De kandidaten zijn zo saai.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als ze zingen en uitslag
Dan hebben we je nu door!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gebruik ik ook altijd, ik vertel altijd oprechte rare dingen en als ik negatieve reacties krijg dan zeg ik dat ik een troll ben
Zorg wel dat je veel haters krijgt, dat hielp JB ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Rozzje het volgende:
Niet te geloven dat Bieber famous werd met random videos op YT misschien moet ik ook wat gaan zingen..
En u bent?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dan hebben we je nu door!![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Altijd en veelgebruikte manier om eronder uit te komen als je tegengas krijgt inderdaad HAHAHAHAHAHA MAAR HET WAS TOCH EEN FOPJE JOH NEEM NIET ALLES ZO SERIEUS
Ik durf te wedden dat iedereen hier die kaart wel eens gespeeld heeftquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gebruik ik ook altijd, ik vertel altijd oprechte rare dingen en als ik negatieve reacties krijg dan zeg ik dat ik een troll ben
Hoi, wie ben jij?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Vooral dat laatste jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
De kandidaten zijn zo saai.
Geen leuke meisjes, en alles duurt zo lang.
Yvonne stuurt je zo weer weg hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Godverdomme man.. Hij heeft het echt gemaaktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zorg wel dat je veel haters krijgt, dat hielp JB ook.
Jij werkt bij de AH? Ik ga je stalken nu.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is geen kloon.Heb hem al vaker gezien in het AH topic.
pauperquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
Iel bah, ik wou ijs met een beetje smaak. Dus heb ik er wat aanmaak siroop bij gegoten, iets te veel
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jij werkt bij de AH? Ik ga je stalken nu.
Valt nog mee toch, had meer verwachtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Godverdomme man.. Hij heeft het echt gemaakt![]()
Net Worth: $110 Million![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |