Dit klinkt wel een beetje racistisch eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
Met je boo met een laserlampje op de overbuur neger schijnen die zich voor het zolderraam uit aan het kleden was en nu heel stom staart de hele tijd
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan iemand mijn post in het vorige topic over dit soort posts even aanhalen?
En ik connecties!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben een sterke jongen, dus pas maar op.
hij vond mij een 7.2/10quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is de meest oversekste persoon die je kan vinden. En hij vertelt graag wat hij van een meisje vindt, hoe pervers ook
zo is het niet bedoeld, dat het een neger is is puur toeval.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje racistisch eigenlijk
Bedoel je jezelf, dat je je hand opsteekt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent nou niet echt heel preuts
Als het een echte stalker is volgt hij JNG SC en weet hij waar je ma woont en zodoendequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei ie. En ik snap niet hoe. Of hij loopt me keihard te trollen.
Ik bedoel het eerlijk gezegd alles behalve racistischquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje racistisch eigenlijk
nee zo van hoiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je jezelf, dat je je hand opsteekt?
Echt iedereen maakt zich er een keer schuldig aan. Jammer dat de gebruiker zelf nooit ziet wat en zwakke uitvlucht het is, voor het te laat isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee, daar ben ik te lui voor, maar ik weet wel wat je bedoeld.
Er zijn 10000-en AH's in omg. Rotterdam. Dus. Nee. Gewoon. Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het een echte stalker is volgt hij JNG SC en weet hij waar je ma woont en zodoende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |