hoe oud ben jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef SGYENZO het volgende:
Mijn naam in het japans is (denk ik) shiann en ik weet hoe ik dat schrijf
Leg eens uit hoe precies?\quote:
No shit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
Volgens mij vind Etsu Rez veel leuker dan andersom.
Calvin?quote:
Ik ga helaas nooit meer naar het strandquote:
Mijn index is niet groter dan de jouwe, en ik zie verwijderde topics niet, zeker niet als danny ze verwijderd heeftquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oude topics verdwijnen na een tijdje van de index volgensmij..
.. maar jij ziet ze als mod nogsteeds gok ik
Oh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zo'n gozertje op tv dat de X-Factor heeft gewonnen heet Haris
Confronterend he, als iedereen je tietjes zietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga helaas nooit meer naar het strand
Maar vroeger gingen we altijd op de Brouwersdam bij de Kous.
jammer danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn index is niet groter dan de jouwe, en ik zie verwijderde topics niet, zeker niet als danny ze verwijderd heeft
Daar moet ik nog een nachtje over nadenken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe precies?\
[..]
No shit.
[..]
Calvin?
Nee dat is het niet, ik heb gewoon niemand om naar het strand te gaan/ kut weer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Confronterend he, als iedereen je tietjes ziet
oja daar ging ik vorige zomer ook vaak!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga helaas nooit meer naar het strand
Maar vroeger gingen we altijd op de Brouwersdam bij de Kous.
dikkopquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef Rozzje het volgende:
Mijn snapback past me niet meer...
RIP Snapback stylo..
Ha, falert!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar moet ik nog een nachtje over nadenken.
Enige verschil is de kleur van het waterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:54 schreef Rozzje het volgende:
In Nederland naar het strand gaan![]()
Dit noem je strand [ afbeelding ]
Maar die dingen kunnen echt fucking groot gezet wordenquote:
Dat heb ik thuis ook hoor, pauper die je bentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:54 schreef Rozzje het volgende:
Ben je überhaupt wel naar St-Maarten gegaan? Ik zeg boek 1x een retour en ga genietenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Enige verschil is de kleur van het water
En andere boompjes?
Etsu, neem mij mee naar de Malediven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:54 schreef Rozzje het volgende:
Ik ook, geen zin in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eigenlijk moet ik gaan slapen, want morgen vroeg op
Vrijdagavond 23:00 uur en jij wilt slapen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laatste gaatje en past nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die dingen kunnen echt fucking groot gezet worden
Okay lijkt me wel leuk. Moet ik eerst een vriendin vinden, want alleen gaan lijkt me toch minder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ben je überhaupt wel naar St-Maarten gegaan? Ik zeg boek 1x een retour en ga genieten
Eerst toegeven dat jij mij meer wil dan ik jou wil.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Etsu, neem mij mee naar de Malediven.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vrijdagavond 23:00 uur en jij wilt slapen?
Ik moet om 6 uur op en dan 10 uur werken, vervolgens verjaardag en daarna zuipenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vrijdagavond 23:00 uur en jij wilt slapen?
Gast, het water is heel anders qua samenstelling, warmer, beter zand, meer zon. Alles is beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Enige verschil is de kleur van het water
En andere boompjes?
Net alsof jij niet met mij wil neuken op een strand op de malediven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst toegeven dat jij mij meer wil dan ik jou wil.
Idd ik ging altijd met familie maar ja met een vriendin lijkt me wel gezellig..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay lijkt me wel leuk. Moet ik eerst een vriendin vinden, want alleen gaan lijkt me toch minder.
Okay dan, ik geloof het wel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Gast, het water is heel anders qua samenstelling, warmer, beter zand, meer zon. Alles is beter.
Chillen op Maho Beach, allervetste strand ooit!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ben je überhaupt wel naar St-Maarten gegaan? Ik zeg boek 1x een retour en ga genieten
DJ VAquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |