Oja?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ík weet zowieso waar je werkt qua filiaal
Schiphol vb. Ook catering op festivals enzo. Heb vorig jaar of twee jaar terug op lowlands gestaan met mn werkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het plein, is een restaurantketen met restaurants in de V&D en soms ook langs de weg en op andere plaatsen.
ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
MACHTSMISBRUIK! * Rezania pakt fakkels en hooivorken!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor orde gaat boven alles
Wil je vriendjes worden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor orde gaat boven alles
Nee, ben een jongetje met tietenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je een lekker wijf met dikke tieten?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
Toto? Kan jij mij vertellen waar het over gaat?
door drnick is osuchi terugquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
kan ik zelf ook wel hoor schatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
Is op vakantiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
Maar DrNick is al een paar dagen weg toch
maar nu gaat het je toch gewoon om osuchi hé, niet per sé om mijn persoonlijkheid, want vanmiddag toen je nog niet wist wie ik was leek je me te mogen.quote:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
maar nu gaat het je toch gewoon om osuchi hé, niet per sé om mijn persoonlijkheid, want vanmiddag toen je nog niet wist wie ik was leek je me te mogen.
Omdat je heel anders gedroeg vanmiddag dan toen, en dat mocht ik wel. Dus zie maar wat je doet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
maar nu gaat het je toch gewoon om osuchi hé, niet per sé om mijn persoonlijkheid, want vanmiddag toen je nog niet wist wie ik was leek je me te mogen.
Nick heeft brownie gekidnaptquote:
Ik ben God van de verkeerde kant. Glitternicht. Ken je mijn geschiedenis niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En wie ben jij dan om daar een mening over te hebben?
NSB!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben God van de verkeerde kant. Glitternicht. Ken je mijn geschiedenis niet?
Iedereen is hier welkom, en als mensen achterlijk lopen te doen omdat je persoonlijkheid hun niet aanstaat, moet je maar roepenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
Het fascineert me ook niet in het minst. Als je maar normaal doetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben God van de verkeerde kant. Glitternicht. Ken je mijn geschiedenis niet?
Ik doe altijd normaal. Vraag maar Rez.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het fascineert me ook niet in het minst. Als je maar normaal doet
Nee joh. Dat zit tussen je oren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij vind Etsu Rez veel leuker dan andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |