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, het water is heel anders qua samenstelling, warmer, beter zand, meer zon. Alles is beter.
Chillen op Maho Beach, allervetste strand ooit!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ben je überhaupt wel naar St-Maarten gegaan? Ik zeg boek 1x een retour en ga genieten
DJ VAquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet zulke smerige woorden gebruiken nu Timmmmmmmmm (met honderd m's) en yvje meelezen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij niet met mij wil neuken op een strand op de malediven.
Moet je eens naar VAE gaan :JAquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, het water is heel anders qua samenstelling, warmer, beter zand, meer zon. Alles is beter.
Count me in bro!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay dan, ik geloof het wel!
FOK! JNG vakantiemeet daarzo dan maar?
Neuken, rimmen, pijpen, fisten, docken, humpen, trekken, tongen, snowballen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zulke smerige woorden gebruiken nu Timmmmmmmmm (met honderd m's) en yvje meelezen.
Dat had ik ook in Egypte.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:
Niet naar Dominicaanse Republiek geweest zijn.
Prachtige stranden.Even je hand opsteken en ze kwamen aangerend met je drankje.
TR gemacht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neuken, rimmen, pijpen, fisten, docken, humpen, trekken, tongen, snowballen.
Wat is snowballen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent ook overal geweest, rijke stinkerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest en DR is mooier dan Egypte.
Foei, JNG SC staat al ineens onder extra toezicht, niet zulke taal gebruiken!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklotenquote:
Nou nou overal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent ook overal geweest, rijke stinkerd.
Ga naar VAE daar is het mooi !quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest en DR is mooier dan Egypte.
Ik weet wel dat ik het niet wil doen, maar wat is het?quote:
Ja hele mooie zandbakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ga naar VAE daar is het mooi !
Ik zeg: Googlequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het niet wil doen, maar wat is het?
Als ik FA was geweest, had je nu een perm ban.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkloten
Zoek het op Wikipedia.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het niet wil doen, maar wat is het?
Nee hoor, daarvoor wil jij mij te veel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik FA was geweest, had je nu een perm ban.
Verenigde Arabische Emiraten bedoel je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ga naar VAE daar is het mooi !
Ik en fan van Ezell? Nooit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet, je bent toch een fan van Ezell?
is Ezell Aziatisch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet, je bent toch een fan van Ezell?
Imma slap the shit outta u. NEE FOPJE ZAL T NOOIT MEER DOENquote:
We weten beide dat dat onzin is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, daarvoor wil jij mij te veel.
okquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou dat geheim zijn en zou ik dat niet mogen zeggen!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ok
Snowballen of het Engelse woord Snowballing is een seksuele handeling waarbij sperma van mond tot mond wordt doorgegeven.
[..]
ok
Snowballen of het Engelse woord Snowballing is een seksuele handeling waarbij sperma van mond tot mond wordt doorgegeven.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:01 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Imma slap the shit outta u. NEE FOPJE ZAL T NOOIT MEER DOEN
Het zijn vooral vrouwen die het doen hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Okay ik wil niet homofoob overkomen, maar dit gaat me te ver.
[..]
ok
Ja dat DO NOT WANT was de reactie op dat feitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]Het is sperma uitwisselen via je mond.
Oh dus daarom noemt Etsu je wel eens vrouwelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn vooral vrouwen die het doen hoor.
Heeeeeeeeeel veel geld. Maar mijn sperma, met lekkere chick.quote:
Proberen skatje? :Squote:
Lik mijn reet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
En je zet het op internet, wat dus weer nep maakt.
4,2 miljard euro zonder dat er ineens grote belastingen de helft van het geld af pakken en zonder dat ik word neergeschoten voor geld.quote:
Jij zou het gratis doen! Slet dat je er bent!quote:
Wat je zegt, ben je zelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zou het gratis doen! Slet dat je er bent!
Fuck yourself.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey meisje, hey meisje
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
4,2 miljard euro zonder dat er ineens grote belastingen de helft van het geld af pakken en zonder dat ik word neergeschoten voor geld.
Ik snap dat het lastig is om te bevatten voor je beperkte brein, maar zo zit het dus niet in elkaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zulke smerige woorden gebruiken nu Timmmmmmmmm (met honderd m's) en yvje meelezen.
Idd hoeveel contant zou er voor je moeten liggen dat je het zou doen en met wie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeel veel geld. Maar mijn sperma, met lekkere chick.
Mijn pener is niet zo lang.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat je zegt, ben je zelf.
[..]
Fuck yourself.
Incasseren als de vulploegertjes het verneukenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat doet een vulploegleider dan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig is om te bevatten voor je beperkte brein, maar zo zit het dus niet in elkaar.
Misschien moet je jezelf anders proberen niet voor aap te zetten met dat soort gekke opmerkingen.
En dan zaten ze op mij te hatenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
En weer gaat het over seks. Jullie zijn allemaal gewoon oversekste jongeren, ik ben er niks bij!
Hoe dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig is om te bevatten voor je beperkte brein, maar zo zit het dus niet in elkaar.
Misschien moet je jezelf anders proberen niet voor aap te zetten met dat soort gekke opmerkingen.
een* .*quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hij is ren domme hoer,.
Seks is dan ook best een leuk onderwerpquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
En weer gaat het over seks. Jullie zijn allemaal gewoon oversekste jongeren, ik ben er niks bij!
Stiekem grotendeels mee eens, maar houd het op stiekem.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Seks is dan ook best een leuk onderwerp
hij is de meest oversekste persoon die je kan vinden. En hij vertelt graag wat hij van een meisje vindt, hoe pervers ookquote:
Nouu, dat staat in een topic maar dat maakt mij niks uit, word het toch niet, ben nu hoger in rangquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat doet een vulploegleider dan eigenlijk?
Zeg, waarom weet jij waar ik werk?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nouu, dat staat in een topic maar dat maakt mij niks uit, word het toch niet, ben nu hoger in ranghahaha
Volgende keer als je denkt een opmerking te moeten maken over mij, yvonne of crew in het algemeen, denk dan eerst even bij jezelf: 'ligt dit nou aan mij of aan hun'? Ik vermoed dat het meer van het eerste dan het tweede is. Dan raad ik de backspace aan. Ten zeerstequote:
Wie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is de meest oversekste persoon die je kan vinden. En hij vertelt graag wat hij van een meisje vindt, hoe pervers ook
cum. HIHHIHIHIIHIOMGHESAIDIT:Dquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Seks is dan ook best een leuk onderwerp
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer als je denkt een opmerking te moeten maken over mij, yvonne of crew in het algemeen, denk dan eerst even bij jezelf: 'ligt dit nou aan mij of aan hun'? Ik vermoed dat het meer van het eerste dan het tweede is. Dan raad ik de backspace aan. Ten zeerste
Kan iemand mijn post in het vorige topic over dit soort posts even aanhalen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik had over het woord 'neuken' he, en bovendien was het een dom grapje? Niet zo serieus nemen joh.
Doe het zelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan iemand mijn post in het vorige topic over dit soort posts even aanhalen?
Dit klinkt wel een beetje racistisch eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
Met je boo met een laserlampje op de overbuur neger schijnen die zich voor het zolderraam uit aan het kleden was en nu heel stom staart de hele tijd
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan iemand mijn post in het vorige topic over dit soort posts even aanhalen?
En ik connecties!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben een sterke jongen, dus pas maar op.
hij vond mij een 7.2/10quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is de meest oversekste persoon die je kan vinden. En hij vertelt graag wat hij van een meisje vindt, hoe pervers ook
zo is het niet bedoeld, dat het een neger is is puur toeval.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje racistisch eigenlijk
Bedoel je jezelf, dat je je hand opsteekt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent nou niet echt heel preuts
Als het een echte stalker is volgt hij JNG SC en weet hij waar je ma woont en zodoendequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei ie. En ik snap niet hoe. Of hij loopt me keihard te trollen.
Ik bedoel het eerlijk gezegd alles behalve racistischquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje racistisch eigenlijk
nee zo van hoiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je jezelf, dat je je hand opsteekt?
Echt iedereen maakt zich er een keer schuldig aan. Jammer dat de gebruiker zelf nooit ziet wat en zwakke uitvlucht het is, voor het te laat isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee, daar ben ik te lui voor, maar ik weet wel wat je bedoeld.
Er zijn 10000-en AH's in omg. Rotterdam. Dus. Nee. Gewoon. Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het een echte stalker is volgt hij JNG SC en weet hij waar je ma woont en zodoende
Eerst big talk en dan uren willenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schrijf maar daar op het hoofdkantoor even wat uren bij dan
Iedereen is bij hem een 6 of meerquote:
Oh,quote:
Ik bedoelde trouwens Rechten SC, maar ja. Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn 10000-en AH's in omg. Rotterdam. Dus. Nee. Gewoon. Nee.
Wie is hem?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen is bij hem een 6 of meer
Nee.Gewoon. Nee. Gewoon. Nee. Gewoon. Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn 10000-en AH's in omg. Rotterdam. Dus. Nee. Gewoon. Nee.
Daarom reageerde hij vanochtend niet, ah.quote:
IK SNAP HET NIETquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom reageerde hij vanochtend niet, ah.
Ik zei iets over Pax, daar lulde je zo overheen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK SNAP HET NIET![]()
Waar reageerde ik niet op?
Moet jij eens weten hoe Pax altijd doet tegen mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef Rezania het volgende:
Etsu, doe godverdomme eens lief tegen Paxon en laat hem zijn gesprek met mij afmaken.
Dat is niet waar, om eerlijk te zijn is xca(antisherlock)chet een 5,7 maar dat durf ik niet te zeggen tegen haar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen is bij hem een 6 of meer
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij eens weten hoe Pax altijd doet tegen mij.Zowel als IRL als op FOK! als op WA als op FB.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is niet waar, om eerlijk te zijn is xca(antisherlock)chet een 5,7 maar dat durf ik niet te zeggen tegen haar.
Je verdient het waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij eens weten hoe Pax altijd doet tegen mij.Zowel als IRL als op FOK! als op WA als op FB.
Heul niet. Ik haalde voor een tentamen hoger dan hij, en hij is meteen jaloers en beschuldigt mij van fraude etc. Zomaar. Omdat die niet kan hebben dat ik een keer hoger had dan hij.quote:
PAXcON REAGEER!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Eerst big talk en dan uren willenha, grapjas !
Kom naar jumbo, ik fix jou uren
Het is SC, SnelChat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef SGYENZO het volgende:
Waarom heet het slowchat aangezien topics redelijk snel volzitten.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Eerst big talk en dan uren willenha, grapjas !
Kom naar jumbo, ik fix jou uren
Ooit in een actieve whappchat gezeten? Gaat 10 keer snellerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef SGYENZO het volgende:
Natuurlijk pleegde je fraude, hoe haal jij anders überhaupt een voldoende?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heul niet. Ik haalde voor een tentamen hoger dan hij, en hij is meteen jaloers en beschuldigt mij van fraude etc. Zomaar. Omdat die niet kan hebben dat ik een keer hoger had dan hij.
Omdat het allemaal even boeiend is als dikke stront door een trechter, en dat is slow. Vandaar de naamquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef SGYENZO het volgende:
nooit gezien, hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ooit in een actieve whappchat gezeten? Gaat 10 keer sneller
tampons liggen in het 3e laatje rechtsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het allemaal even boeiend is als dikke stront door een trechter, en dat is slow. Vandaar de naam
Jumboquote:
Oei hij zei stront. Omgquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het allemaal even boeiend is als dikke stront door een trechter, en dat is slow. Vandaar de naam
Ik wel, dit is zo snel niet hoorquote:
Heb jij toevallig op Ibn Ghaldoun gezeten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heul niet. Ik haalde voor een tentamen hoger dan hij, en hij is meteen jaloers en beschuldigt mij van fraude etc. Zomaar. Omdat die niet kan hebben dat ik een keer hoger had dan hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik moet je niet meer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk pleegde je fraude, hoe haal jij anders überhaupt een voldoende?
OMG jij bent echt een vieze hoer, oversekst iets dat je bent!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
tampons liggen in het 3e laatje rechts
Hoe oud ben jr dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jumbo_!!!!!
Veel te ver van m'n huis vandaan en ik ben nu toch te oud om daar binnen te komen en ik heb nog een contract van een jaar bij de AH
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dacht het niet. 1 DM naar jou en ik word weer voor vanalles en nog wat uitgescholden
Schijt aan hebben, desnoods klappen geven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dacht het niet. 1 DM naar jou en ik word weer voor vanalles en nog wat uitgescholden
paintquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is SC, SnelChat.
Bannerdinges moet nog aangepast worden.
* Rezania stuurt pic van pener.quote:
Gat-ver-dam-me.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania stuurt pic van pener.
Nu weer wel.
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Rezje, dit geeft trouwens wel aan dat Etsu jou voor zichzelf wil. Hij wil je dus.
Maar jij werkt toch bij AH?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Niet heel oid, aangezien hij jumbo kansloos vindt
Jongen, je wil mijn aubergine, geef maar toe.quote:
Bring it!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je wil mijn aubergine, geef maar toe.
Leuke vormquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Impliceren dat jij een aubergine hebt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op. Je roept dat alsmaar in bijna elk topicquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op. Je roept dat alsmaar in bijna elk topic
Moraalridder!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op. Je roept dat alsmaar in bijna elk topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |