Eerst big talk en dan uren willenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schrijf maar daar op het hoofdkantoor even wat uren bij dan
Iedereen is bij hem een 6 of meerquote:
Oh,quote:
Ik bedoelde trouwens Rechten SC, maar ja. Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn 10000-en AH's in omg. Rotterdam. Dus. Nee. Gewoon. Nee.
Wie is hem?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen is bij hem een 6 of meer
Nee.Gewoon. Nee. Gewoon. Nee. Gewoon. Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn 10000-en AH's in omg. Rotterdam. Dus. Nee. Gewoon. Nee.
IK SNAP HET NIETquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Daarom reageerde hij vanochtend niet, ah.
Ik zei iets over Pax, daar lulde je zo overheen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK SNAP HET NIET![]()
Waar reageerde ik niet op?
Moet jij eens weten hoe Pax altijd doet tegen mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef #ANONIEM het volgende:
Etsu, doe godverdomme eens lief tegen Paxon en laat hem zijn gesprek met mij afmaken.
Dat is niet waar, om eerlijk te zijn is xca(antisherlock)chet een 5,7 maar dat durf ik niet te zeggen tegen haar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen is bij hem een 6 of meer
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij eens weten hoe Pax altijd doet tegen mij.Zowel als IRL als op FOK! als op WA als op FB.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is niet waar, om eerlijk te zijn is xca(antisherlock)chet een 5,7 maar dat durf ik niet te zeggen tegen haar.
Je verdient het waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij eens weten hoe Pax altijd doet tegen mij.Zowel als IRL als op FOK! als op WA als op FB.
Heul niet. Ik haalde voor een tentamen hoger dan hij, en hij is meteen jaloers en beschuldigt mij van fraude etc. Zomaar. Omdat die niet kan hebben dat ik een keer hoger had dan hij.quote:
PAXcON REAGEER!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Eerst big talk en dan uren willenha, grapjas !
Kom naar jumbo, ik fix jou uren
Het is SC, SnelChat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:17 schreef SGYENZO het volgende:
Waarom heet het slowchat aangezien topics redelijk snel volzitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |