Wat je zegt, ben je zelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jij zou het gratis doen! Slet dat je er bent!
Fuck yourself.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey meisje, hey meisje
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
4,2 miljard euro zonder dat er ineens grote belastingen de helft van het geld af pakken en zonder dat ik word neergeschoten voor geld.
Ik snap dat het lastig is om te bevatten voor je beperkte brein, maar zo zit het dus niet in elkaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zulke smerige woorden gebruiken nu Timmmmmmmmm (met honderd m's) en yvje meelezen.
Idd hoeveel contant zou er voor je moeten liggen dat je het zou doen en met wie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeel veel geld. Maar mijn sperma, met lekkere chick.
Mijn pener is niet zo lang.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat je zegt, ben je zelf.
[..]
Fuck yourself.
Incasseren als de vulploegertjes het verneukenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat doet een vulploegleider dan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig is om te bevatten voor je beperkte brein, maar zo zit het dus niet in elkaar.
Misschien moet je jezelf anders proberen niet voor aap te zetten met dat soort gekke opmerkingen.
En dan zaten ze op mij te hatenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
En weer gaat het over seks. Jullie zijn allemaal gewoon oversekste jongeren, ik ben er niks bij!
Hoe dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig is om te bevatten voor je beperkte brein, maar zo zit het dus niet in elkaar.
Misschien moet je jezelf anders proberen niet voor aap te zetten met dat soort gekke opmerkingen.
een* .*quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hij is ren domme hoer,.
Seks is dan ook best een leuk onderwerpquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
En weer gaat het over seks. Jullie zijn allemaal gewoon oversekste jongeren, ik ben er niks bij!
Stiekem grotendeels mee eens, maar houd het op stiekem.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Seks is dan ook best een leuk onderwerp
hij is de meest oversekste persoon die je kan vinden. En hij vertelt graag wat hij van een meisje vindt, hoe pervers ookquote:
Nouu, dat staat in een topic maar dat maakt mij niks uit, word het toch niet, ben nu hoger in rangquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat doet een vulploegleider dan eigenlijk?
Zeg, waarom weet jij waar ik werk?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:09 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nouu, dat staat in een topic maar dat maakt mij niks uit, word het toch niet, ben nu hoger in ranghahaha
Volgende keer als je denkt een opmerking te moeten maken over mij, yvonne of crew in het algemeen, denk dan eerst even bij jezelf: 'ligt dit nou aan mij of aan hun'? Ik vermoed dat het meer van het eerste dan het tweede is. Dan raad ik de backspace aan. Ten zeerstequote:
Wie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is de meest oversekste persoon die je kan vinden. En hij vertelt graag wat hij van een meisje vindt, hoe pervers ook
cum. HIHHIHIHIIHIOMGHESAIDIT:Dquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Seks is dan ook best een leuk onderwerp
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer als je denkt een opmerking te moeten maken over mij, yvonne of crew in het algemeen, denk dan eerst even bij jezelf: 'ligt dit nou aan mij of aan hun'? Ik vermoed dat het meer van het eerste dan het tweede is. Dan raad ik de backspace aan. Ten zeerste
Kan iemand mijn post in het vorige topic over dit soort posts even aanhalen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik had over het woord 'neuken' he, en bovendien was het een dom grapje? Niet zo serieus nemen joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |