De YouTube populatie is tegenwoordig niet meer geīntereseerd in nieuws..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Rozzje het volgende:
Niet te geloven dat Bieber famous werd met random videos op YT misschien moet ik ook wat gaan zingen..
Werktequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jij werkt bij de AH? Ik ga je stalken nu.
Hij hoeft alleen maar te genieten van zijn leven hij maakt dat geld waarschijnlijk geen eens meer op..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Valt nog mee toch, had meer verwacht
Maar waarom zou iemand pauper zijn als hij aanmaak siroop gebruikt? Als het een grapje was, dan was het wel een slecht grapje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
grapje toch.
JA HET IS WEL ECHT EEN GRAPJE OK
morgenavond eerst fokken en daarna fokkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Morgenavond eerst naar een verjaardag met christenkutjes en daarna met een vriend shotjes doen :s
Omdat de LaPlace vlakbij mijn AH ligt, en ik een uur pauze had.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jawel, je had een keer pauze en toen zat je bij de LaPlace.
kutlevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
morgenavond eerst fokken en daarna fokken
:s
Klinkt goedkoop. Maar mijne is nog te nieuw om vervangen te worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand pc kopen?
i5 2500K
8 GB RAM
HD4870 1GB
128 SSD
450 euro
je bent jaloers op me als je bij die christenen zit geloof mequote:
Ik weet nu waar je werkt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat de LaPlace vlakbij mijn AH ligt, en ik een uur pauze had.
Wat brengt jou eigenlijk terug op FOK! ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
morgenavond eerst fokken en daarna fokken
:s
Dat restaurant van de Bijenkorf is lekkerder imo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BazenwinkelIk heb jaaren bij de La Place gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |