Nee hoor, daarvoor wil jij mij te veel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik FA was geweest, had je nu een perm ban.
Verenigde Arabische Emiraten bedoel je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ga naar VAE daar is het mooi !
Ik en fan van Ezell? Nooit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet, je bent toch een fan van Ezell?
is Ezell Aziatisch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet, je bent toch een fan van Ezell?
Imma slap the shit outta u. NEE FOPJE ZAL T NOOIT MEER DOENquote:
We weten beide dat dat onzin is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:01 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee hoor, daarvoor wil jij mij te veel.
okquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou dat geheim zijn en zou ik dat niet mogen zeggen!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ok
Snowballen of het Engelse woord Snowballing is een seksuele handeling waarbij sperma van mond tot mond wordt doorgegeven.
[..]
ok
Snowballen of het Engelse woord Snowballing is een seksuele handeling waarbij sperma van mond tot mond wordt doorgegeven.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:01 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Imma slap the shit outta u. NEE FOPJE ZAL T NOOIT MEER DOEN
Het zijn vooral vrouwen die het doen hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Okay ik wil niet homofoob overkomen, maar dit gaat me te ver.
[..]
ok
Ja dat DO NOT WANT was de reactie op dat feitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]Het is sperma uitwisselen via je mond.
Oh dus daarom noemt Etsu je wel eens vrouwelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:03 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Het zijn vooral vrouwen die het doen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |