quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe normaal man, pannenkoek. Je hebt een leuk forum waar je je ding kan doen. Mensen die zo gaan doen elke keer als er iets gebeurt wat ze niet aanstaan
Ik lees het vaker, dat soort dingen, vandaar. Ook mensen die het serieus vinden, dat FOK! een dictatuur is. FOK! is een leuke site die je de mogelijkheid biedt binnen bepaalde regels gezellig te chatten als je ens niks te doen hebt. Nee, niet alles mag en als dat je niet aanstaat, is rechtsboven het kruisje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet hoor, meer sarcastisch in reactie op d4v1d dat hij zei van ''daar mag je hier zeker niet over praten''
Ben ik met je eens hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik lees het vaker, dat soort dingen, vandaar. Ook mensen die het serieus vinden, dat FOK! een dictatuur is. FOK! is een leuke site die je de mogelijkheid biedt binnen bepaalde regels gezellig te chatten als je ens niks te doen hebt. Nee, niet alles mag en als dat je niet aanstaat, is rechtsboven het kruisje.
Ik snap echt niet wat mensen die FOK! een dictatuur vinden hier nog doen, ik had allang weggeweest als ik er zo tegenaan zou kijken
Stem jij?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:26 schreef xcachet het volgende:
Stem HARIS naar 3131 en krijg een kusje van xcachet
Ik werd teruggebeld door een vrouw met een zwoele stem.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:26 schreef xcachet het volgende:
Stem HARIS naar 3131 en krijg een kusje van xcachet
Heb je nou nog niet geleerd dat je op FOK! niks serieus moet nemen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe normaal man, pannenkoek. Je hebt een leuk forum waar je je ding kan doen. Mensen die zo gaan doen elke keer als er iets gebeurt wat ze niet aanstaan
Altijd en veelgebruikte manier om eronder uit te komen als je tegengas krijgt inderdaad HAHAHAHAHAHA MAAR HET WAS TOCH EEN FOPJE JOH NEEM NIET ALLES ZO SERIEUSquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:29 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet geleerd dat je op FOK! niks serieus moet nemen..![]()
Nee, daarom vraag ik jullie. Mijn beltegoed is op. Net zoals die van die meiden van Be Bravequote:
Dit is veruit de saaiste talentenjachtfinale die ik ook gekeken heb.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, daarom vraag ik jullie. Mijn beltegoed is op. Net zoals die van die meiden van Be Brave
Grapje haha
Nouja nee, ik bedoelde het wel echt sarcastisch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Altijd en veelgebruikte manier om eronder uit te komen als je tegengas krijgt inderdaad HAHAHAHAHAHA MAAR HET WAS TOCH EEN FOPJE JOH NEEM NIET ALLES ZO SERIEUS
Ik kijk alleen als ze zingen en uitslagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dit is veruit de saaiste talentenjachtfinale die ik ook gekeken heb.
Gebruik ik ook altijd, ik vertel altijd oprechte rare dingen en als ik negatieve reacties krijg dan zeg ik dat ik een troll benquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Altijd en veelgebruikte manier om eronder uit te komen als je tegengas krijgt inderdaad HAHAHAHAHAHA MAAR HET WAS TOCH EEN FOPJE JOH NEEM NIET ALLES ZO SERIEUS
De kandidaten zijn zo saai.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als ze zingen en uitslag
Dan hebben we je nu door!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gebruik ik ook altijd, ik vertel altijd oprechte rare dingen en als ik negatieve reacties krijg dan zeg ik dat ik een troll ben
Zorg wel dat je veel haters krijgt, dat hielp JB ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Rozzje het volgende:
Niet te geloven dat Bieber famous werd met random videos op YT misschien moet ik ook wat gaan zingen..
En u bent?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dan hebben we je nu door!![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat iedereen hier die kaart wel eens gespeeld heeftquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gebruik ik ook altijd, ik vertel altijd oprechte rare dingen en als ik negatieve reacties krijg dan zeg ik dat ik een troll ben
Hoi, wie ben jij?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Vooral dat laatste jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
De kandidaten zijn zo saai.
Geen leuke meisjes, en alles duurt zo lang.
Yvonne stuurt je zo weer weg hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Godverdomme man.. Hij heeft het echt gemaaktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zorg wel dat je veel haters krijgt, dat hielp JB ook.
Jij werkt bij de AH? Ik ga je stalken nu.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die is geen kloon.Heb hem al vaker gezien in het AH topic.
pauperquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
Iel bah, ik wou ijs met een beetje smaak. Dus heb ik er wat aanmaak siroop bij gegoten, iets te veel
Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jij werkt bij de AH? Ik ga je stalken nu.
Valt nog mee toch, had meer verwachtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Godverdomme man.. Hij heeft het echt gemaakt![]()
Net Worth: $110 Million![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |