Ohja, wat missen we dan, als we er niet zijn?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
je bent jaloers op me als je bij die christenen zit geloof me
grappig verhaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat brengt jou eigenlijk terug op FOK! ?
wat betekent laplace dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Willen jullie misschien een spatie tussen la en place zetten? Mijn gevoel voor orde raakt verstoord zo
Ik heb mobiel internet. En een neef van me is best aardig dus we moeten de avond doorkomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
je bent jaloers op me als je bij die christenen zit geloof me
Je bent de afvalresten van de hema nog niet waardquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat restaurant van de Bijenkorf is lekkerder imo.
Het plein, is een restaurantketen met restaurants in de V&D en soms ook langs de weg en op andere plaatsen.quote:
AHH #THICKE maar hij zingt vaak meequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef TienVingers het volgende:
Nu komt er wel een goede artiest in dat programma.
Bijenkorf is duurder, ergo beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent de afvalresten van de hema nog niet waard
ok nee dan moet ik een heel verhaal vertellen daar heb ik nu even geen zin inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |