quote:Op donderdag 6 december 2001 15:25 schreef karoltje het volgende:
hey mensen, ff lekker kletsen over gtst duzz! wie speelt er t slechtst? wie is heel leluk:r, wie is leukO+? welk paar moet weer bij elkaar? everything! let me now!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots shortie:
roos85:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PeterKelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots van het ongelukkige personage Bij dr.mikeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ Bericht 67% gewijzigd door ArnieAlberts op 05-07-2013 19:17:26 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
En hij stáát! Helaas was de OP íets te lang, ik wilde nog zeggen:
Groetjes, Arnie.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Karoltjequote:Op donderdag 6 december 2001 15:25 schreef karoltje het volgende:
hey mensen, ff lekker kletsen over gtst duzz! wie speelt er t slechtst? wie is heel leluk:r, wie is leukO+? welk paar moet weer bij elkaar? everything! let me now!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ook even mijn dank aan icloud dat hij niet ging hunten![]()
![]()
ik heb wel iets beters te doen....
![]()
500ste topic![]()
NU bij RTL Boulevard gaat het over de cliff!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ja, deel 498 lapohunten of discussieren hoe een vliegtuigstunt niet of wel met bluescreen gedaan is.quote:Aju met ten du!
Ik zit govverdomme KLAAR voor die cliff
Eens kijken hoelang ze ons deze vrijdag laten wachten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit govverdomme KLAAR voor die cliffJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik kon je m nietm mer quoten maar Lorena was ik vergetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Eens kijken hoelang ze ons deze vrijdag laten wachten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als de cast onderling buiten de personages haat heeft en diegene het luchtgevalletje saboteert buiten het script,onverwacht zeker.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
Als ze om half negen willen beginnen met X-Factor mogen ze opschieten. Wat een teringbende dit, zeg.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Heey Arnie even goeie vrienden maar een op vol ouwe meuk op de dag van de cliffhangeris niet heel handig van je.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:03 schreef superniger het volgende:
Beste cliff is nog altijd de brand in ScalaJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Wauw, topic #500 alweer.. jeetje. M'n eerste topic was #275 (wel op een ander account).
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:03 schreef superniger het volgende:
Beste cliff is nog altijd de brand in ScalaTegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Liever dat ze hem als redder doodmaakten, als een lafaard die er zelf een einde aan maakte.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Van alle personages moesten ze zo nodig Benjamin doden![]()
Zit er klaar veur,.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
ach dat is toch een kutprogrammaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als ze om half negen willen beginnen met X-Factor mogen ze opschieten. Wat een teringbende dit, zeg.![]()
Maar ik kon het gewoon niet verkroppen dat Benjamin dood was en die 2 troela's lekker doorgingen met hun leven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Liever dat ze hem als redder doodmaakten, als een lafaard die er zelf een einde aan maakte.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar ik kon het gewoon niet verkroppen dat Benjamin dood was en die 2 troela's lekker doorgingen met hun leven.
Als die nou 2 eervolle personages had gered dan had ik er minder moeite mee.
Maar je leven geven voor Issabella en Yasmin![]()
![]()
Meh, dit deel is op de dag van de cliffhanger zo vol.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heey Arnie even goeie vrienden maar een op vol ouwe meuk op de dag van de cliffhangeris niet heel handig van je.
Zomercliff 21 was ook geweldig, maar daarna verloren we Rosa.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit dus.
Als die nou 2 eervolle personages had gered dan had ik er minder moeite mee.
Maar je leven geven voor Issabella en Yasmin![]()
Hopelijk gebeurt zoiets niet weer nu.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Mooi hèquote:
Overigens, wat anders maar vloeit de leader niet weer wat meer dan eerst? Eerst was het veel filmischer?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ik denk dat Bing de parachute heeft gesaboteerd, maar dat iemand anders het pakt en sterft.
Uitgesloten zijn:
- Maxime, want Marjolein heeft het veel te leuk bij GTST.
- Rikki, krijgt nog een heel verhaallijn met Sjoerd/Tim die voor haar vechten.
- Aysen, als je goed kijkt, zie je dat Aysen andere schoenen draagt dan diegene die neerploft.
- Wiet, een rentree van een half jaar? Welnee. Tenslotte zou 't raar zijn dat ze eruit gaat zonder afscheidscènes met Sjors.
- Mike/Lorena, de schrijven willen nog veel meer uit hen halen dan ze nu uit hen hebben gehaald.
- Bing, het personage van Monica is nog niet uitgespeeld. Zeker niet met Bing in de buurt.
Noud en Nina zouden kunnen, maar ik denk dat Nuran dood zal gaan. Waarom weet ik niet precies, maar ik heb echt een sterk vermoeden dat zij het is. Zeker, omdat Rik 't ziet gebeuren.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
O ja, de cover van seizoen 9 is ONTZETTEND lelijk. Ze hadden gewoon zwart moeten doen. Tenslotte staat er in de beschrijving "zomer van 1999" i.p.v. "zomer van 1998".![]()
Verder is de beschrijving wel
Iedereen zegt even verdachtmakende dingen.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Voor de zekerheid even in spoiler (ik kijk via de site):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staar je niet te blind op waar schrijvers meer uitwillen halen soms wil of moet een acteur zelf weg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:11 schreef LetsGame het volgende:
Ik denk dat Bing de parachute heeft gesaboteerd, maar dat iemand anders het pakt en sterft.
Uitgesloten zijn:
- Maxime, want Marjolein heeft het veel te leuk bij GTST.
- Rikki, krijgt nog een heel verhaallijn met Sjoerd/Tim die voor haar vechten.
- Aysen, als je goed kijkt, zie je dat Aysen andere schoenen draagt dan diegene die neerploft.
- Wiet, een rentree van een half jaar? Welnee. Tenslotte zou 't raar zijn dat ze eruit gaat zonder afscheidscènes met Sjors.
- Mike/Lorena, de schrijven willen nog veel meer uit hen halen dan ze nu uit hen hebben gehaald.
- Bing, het personage van Monica is nog niet uitgespeeld. Zeker niet met Bing in de buurt.
Noud en Nina zouden kunnen, maar ik denk dat Nuran dood zal gaan. Waarom weet ik niet precies, maar ik heb echt een sterk vermoeden dat zij het is. Zeker, omdat Rik 't ziet gebeuren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spannende muziek ook![]()
De aflevering duurt 21:18 inclusief een recap van anderhalf minuut![]()
Kortste cliffaflevering ooit.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Dat is waar, maar Nuran is mijn ogen ook al een lange tijd uitgespeeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staar je niet te blind op waar schrijvers meer uitwillen halen soms wil of moet een acteur zelf weg.
Ze willen juist niet om half negen beginnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als ze om half negen willen beginnen met X-Factor mogen ze opschieten. Wat een teringbende dit, zeg.![]()
Misschien is die nieuwe wel de dader. Ze zit al tijden achter Rik aan en wil Nuran vermoorden.
Aysen mag van mij écht opflikkeren. Bing is een lul maar dit verdiende Aysen echt wel.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Hij had beter 42:36 kunnen durenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef LetsGame het volgende:
De aflevering duurt 21:18 inclusief een recap van anderhalf minuut![]()
Kortste cliffaflevering ooit.![]()
![]()
Ik denk in ieder geval dat het niet Nuran is die de parachute (van Aysen) heeft gesaboteerd. Zij is goedgelovig en zal vast denken dat Aysen inderdaad niet komt opdagen dus dan heeft sabotage geen zin.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Ik ben niet te jennen, man.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik ben de dader.
MVG, Frits.
MVG, Arnie.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Ben benieuwd ben normaal niet zoeen fan van gtst maar dit seizoene ben ik er na een pauze van een paar jaar weer in meegesleurd.GGGG![]()
Nuran is geen optiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk in ieder geval dat het niet Nuran is die de parachute (van Aysen) heeft gesaboteerd. Zij is goedgelovig en zal vast denken dat Aysen inderdaad niet komt opdagen dus dan heeft sabotage geen zin.
Kijk bijna nooit GTST maar had gelezen over die seizoensfinale/cliffhanger dus was wel even benieuwdIk hoop dat het die Aysen is die er aan gaat, maar dat zal dan dus wel weer niet... Hoop niet dat er weer een wederhelft van Rik dood gaat. Die gast heeft wel erg veel pech dan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
HOIquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef Greys het volgende:
Kijk bijna nooit GTST maar had gelezen over die seizoensfinale/cliffhanger dus was wel even benieuwdIk hoop dat het die Aysen is die er aan gaat, maar dat zal dan dus wel weer niet... Hoop niet dat er weer een wederhelft van Rik dood gaat. Die gast heeft wel erg veel pech dan
.
Monica dan. Ik denk niet dat de schrijvers er twee hoofdpersonages uitgooienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar ik denk óf Bing óf Monica.![]()
![]()
Eerder Monica dan Bing lijkt mij iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Monica dan. Ik denk niet dat de schrijvers er twee hoofdpersonages uitgooien
quote:Beeb!
Help me even, heeft Rik nou al twee dode vriendinnen/echtgenotes of eentje?
Wie was er toen ook alweer van de trap gekletterd?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Grapje, ik ben het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben niet te jennen, man.
MVG, Arnie.
MVG, Monica's ongeboren baby.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
tja, dat is dus de vraagquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
zak hooiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben niet te jennen, man.
MVG, Arnie.![]()
zo te zien hebben ze allemaal dezelfde schoenen aanThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Geen idee,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]Beeb!
Help me even, heeft Rik nou al twee dode vriendinnen/echtgenotes of eentje?
Wie was er toen ook alweer van de trap gekletterd?. Ik kijk dit seizoen voor 't eerst (en ook maar de laatste helft gezien!)
Rik is 't eindshot van deze cliffaflevering, net zoals in de cliffaflevering van 2002
Met die drugs?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef LetsGame het volgende:
Rik is 't eindshot van deze cliffaflevering, net zoals in de cliffaflevering van 2002![]()
![]()
500e topic met de cliffhanger.. Mooie timing
Even kijken nav hype Veronica Gids.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Netjes hèquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef RemcoW23 het volgende:
500e topic met de cliffhanger.. Mooie timing
Even kijken nav hype Veronica Gids.
ahaaa misschien heeft Ludo een mannetje de parachute van Mike kaduuk laten maken?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
Hahahaha echt tof gedaan, het kan echt iedereen zijn
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Jij wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:30 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ben dus gewoon precies om 20:30 klaar met de aflevering![]()
Tja, ik ga echt niet wachten op die Luxemburgse prutsers als de aflevering gewoon al online staat op de sitequote:![]()
![]()
In Meerdijk kan allesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
Ze mogen daar gewoon als leek een beetje solo parachutespringen?![]()
![]()
Wat een spanning! Ik vind het wel een goede aflevering, ondanks dat ik het al tijden niet meer gevolgd heb.Don't waste your time or time will waste you![]()
Niemand ook die gilt van de spanning enzo als ze er uit moeten springen, alsof ze het drie keer per dag doen
Heb je Prinses Stampvoetje niet gehoord?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef Greys het volgende:
Niemand ook die gilt van de spanning enzo als ze er uit moeten springen, alsof ze het drie keer per dag doen![]()
![]()
Omdat Lorena al ervaren is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:35 schreef majahoi het volgende:
Waarom mag Lorena wel solospringen zonder testsprong en Lucas niet![]()
dat zal me ook niks verbazen als dat gebeurtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Opstaan zonder schrammetje na zo'n doodsmak ook
man man man ik heb het niet meer!11
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Frey op 05-07-2013 22:03:37 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik hoop dat het Aysen is, want dat die griet uberhaupt nog vrij los loopt na al dat gedoe van d'r is al bespottelijk.
Wie viel er nou toen ook alweer van de trap?Daar had zij toch ook mee te maken?
Ik bedoel hebben jullie hem zien springen, die vent die de instructeur speelt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lol, je denkt ook echt dat maar een van die acteurs heeft gesprongen?![]()
Bij die oude vertrouwde cliffhangers wist je wel over wie het ging en vaak al welke kant het op kan. Ik vind het maar niks. Iemand de APP al uitgespeeld?GGGG![]()
dannyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het Aysen is, want dat die griet uberhaupt nog vrij los loopt na al dat gedoe van d'r is al bespottelijk.
![]()
Mister Mooiboy; Danny de Jongquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
dannyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
jan kooiemans![]()
![]()
Die deed de deur dicht. Moeilijk he zo een seriequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik bedoel hebben jullie hem zien springen, die vent die de instructeur speelt?![]()
Die te pletter val actie blijft hilarisch. Heb ik echt een gif van nodig.
Ik heb niet gekeken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die deed de deur dicht. Moeilijk he zo een serie![]()
hoe dat zo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het is Nuran, weet het zeker.![]()
Owja Danny!
En Anita ook al dood. En Charly pleite. Dus als ze hem nu weer een vrouw laten verliezen wordt het wel erg idioot
Was het niet gewoon een kerel bij wie de parachute niet los ging? Ik meende dat duidelijk te zien.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Je bent in ieder geval snel aan het lachen te makenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Die te pletter val actie blijft hilarisch. Heb ik echt een gif van nodig.
![]()
Dat idee heb ik ook nu!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het is Nuran, weet het zeker.![]()
Wel een goede aflevering inderdaad!![]()
![]()
![]()
![]()
Aysen is ook een halve kerel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Was het niet gewoon een kerel bij wie de parachute niet los ging? Ik meende dat duidelijk te zien.![]()
Ik schoot ook in de lach. Die mooie parachuutjes en dan daar tussendoor zo *plop*quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval snel aan het lachen te maken![]()
Zie foto in de OP .quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Was het niet gewoon een kerel bij wie de parachute niet los ging? Ik meende dat duidelijk te zien.![]()
En toch interssant lopen doen met je piloten-ervaring.quote:
Je bent ooit met de KLM naar Blanes gevlogen, dat is het.
Dan wordt Rik de nieuwe Daniël.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
Owja Danny!
En Anita ook al dood. En Charly pleite. Dus als ze hem nu weer een vrouw laten verliezen wordt het wel erg idioot
Beter dat dan eeuwig zuur zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval snel aan het lachen te maken[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Lachen omdat het er niet echt realistisch eruit zag. Waarom ging die opeens drie keer zo hard? Waar was de reserveparachute? Waarom controleert diegene van te voren zijn spullen niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schoot ook in de lach. Die mooie parachuutjes en dan daar tussendoor zo *plop*![]()
![]()
Ja toch,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik schoot ook in de lach. Die mooie parachuutjes en dan daar tussendoor zo *plop*![]()
.
Nee: een paspop die Maxime uit haar achterzak toverde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Blijkt het volgend seizoen gewoon een uit de kluiten gewassen vogel te zijn![]()
Zij controleerde slechts enkele dingen toen dat moest, en gezien zij onschuldig is en dus niet Aysen/Mike/Nina is het des te onvoorspelbaar (cliffhanger). + Rik die toevallig aan komt rijden.quote:FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
Omdat je altijd 3x zo hard gaat in vergelijking met een parachutist als je zelf geen parachute hebt maar toch uit de lucht dondert?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lachen omdat het er niet echt realistisch eruit zag. Waarom ging die opeens drie keer zo hard? Waar was de reserveparachute? Waarom controleert diegene van te voren zijn spullen niet.En reserve lijkt me ook gesaboteerd. De controle vraag ik me ook af.
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lachen omdat het er niet echt realistisch eruit zag. Waarom ging die opeens drie keer zo hard? Waar was de reserveparachute? Waarom controleert diegene van te voren zijn spullen niet.![]()
Nuran is het denk ik niet.
Die actrice was toen straks bij RTL Boulevard, toen hadden ze het over die vrouw die bij Rik in bed lag, toen zei zei "Nuran vindt dat dus echt niet okee!"
Ik denk Aysen of Mike (alhoewel Mike langer in de serie blijft volgens dat nieuwsbericht laatst).![]()
Of Maxime zelf; zij moest en zou zo nodig springenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee: een paspop die Maxime uit haar achterzak toverde.![]()
![]()
Vind t eigenlijk maar een vies einde. Dat lijkt me te ranzig als iemand van zo hoog springt.. T kan trouwens toch ook Noud zijn omdat Ludo hem kwalijk neemt dat die pannenkoek z'n kleindochter weggeeft? En het te veel zou opvallen als Mike dood gaat zo kort na de rechtszaak.![]()
Bedoelde drie keer zo hard als ze eerst vloog. Dat je harder gaat dan iemand die wel zijn parachute open heeft begrijp ik nog net.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat je altijd 3x zo hard gaat in vergelijking met een parachutist als je zelf geen parachute hebt maar toch uit de lucht dondert?En reserve lijkt me ook gesaboteerd. De controle vraag ik me ook af.
![]()
Wauw, het kan fucking iedereen zijn.(behalve Rikki/Maxime)
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
Dat laatste inderdaad, dat is waarom ik denk dat 't Mike niet is. En dat 'mannetje van Ludo' vind ik te doorzichtig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:45 schreef Jula123 het volgende:
Nuran is het denk ik niet.
Die actrice was toen straks bij RTL Boulevard, toen hadden ze het over die vrouw die bij Rik in bed lag, toen zei zei "Nuran vindt dat dus echt niet okee!"
Ik denk Aysen of Mike (alhoewel Mike langer in de serie blijft volgens dat nieuwsbericht laatst).[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Mja maar dan moet Nola nog steeds naar Mike, dus wat schiet je daar mee op?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Sway- het volgende:
Vind t eigenlijk maar een vies einde. Dat lijkt me te ranzig als iemand van zo hoog springt.. T kan trouwens toch ook Noud zijn omdat Ludo hem kwalijk neemt dat die pannenkoek z'n kleindochter weggeeft? En het te veel zou opvallen als Mike dood gaat zo kort na de rechtszaak.![]()
Gelukkig maar, slimpie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Bedoelde drie keer zo hard als ze eerst vloog. Dat je harder gaat dan iemand die wel zijn parachute open heeft begrijp ik nog net.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Ik denk dat het de bedoeling was dat 'het mannetje (= de instructeur?)' van Ludo de opdracht had om de parachute van Mike te saboteren en dat de parachute is omgewisseld (door wie?)
En ik denk dat Nuran dood valt.....![]()
Weet niet maar Ludo is best intelligent dus daar zal die vast en zeker ook wel op bedenken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:48 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Mja maar dan moet Nola nog steeds naar Mike, dus wat schiet je daar mee op?![]()
De instructeur was er al eerder dan het mannetje van Ludo..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef kissaa het volgende:
Ik denk dat het de bedoeling was dat 'het mannetje (= de instructeur?)' van Ludo de opdracht had om de parachute van Mike te saboteren en dat de parachute is omgewisseld (door wie?)
En ik denk dat Nuran dood valt.....[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Ja maar was er van te voren bekend dat er een dode zou vallen? ? Anders denk ik eerder dat er iemand zwaaaaaaaarr gewond zal raken en wellicht later overlijd of verlamd raakt maar dan nog wel een tijdje in de serie blijft.![]()
Ik blijf toch bij Wiet door Nina of iemand anders had slachtoffer moeten worden met dus ook een andere dader. Misschien toch Aysen door Bing.
Wiet's rol is het meest op en uitgespeeld.![]()
In de reclame zeggen ze toch dat het iemand noodlottig (of fataal?) zal worden? Bovendien overleef je dat echt niet volgens mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef Gwniemand het volgende:
Ja maar was er van te voren bekend dat er een dode zou vallen? ? Anders denk ik eerder dat er iemand zwaaaaaaaarr gewond zal raken en wellicht later overlijd of verlamd raakt maar dan nog wel een tijdje in de serie blijft.
Gtst is trots op multiculturele karakter en ze offeren geen twee cast leden opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef roos85 het volgende:
Ik blijf toch sterk denken dat Nuran wraak wilde nemen op Aysen...![]()
Een klap van 3,5 km hoogte (toch?) dat overleeft niemand. En al zou iemand dit overleven, dan is GTST echt ten einde gekomen door ongeloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef Gwniemand het volgende:
Ja maar was er van te voren bekend dat er een dode zou vallen? ? Anders denk ik eerder dat er iemand zwaaaaaaaarr gewond zal raken en wellicht later overlijd of verlamd raakt maar dan nog wel een tijdje in de serie blijft.
Even zoeken op Google:
'letsel dood parachutesprong':
Kom ik op de site van Paracentrum Teuge uit
Ik gok dat je al je botten heb gebroken, je schedel ligt in 1000 stukken, je hersenen zijn soep geworden....
En zelf Ome Anton kan diegene echt niet meer redden![]()
![]()
Ha, ik weet wie het gedaan heeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nuran lijkt mij daarvoor een te vriendelijk/zacht karakter te hebben. Bovendien zou Aysen niet meespringen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef roos85 het volgende:
Ik blijf toch sterk denken dat Nuran wraak wilde nemen op Aysen...![]()
Wiet zou ook goed kunnen ja, ze heeft niet echt meer een verhaallijn en te weinig raakvlakken met de andere inwoners. Dan kan Sjors na de vakantie meteen terugkomen voor haar zusjes begrafenis, want Inge's zwangerschapsverlof zal zo onderhand wel eens afgelopen zijn.![]()
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nuran lijkt mij daarvoor een te vriendelijk/zacht karakter te hebben. Bovendien zou Aysen niet meespringen.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
In GTSt kan alles hè.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In de reclame zeggen ze toch dat het iemand noodlottig (of fataal?) zal worden? Bovendien overleef je dat echt niet volgens mij![]()
Het is Wiet.. Haar rol is op. Ludo is nog altijd woest op haar. Nina blij en Noud heeft hij er ook mee.
Aysen en Nuran niet, anders komt GTST negatief in het nieuws omdat zij getint zijn
Ik post in een GTST topic![]()
![]()
Als iemand DIT overleeft, dan ga ik denk ik stoppen met GTST, want dat is gewoon ongeloofwaardig.quote:![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
Ha, ik weet wie het gedaan heeft!Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nou, wat er gebeurd is. Maxime won de loterij, en toen gingen ze opeens parachutespringen met een groepjequote:![]()
![]()
Tsjonge, letterlijk alles wat onrealistisch is, gebeurt wel in GtSt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Een klap van 3,5 km hoogte (toch?) dat overleeft niemand. En al zou iemand dit overleven, dan is GTST echt ten einde gekomen door ongeloofwaardigheid.
Even zoeken op Google:
'letsel dood parachutesprong':
Kom ik op de site van Paracentrum Teuge uit
Ik gok dat je al je botten heb gebroken, je schedel ligt in 1000 stukken, je hersenen zijn soep geworden....
En zelf Ome Anton kan diegene echt niet meer redden![]()
Dus misschien voor jou ten einde, voor de rest van Nederland sowieso niet.
![]()
Wie is Maxime?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nou, wat er gebeurd is. maxime won de loterij, en toen gingen ze opeens parachutespringen met een groepje![]()
Eigenlijk zou zo'n laatste aflevering van het seizoen elk jaar een speciale lange aflevering moeten zijn imo. Uur met 10 minuten break halverwege.![]()
Wiet kunnen ze toch zo aan Sjoerd of Tim kopplen als het moet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef Jula123 het volgende:
Wiet zou ook goed kunnen ja, ze heeft niet echt meer een verhaallijn en te weinig raakvlakken met de andere inwoners. Dan kan Sjors na de vakantie meteen terugkomen voor haar zusjes begrafenis, want Inge's zwangerschapsverlof zal zo onderhand wel eens afgelopen zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dus gewoon een aflevering van 50 minutenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef zeebeschuit het volgende:
Eigenlijk zou zo'n laatste aflevering van het seizoen elk jaar een speciale lange aflevering moeten zijn imo. Uur met 10 minuten break halverwege.Tja, in België kunnen ze dat wel, maar hier blijkbaar niet
![]()
![]()
Ja, maar niet zò erg nep, toch? Wel supernep, maar niet 3,5km-vallen-en-overleven-nep, lijkt me?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Tsjonge, letterlijk alles wat onrealistisch is, gebeurt wel in GtSt.![]()
Man, man, man. Ik snap dat een soap niet realistisch is, maar er moet wel wat realisme in blijven. We merken dat mensen met zwaar letsel na 10 weken weer volledig hersteld zijn, maar een vrije val van 3,5 of 5 km uit de lucht... Nee, dat kan NIEMAND overleven. Niemand heeft zoiets al overleefd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Tsjonge, letterlijk alles wat onrealistisch is, gebeurt wel in GtSt.![]()
Kennen de de verhaallijn van Benjamin nog, die als geest een maand lang door Meerdijk aan het rondzwerven was? Hierbij hebben er al duizenden kijkers afgehaakt, en dat wil meneertje Endemol vast niet.![]()
Er zijn wel meer ongeloofwaardige dingen gebeurd. Dat vond ik toen ik 12 was al, toen iemand werd verkracht en vervolgens met dezelfde persoon ging trouwen. Waarom weet ik dit?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Als iemand DIT overleeft, dan ga ik denk ik stoppen met GTST, want dat is gewoon ongeloofwaardig.
Tevens gek, want ik volg het nooooooit maar als ik eens kijk, weet ik precies waar het over gaat.![]()
Feitelijk onjuiste bewering. Er zijn mensen die dat overleefd hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:01 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Man, man, man. Ik snap dat een soap niet realistisch is, maar er moet wel wat realisme in blijven. We merken dat mensen met zwaar letsel na 10 weken weer volledig hersteld zijn, maar een vrije val van 3,5 of 5 km uit de lucht... Nee, dat kan NIEMAND overleven. Niemand heeft zoiets al overleefd.
Kennen de de verhaallijn van Benjamin nog, die als geest een maand lang door Meerdijk aan het rondzwerven was? Hierbij hebben er al duizenden kijkers afgehaakt, en dat wil meneertje Endemol vast niet.![]()
Ja, misschien komt de valler in een bosje of boom terecht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feitelijk onjuiste bewering. Er zijn mensen die dat overleefd hebben.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Hahah nee weet ik niks van. Wat een onzin ook. Ben benieuwf wanneer het definitief stopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:01 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Man, man, man. Ik snap dat een soap niet realistisch is, maar er moet wel wat realisme in blijven. We merken dat mensen met zwaar letsel na 10 weken weer volledig hersteld zijn, maar een vrije val van 3,5 of 5 km uit de lucht... Nee, dat kan NIEMAND overleven. Niemand heeft zoiets al overleefd.
Oh, okee dan... Dan passen we het aan naar: BIJNA NIEMAND.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feitelijk onjuiste bewering. Er zijn mensen die dat overleefd hebben.
Bronnen, ondanks ik je wel geloof ?![]()
Ik denk dat je het het beste kan overleven met head-first de zee in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, misschien komt de valler in een bosje of boom terecht.![]()
Wat mij betreft niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Hahah nee weet ik niks van. Wat een onzin ook. Ben benieuwf wanneer het definitief stopt.
(wow, een tripo....)
![]()
Nou weet niet hoor. Dat voelt alsof je met je hoofd op beton valt, lijkt me zo. Denk niet dat dat erg positief voor je hoofd uitvaltquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik denk dat je het het beste kan overleven met head-first de zee in..
Beter dan op je borst/buik het water op klappen... En je hebt toch een helm op?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou weet niet hoor. Dat voelt alsof je met je hoofd op beton valt, lijkt me zo. Denk niet dat dat erg positief voor je hoofd uitvalt.
![]()
Ow dat zegt best veel ja volgens mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef zeebeschuit het volgende:
Femke volgend seizoen vaste rol in GTST. Dat zal dus ook wel invloed hebben op de uitkomst.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, misschien komt de valler in een bosje of boom terecht.![]()
Ruud heeft toch gezegd dat ze het realistischer willen houden, dankzij een tip van iemand uit Amerika. Daar doen ze nu misschien ook wat mee.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Oh, okee dan... Dan passen we het aan naar: BIJNA NIEMAND.
Bronnen, ondanks ik je wel geloof ?![]()
Maar die zweeft een boom in. In de cliff zag ik volgens mij geen boom? En een enorme snelheid van een vrije val.quote:Een boom is zacht en geeft mee door de takken en de blaadjes, een groene grond niet.
BAM!!!!![]()
Ja dat weet ik, daarom zeg ik het ook. Maar het veld waar de GTST'er op valt is behoorlijk boomloos (dacht ik).quote:[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Geen boom.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Maar die zweeft een boom in. In de cliff zag ik volgens mij geen boom? En een enorme snelheid van een vrije val.Een boom is zacht en geeft mee door de takken en de blaadjes, een groene grond niet.
BAM!!!!![]()
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, daarom zeg ik het ook. Maar het veld waar de GTST'er op valt is behoorlijk boomloos (dacht ik).![]()
![]()
Geen idee. Ik kijk dat programma niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, daarom zeg ik het ook. Maar het veld waar de GTST'er op valt is behoorlijk boomloos (dacht ik).![]()
Celine Purrrcelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef superniger het volgende:
Maxime is wel een lekker wijf. Die mag niet dood(Femke)
![]()
Ja, hij zei ook iets in de trant van 'zie jullie beneden'quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Anders kan hij t ook zijn..![]()
ja maar iemand die zelfmoord pleegt hoeft toch zijn parachute niet te saboteren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef vencodark het volgende:
Ik blijf toch bij Wiet door Nina of iemand anders had slachtoffer moeten worden met dus ook een andere dader. Misschien toch Aysen door Bing.
Wiet's rol is het meest op en uitgespeeld.
die opent hem gewoon niet![]()
Volgens mij leek Mike wel een instructeur? Die gaf opeens een teken dat iedereen zijn brilletje op moest doen.quote:![]()
Niet als diegene het iemand anders in de schoenen wil schuiven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar iemand die zelfmoord pleegt hoeft toch zijn parachute niet te saboteren?
Of als zijn/haar geweten hem opeens op de proef wilt stellenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar iemand die zelfmoord pleegt hoeft toch zijn parachute niet te saboteren?
die opent hem gewoon niet
No way... no way back..![]()
![]()
Of dat het Maxime en Ludo hun idee was om Mike zijn parachute te saboteren. Omdat Ludo een mannetje had daar. Dat ze daarom die parachutesprong bedachten. Maar dat Mike dit zag en hem heeft omgewisseld met die van Noud. Zodat hij hem terug pakt omdat hij het geld van de Sanders is misgelopen door hem. Als vervolg op zijn actie met Lorena, hij heeft haar immers ook vergiftigd, dus waarom dit niet?![]()
![]()
Dit kan watmij betreft 4 kanten opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef einszweiachtung het volgende:
Bij die oude vertrouwde cliffhangers wist je wel over wie het ging en vaak al welke kant het op kan. Ik vind het maar niks. Iemand de APP al uitgespeeld?![]()
aysen (Bing)
mike (Lorena)
nina (Wiet)
Mike (Maxime/Ludo)
[ Bericht 1% gewijzigd door Marrije op 05-07-2013 21:32:05 (oh ja die ook nog) ]![]()
Ik denk Mike... Dan krijgt het nieuwe seizoen een paar kanten:
- Of Lorena heeft het gedaan
- of Ludo
- of Nina
Maar waarom mocht/ging Lucas niet mee?![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij wilde in z'n blote reet springen, maar dat ging de anderen toch net iets te ver.![]()
![]()
Whahahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij wilde in z'n blote reet springen, maar dat ging de anderen toch net iets te ver.![]()
Inderdaad, best een faalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Volgens mij leek Mike wel een instructeur? Die gaf opeens een teken dat iedereen zijn brilletje op moest doen.![]()
![]()
![]()
Hij had de laatste oefensprong gemist.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef GSMboy het volgende:
Ik denk Mike... Dan krijgt het nieuwe seizoen een paar kanten:
- Of Lorena heeft het gedaan
- of Ludo
- of Nina
Maar waarom mocht/ging Lucas niet mee?![]()
Wellicht heeft ze een verborgen duistere kant.. Aysen zou toch wel springen? Die drong zich gewoon opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nuran lijkt mij daarvoor een te vriendelijk/zacht karakter te hebben. Bovendien zou Aysen niet meespringen.![]()
![]()
Nah, vind ik niet: hij keek op zijn hoogtemeter en zag waarschijnlijk dat ze op de juiste hoogte zaten.quote:![]()
Maar er was geen instructeur bij die mee sprong......quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nah, vind ik niet: hij keek op zijn hoogtemeter en zag waarschijnlijk dat ze op de juiste hoogte zaten.
Die vent bleef op de grond en had hoogstevrees ofzo... Zo leek het.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig maar!![]()
![]()
Of noud door wiet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit kan watmij betreft 4 kanten op![]()
aysen (Bing)
mike (Lorena)
nina (Wiet)
Mike (Maxime/Ludo)GGGG![]()
Maar hij is toch geen instructeur? Het kwam nogal lomp over zegmaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nah, vind ik niet: hij keek op zijn hoogtemeter en zag waarschijnlijk dat ze op de juiste hoogte zaten.![]()
Nah... Volgende week is de app gehackt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef GSMboy het volgende:
En dit gaat dan de hele zomervakantie door............
![]()
Ik heb het nergens over zelfmoord.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
![]()
Ben er al mee bezig, met sniffen danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nah... Volgende week is de app gehackt.![]()
![]()
Trage kutzooi.... eerste filmpje heb ik al gezien. Maar is gewoon de parachutesprong die we op TV zagen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan jij ook alleen nog de filmpjes kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de tweede code is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit filmpje is traag met laden![]()
![]()
Dat lijkt me zo goed als zeker..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:55 schreef vencodark het volgende:
Het kan natuurlijk dat het verkeerde slachtoffer valt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Trage kutzooi.... eerste filmpje heb ik al gezien. Maar is gewoon de parachutesprong die we op TV zagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de tweede code is:Hoe kom je daar aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit filmpje is traag met laden![]()
![]()
Over code 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stel je voor dat anno seizoen 6 FOK al bestond:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef GSMboy het volgende:
En dit gaat dan de hele zomervakantie door............
"Nee joh, Arnie overleeft zo'n klap van de zeilbootpaal echt niet! Plus Linda zag hem nergens meer! Hij is een goner!"
"Linda is echt niks voor Arnie, beter keert hij na deze klap van de molen back to earth en gaat hij terug naar Roos"
"Muwhahaha ik heb gehoord dat Carlo en Irene na de zomer bij Telekids hun eigen versie van het vervolg gaan maken!"
Die hele zut op Facebook volgen. Noudster schijnt ze alle twee in RTL Boulevard te hebben gezegd. Van die tweede ben ik neit zeker, maar die kwam ik tegen...quote:
Hoop wankers die dachten dat het 'drone' of 'droon' was![]()
![]()
Ah okequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Die hele zut op Facebook volgen. Noudster schijnt ze alle twee in RTL Boulevard te hebben gezegd. Van die tweede ben ik neit zeker, maar die kwam ik tegen...
Hoop wankers die dachten dat het 'drone' of 'droon' was![]()
![]()
Dat Rik opeens met een andere vrouw in bed leg vond ik zo'n rare overgang. Alsof je een heel stuk mist.![]()
ja rik zelf ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef MoiMoi85 het volgende:
Dat Rik opeens met een andere vrouw in bed leg vond ik zo'n rare overgang. Alsof je een heel stuk mist.![]()
Leek inderdaad er ineens tussen gepropt om hem te laat te laten komen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef MoiMoi85 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
Ha, ik weet wie het gedaan heeft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om te voorkomen dat er tienermeisjes depressief worden omdat ze bang zijn dat het beste personage van GTST, die zo geweldig veel heeft gedaan voor de homo-emancipatie in nederland door te laten zien dat het stereotype over homo's 100% waartotaal niet waar is, misschien dood zou kunnen gaan.quote:Maar waarom mocht/ging Lucas niet mee?
Ik denk btw niet dat het Nuran is. Tenslotte is Rik zojuist vreemd gegaan, dus die verhaallijn moet nog minstens een halfjaar gerekt worden. En Anita CharlieNuran is Rik's grote liefde, dus ze moeten eerst uit elkaar gaan vanwege Femke en uiteindelijk weer bij elkaar komen en dan is iederee weer gelukkig ofzo!
Het zal Mike wel zijn. Tenslotte is Mike een gemeen personage volgens de kijkers, en een badguy is GTST zit natuurlijk niemand op te wachten!
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik voor het eerst sinds 2001 (en voor de 3e keer in 23 jaar tijd) de cliffhanger niet "live" gezien heb, en dat terwijl ik dit seizoen voor het eerst in jaren tijd weer enigszins actief gekeken heb, en de cliffhanger stiekem best goed is.
is het iemand eigenlijk al wel eens opgevallen dat de beste cliffhangers komen in de seizoenen zonder jubileumaflevering?
S3 - afl 500 - cliffhanger: Helen verteld Peter dat ze zijn zoon is. Of is dat van plan. Eigenlijk gebeurde er helemaal niets behalve Helen die zei dat iets heel belangrijk was (toegegeven, de Karma-cliff was wel spannend, maar ok)
S6 - afl 1000 - cliffhanger: Arnie valt onder invloed van pillen in het water.![]()
S8 - afl 1500 & cliff vielen samen, dus dit is een uitzondering
S11 - afl 2000 - cliffhanger: mensen zoenen? Serieus, dit was niet eens spannend genoeg voor een vrijdagcliff
S13 - afl 2500 - cliffhanger: Charlie wordt aangereden, maar aangezien groot in de media was aangekondigd dat Charlie gerecast werd wist iedereen dat ze het zou overleven
S16 - afl 3000 - cliffhanger: Weer een uitzondering, maar een teleurstellende jubileumaflevering dus telt ook niet echt
S18 - afl 3500 - cliffhanger: JJ is Valentijn! Ok, dat wisten we al een haalfjaar.Tel daar Rik & Anita die extreem geloofwaardig van het balkon vallen bij op en je hebt een kutcliff
S20 - alf 4000 - cliffhanger: Tja...
S22 - afl 4500 - cliffhanger: Bing rijd Jack aan. Ofzo. Spanning en sensatie.![]()
dat iemand dacht mijn pak hangt te hoog dus ik grijp die van Aysen wel.quote:
Nuran heeft, vlak voor de pakken gepakt moesten worden, tegen iemand gezegd dat ze tegen Aysen heeft gezegd dat die niet welkom was. Diegene of Nuran kan het pak van Aysen gepakt hebben.
En dan Nuran niet, want toen ze van de instructeur nog even de gespen moesten checken leek Nuran dat niet te doen. Omdat ze dat onzin vond omdat ze dat de dag ervoor nog had gedaan en wel haar eigen pak heeft gepakt?
Tegen wie zei Nuran ook alweer dat aysen niet zou komen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: