quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Eerst big talk en dan uren willenha, grapjas !
Kom naar jumbo, ik fix jou uren
Ooit in een actieve whappchat gezeten? Gaat 10 keer snellerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef SGYENZO het volgende:
Waarom heet het slowchat aangezien topics redelijk snel volzitten.
Natuurlijk pleegde je fraude, hoe haal jij anders überhaupt een voldoende?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heul niet. Ik haalde voor een tentamen hoger dan hij, en hij is meteen jaloers en beschuldigt mij van fraude etc. Zomaar. Omdat die niet kan hebben dat ik een keer hoger had dan hij.
Omdat het allemaal even boeiend is als dikke stront door een trechter, en dat is slow. Vandaar de naamquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef SGYENZO het volgende:
Waarom heet het slowchat aangezien topics redelijk snel volzitten.
nooit gezien, hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ooit in een actieve whappchat gezeten? Gaat 10 keer sneller
tampons liggen in het 3e laatje rechtsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het allemaal even boeiend is als dikke stront door een trechter, en dat is slow. Vandaar de naam
Jumboquote:
Oei hij zei stront. Omgquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het allemaal even boeiend is als dikke stront door een trechter, en dat is slow. Vandaar de naam
Ik wel, dit is zo snel niet hoorquote:
Heb jij toevallig op Ibn Ghaldoun gezeten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heul niet. Ik haalde voor een tentamen hoger dan hij, en hij is meteen jaloers en beschuldigt mij van fraude etc. Zomaar. Omdat die niet kan hebben dat ik een keer hoger had dan hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik moet je niet meer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Natuurlijk pleegde je fraude, hoe haal jij anders überhaupt een voldoende?
OMG jij bent echt een vieze hoer, oversekst iets dat je bent!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
tampons liggen in het 3e laatje rechts
Hoe oud ben jr dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jumbo_!!!!!
Veel te ver van m'n huis vandaan en ik ben nu toch te oud om daar binnen te komen en ik heb nog een contract van een jaar bij de AH
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dacht het niet. 1 DM naar jou en ik word weer voor vanalles en nog wat uitgescholden
Schijt aan hebben, desnoods klappen geven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dacht het niet. 1 DM naar jou en ik word weer voor vanalles en nog wat uitgescholden
paintquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is SC, SnelChat.
Bannerdinges moet nog aangepast worden.
Gat-ver-dam-me.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
* Rezania stuurt pic van pener.
Nu weer wel.
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Rezje, dit geeft trouwens wel aan dat Etsu jou voor zichzelf wil. Hij wil je dus.
Maar jij werkt toch bij AH?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:20 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Niet heel oid, aangezien hij jumbo kansloos vindt
Bring it!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jongen, je wil mijn aubergine, geef maar toe.
Leuke vormquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Impliceren dat jij een aubergine hebt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:21 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op. Je roept dat alsmaar in bijna elk topicquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op. Je roept dat alsmaar in bijna elk topic
Moraalridder!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op. Je roept dat alsmaar in bijna elk topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |